CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare

0
19

CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare

CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare

Este un produs complet, cu o utilitate extraordinara pentru orice firma, care trece in revista si rezolva (punct cu punct) toate obligatiile pe care vi le aduce GDPR. Sunt prezentate inclusiv modele editabile de documente, clauze speciale de introdus, notificari – toate redactate fara cusur!

Atentie la monitorizarea angajatilor!
(extras de pe CD)

Puteti monitoriza GPS deplasarile angajatilor cu autovehiculele firmei? 
Adevarul este ca monitorizarea este uneori interzisa chiar daca aveti consimtamantul angajatilor, iar alteori este permisa chiar si fara consimtamant, daca exista un interes legitim (cum ar fi, de exemplu, interesul asigurarii securitatii bunurilor companiei si al prevenirii deteriorarii acestora). 

Se poate monitoriza cu camere video un spatiu de lucru?
Da, dar durata de activare a camerelor video trebuie sa fie limitata in timp; in nici un caz un salariat nu poate fi filmat 8 ore/zi. Motivarea filmarii activitatii unui salariat trebuie sa fie foarte solida (daca exista suspiciunea de furt, de exemplu). Nu se accepta ca motivare simpla verificare a modului de utilizare a timpului de lucru sau productivitatea muncii.

Ce regim au fotografiile candidatilor care se prezinta la un interviu de angajare?
(extras de pe CD)

Recomandam sa nu stocati fotografia atasata CV-ului, care nu este absolut necesara si care face parte din categoria datelor biometrice (sensibile) protejate prin art. 9 din GDPR. Acelasi regim il au si fotografiile angajatilor necesare pentru eliberarea legitimatiilor de acces – e bine ca acestea sa nu fie arhivate nici pe perioada angajarii, nici dupa aceea.

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

Ce obligatii are administratorul bazei de date a firmei?
(extras de pe CD)

Administratorul trebuie sa respecte cu strictete procedurile interne referitoare la protectia datelor cu caracter personal, in special in ceea ce priveste:

Pastrarea parolelor: administratorul e obligat sa pastreze in conditii sigure parolele si mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucreaza in virtutea atributiilor sale de serviciu.

Copierea datelor personale: administratorul nu va copia pe suport fizic niciun fel de date cu caracter personal disponibile in sistemele informatice ale societatii, cu exceptia situatiilor in care aceasta activitate se regaseste in atributiile sale de serviciu sau a fost autorizata de catre superiorul sau ierarhic.

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

Accesul la datele personale: administratorul trebuie sa interzica in mod efectiv si sa impiedice accesul oricarui alt salariat la canalele de accesare a datelor personale disponibile pe computerul societatii cu ajutorul caruia isi desfasoara activitatea.

Transmiterea date: administratorul nu va transmite pe suport informatic si nici pe un altfel de suport date cu caracter personal catre sisteme informatice care nu se afla sub controlul societatii sau care sunt accesibile in afara societatii.

Va reamintim ce spune Regulamentul GDPR si de ce este el atat de important!

GDPR spune in principiu ca informatiile pe care le detineti despre salariatii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail, telefon, CNP, date privind starea lor de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber! Ele trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor revine in intregime firmei, in special dvs.

Dvs., managerul HR, sunt cel care gestioneaza toate datele personale 
ale angajatilor! Dvs. sunteti direct responsabil pentru protectia lor!

Comandati chiar acum lucrarea care va prezinta in amanunt toate masurile pe care trebuie sa le luati pentru a fi permanent in regula: CD-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare!

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

Va Reamintim pe Scurt ce Presupune:
Regulamentul General Privind Protectia Datelor (GDPR)!

1. GDPR spune in principiu ca datele cu caracter personal pe care le detineti despre clientii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail, informatii despre starea de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber! Aceste informatii trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor va revine in intregime dvs. (firmei)!

2. Acest Regulament nu are nevoie de o lege nationala care sa transpuna prevederile sale in legislatia Romaniei. 

3. Regulamentul a fost adoptat in 2016, dar a fost acordat un termen de 2 ani pana la aplicarea lui efectiva tocmai pentru ca firmele sa aiba timp sa i se conformeze. Amenzile pentru lipsa de conformitate sunt de ordinul a pana la 20 de milioane de euro sau pana la 4% din cifra de afaceri!

4. Prevederile GDPR nu se aplica doar companiilor cu sediul in Uniunea Europeana, ci si celor din spatiul non-UE (retaileri) care livreaza bunuri catre persoane din UE, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Romaniei.

5. Regulamentul prevede ca:

• acordarea de catre client a consimtamantului pentru prelucrarea datelor sale personale trebuie sa fie explicit. O inactiune sau tacerea nu mai pot constitui consimtamant;
• declaratia de acordare a consimtamantului trebuie sa fie distincta de celelalte declaratii cu privire la alte aspecte (de exemplu, de acceptare a termenilor si conditiilor generale);
• consimtamantul poate fi retras de catre persoana vizata.  

6. Persoanele vizate au “dreptul de a fi uitate”, adica de a li se sterge la solicitarea lor datele personale din baza de date.

7. Anumite firme au obligatia de a numi un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal. Acesta va putea fi un angajat sau un prestator extern de servicii si va raspunde in mod direct in fata conducerii firmei.

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

Pregateste-te Pentru „Socul GDPR„, Pentru ca
VA FI cu Adevarat un Soc in 2019

Reprezentantii Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) atrag atentia asupra faptului ca actiunile de control nu vor ocoli pe nimeni – nici firme private, nici institutii de stat. Iar amenzile sunt imense si se vor aplica, fara niciun dubiu!

Chiar daca 2018 a fost teoretic un moment de cotitura, adevaratele actiuni incep dupa prima raportare pe care o vom realiza la nivel de tara privind implementarea GDPR! Iar aceste actiuni se vor intensifica in 2019.

Protejati-va impotriva celor mai dure amenzi intalnite in Romania! 

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

Pentru a Intelege Mai Bine daca Aveti Nevoie sa Implementati GDPR in Companie, Va Prezentam Mai Jos o Serie de Informatii Utile

Datele cu caracter personal sunt orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru o mai buna identificare a acestora, consultati lista de mai jos:

  • Nume, prenume , CNP
  • Locul nașterii, Data nașterii, Domiciliu, Cetățenie
  • Stare civilă
  • Seria și numărul CI
  • Studii, Formare profesională, Loc de muncă, Profesie
  • Semnătura, Porecla
  • Telefon/Fax , Email
  • Religie
  • Orientare sexuală
  • Originea etnică
  • Date biometrice , Date genetice
  • Convingeri politice, Apartenența politică
  • Date privind starea de sănătate
  • Activitate online
  • Date bancare, Situație economică
  • Cazier
  • Apartenența sindicală
  • Date de geolocalizare
  • Preferințe, Obișnuințe, Comportament
  • Voce ,Imaginea, Caracteristici fizice
  • Adresa IP

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

Toate Societatile care Prelucreaza Date cu Caracter Personal Trebuie sa-si Implementeze Proceduri Privind Protectia Acestor Date.

În categoria societăților/instituțiilor care au obligația de a-și desemna și un responsabil cu protecția datelor pot fi incluse:

  • Instituțiile publice
  • Spitale și clinici private
  • Primarii
  • Firme de securitate, care au ca obiectiv de a supraveghea spații comerciale și publice
  • Bănci
  • Furnizorii de telefonie și internet
  • Hoteluri și Pensiuni
  • Farmacii
  • Firme de contabilitate
  • Notariate
  • Toate firmele care efectueaza o monitorizare sistematica a datelor cu caracter personal prelucrate sau care prelucreaza date cu caracter personal din categoria datelor sensibile, pe scara larga.

Comanda acum CD Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
la doar 149,10 lei
si protejeaza-ti organizatia de amenzile rezultate in urma actiunilor de control

P.S.: CD-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare reprezinta o lucrare realizata de specialisti cu experienta si expertiza in domeniu. Feedback-ul clientilor care l-au achizitionat pana acum este unul foarte bun, fapt pentru care echipa Antreprenor in Romania a decis sa va puna la dispozitie acest produs.

Multumim pentru vizitarea paginii si multumim anticipat pentru comanda.

[logo_showcase id="6998"]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here