COD CAEN 2910 Fabricarea autovehiculelor de transport rutier
Această clasă include:
-fabricarea de autovehicule pentru pasageri
-fabricarea de vehicule comerciale:
-furgonete, camioane, tractoare rutiere pentru semiremorci etc.
-fabricarea de autobuze, troleibuze şi autocare
-fabricarea de motoare pentru autovehicule
-fabricarea de şasiuri pentru autovehicule
-fabricarea de autovehicule diverse:
-autovehicule pentru circulaţia pe zăpadă, pentru terenuri de golf, autovehicule amfibii
-autovehicule speciale pentru stins incendii, de măturat străzile, biblioteci mobile, automobile blindate, etc.
-autobetoniere
-vehicule de teren (ATV), automobile pentru karting şi alte autovehicule similare, inclusiv maşini de curse
Această clasă include de asemenea:
-reconstrucţia industrială a motoarelor de autovehicule
Această clasă exclude:
-fabricarea de motoare electrice (cu excepţia motoarelor de pornire), vezi 2711
-fabricarea echipamentelor de iluminat pentru autovehicule, vezi 2740
-fabricarea de pistoane, segmenţi şi carburatoare, vezi 2811
-fabricarea tractoarelor utilizate în agricultură, vezi 2830
-fabricarea de tractoare utilizate în construcţii sau minerit, vezi 2892
-fabricarea de basculante (autocamion cu benă basculantă) destinate utilizării în afara reţelei rutiere, vezi 2892
-fabricarea de caroserii pentru autovehicule, vezi 2920
-fabricarea de piese electrice pentru autovehicule, vezi 2931
-fabricarea de piese şi accesorii pentru autovehicule, vezi 2932
-fabricarea de tancuri şi alte vehicule militare de luptă, vezi 3040
-întreţinerea, repararea şi modificarea autovehiculelor, vezi 4520
VREI SA DESCHIZI O FIRMA SAU SA FACI O MODIFICARE LA ONRC?
completeaza formularul iar unul din partenerii nostri specializati
vor intra in legatura cu tine sa-ti ofere suport
Fondator și Director General al www.AntreprenorInRomania.ro, expert în dezvoltarea afacerilor în plan național, internațional și managementul inovației, implicat proactiv în identificarea celor mai bune soluții, practici și unelte pentru dezvoltarea sustenabilă și eficiență a companiilor, fie că vorbim despre cele mai bune abordări de management și strategii de dezvoltare sau de instrumente și strategii de comunicare, marketing și vânzări.