CURS TOTUL DESPRE SEO
23 – 24 Martie 2019
Bucuresti
Search Engine Optimization, SEO pe scurt, a devenit un instrument esential pentru oricine isi deschide un site. Un serviciu SEO realizat cu profesionalism va ajuta site-ul sa ajunga in primele pagini de cautare in Google fara investitii exorbitante in unelte platite oferite de Google. Pentru a ajunge la aceasta performanta este nevoie de timp si cunostinte actualizate constant.
In cadrul cursului, participantii vor primi toate informatiile necesare pentru a face o strategie SEO eficienta si a indexa orice site conform regulilor de functionare a Google. Cursul SEO este realizat in colaborare cu experti internationali in strategii de SEO si campanii integrate de Marketing Digital din cadrul agentiei Re7consulting Romania. Agentia activeaza pe piata din Germania de peste 8 ani si pe cea din Romania de peste 3 ani.
INSCRIE-TE LA CURS
Costul formarii de persoana este de 600 lei + TVA
Inscrieri telefonice la 0720736516
[thrive_leads id=’9028′]
CUI SE ADRESEAZA?
Cursul se adreseaza tuturor celor care doresc sa descopere tehnicile SEO de aplicat la nivelul unui site web, cat si celor aflati la inceput de drum in domeniul marketingului online. Este un curs util comunicatorilor, freelancerilor, bloggerilor sau antreprenorilor din mediul online care doresc sa inteleaga mai bine cum pot creste organic performantele site-urilor lor.
STRUCTURA CURSULUI
Cursul se desfasoara pe o perioada de 2 zile, in weekend, 7 ore/zi si contine informati practice din experienta trainerului. Fiecare informatie este sustinuta de studii de caz si exemple concrete.
1. Introducere in SEO
1.1. Definitie si cum influenteaza SEO dezvoltarea unei afaceri online
1.2. Termeni SEO
1.3. Avantaje SEO
1.4. Ce este SEO On-Page / Off-Page?
1.5. Instrumente SEO
1.6. Cum sa eviti penalizarile Google?
2. Pregatirea site-ului pentru implementarea unei campanii SEO
2.1. Cine realizeaza site-ul?
2.2. Aspecte SEO importante inainte de realizarea site-ului: numele de domeniu si hosting-ul
2.3. Tipuri de site-uri. Care sunt platformele SEO friendly?
2.4. Realizarea structurii interne a site-ului
2.5. Securizare SSL si optimizarea site-ului pentru mobile
2.6. Nu este vorba doar despre SEO
3. Analiza cuvintelor cheie
3.1. Cum realizezi lista de cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta
3.2. Cum calculezi valoarea unui cuvant cheie pentru SEO
3.3. Cum calculezi dificultatea unui cuvant cheie
3.4. Cum utilizezi cuvintele cheie in SEO On-Page
3.5. Cum utilizezi cuvintele cheie in SEO Off-Page
3.6. Cum monitorizezi pozitiile site-ului in Google pe cuvintele cheie utilizate in campania SEO
4. Rolul continutului intr-o campanie SEO
4.1. De ce este important continutul de pe site
4.2. Redactare in-house sau externalizare?
4.3. Continut duplicat: ce este si cum poate afecta rezultatele unei campanii SEO
4.4. Comunicate de presa vs. Native Ads vs. Advertoriale
4.5. Ce este „guest posting-ul” si cum poate fi utilizat in SEO
4.6. Ce este „out reach-ul” si cum poate fi utilizat in SEO
4.7. Greseli SEO care pot fi descoperite prin analiza continutului de pe site
4.8. BONUS: platforme pentru realizare content foto – video
5. Cum faci SEO On-Page
5.1. Structura SEO-friendly pentru URL-uri
5.2. Meta-Tags: ce sunt, care sunt cele mai importante si in ce consta fiecare
5.3. Totul despre Heading Tags (H1, H2, H3)
5.4. Optimizarea imaginilor si a continutului
5.5. Link-uri interne – cum calculam numarul de link-uri interne dintr-o pagina
5.6. Robots.txt, Sitemap.xml si Sitemap-urile HTML – care este rolul lor
6. Cum faci SEO Off-Page
6.1. Cum calculam valoarea SEO a unui backlink
5.2. Care sunt bazele unei campanii de link building
5.3. Tipuri de strategii si elemente de SEO Off-Page (Brand, Audienta, Content)
5.4. Cum faci SEO Off-Page pentru afacerile locale
7. Experienta vizitatorilor pe site
7.1. Ce este experienta vizitatorilor si de ce este importanta
7.2. Ce inseamna design-ul responsive al unui website
7.3. Cum actioneaza design-ul responsive ca un factor SEO
7.4. Cum verifici daca design-ul site-ului tau este responsive
7.5. Ce este CTR si de ce este important in SEO
8. Rich Snippets – ce sunt, avantaje si dezavantaje, cum pot fi implementate
8.1. Cinci raspunsuri utile despre Semantic SEO
9. SEO Avansat
9.1. Google Fresh Factor sau cum continutul nou postat pe site poate influenta ranking-ul in Google
9.2. Controlul calitati in Google – 16 indicii din documentul oficial privind regulile Google de evaluare a rezultatelor organice
9.3. Tips & Tricks pentru imbunatatirea vitezei de incarcare a site-ului
9.4. Site-ul tau a fost afectat de strategii „SEO negative” (Google Penguin)
9.5. Opt modalitati avansate de imbunatatire a campaniei de SEO
9.6. Sapte (7) trenduri pentru SEO in 2018 – 2019
9.7. Cum sa rankezi in Google in 2018 – 2019
9.8. Metode avansate de evaluare si de imbunatatire a vitezei site-ului
9.9. Care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le verifici atunci cand lansezi un site nou
10. Google AMP – ce este, cum functioneaza, care sunt avantajele si dezavantajele
11. Studiu de caz pe 1.000 de cautari vocale
INSCRIE-TE LA CURS
Costul formarii de persoana este de 600 lei + TVA
Inscrieri telefonice la 0720736516
[thrive_leads id=’9028′]
APLICATII PRACTICE
In cadrul cursului trainerul va prezenta mai multe tipuri de aplicatii practice:
1. Cum facem un audit SEO tehnic
2. Cum folosim instrumentele Google in strategia SEO
3. Studiu de caz: #1 pentru un cuvant cheie cu volum mare de cautari in mai putin de 3 luni
4. PROIECT FINAL: Realizarea de catre fiecare cursant a unei strategii SEO
Ce veti invata la curs?
• Veti intelege termenii de baza utilizati in strategiile SEO (Search Engine Optimisation)
• Veti intelege in ce consta penalizarile Google si cum pot fi evitate
• Veti integele care sunt etapele premergatoare unei campanii SEO
• Veti invata cum se face analiza cuvintelor cheie
• Veti afla care este rolul continutului intr-o campanie SEO
• Va veti deprinde cu etapele SEO necesare promovarii online a unui proiect web
• Va veti insusi activitatile pentru SEO On Page (in cadrul site-ului) si SEO Off Page (extern site-ului)
• Veti dobandi informatii concrete cu privire la platformele Google utilizate in procesul SEO
• Veti intelege modul in care sa conturati o campanie SEO in conformitate cu profilul business-ului
• Va veti familiariza cu tehnicile SEO specifice si necesare de aplicat la nivelul unui blog, catalog de prezentare sau magazin online
• Veti stii care sunt etapele de urmat in redactarea de articole si comunicate de presa avand la baza structura SEO
• Veti intelege modul in care Google indexeaza si rankeaza un site in prima pagina
DURATA CURSULUI
DURATA cursului este de 14 ore, pe parcursul a două zile.
Cursul se desfăşoară astfel:
– sâmbăta între orele 10:00-17:00
– duminica între orele 10:00-17:00
Necesar curs: Laptop, Acces Google Analytics si Google Search Console pentru site-ul dvs (daca doriti sa discutati aplicat)
INSCRIE-TE LA CURS
Costul formarii de persoana este de 600 lei + TVA
Inscrieri telefonice la 0720736516
[thrive_leads id=’9028′]
Sunt incluse:
• Suportul de curs si materialele necesare
• Diploma de participare
• Sesiune de E-coaching – suport oferit pe e-mail de catre trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate.
LECTORI CURS
Ciprian Stoian
Ciprian are o experienta de peste 6 ani atat in mediul online ca blogger, freelancer si content writer, cat si ca Specialist SEO. In prezent este SEO Manager in Agentia Re7consulting Romania si se implica activ in dezvoltarea de strategii si campanii SEO pentru afaceri nationale si internationale.
Daniel Puisor
Daniel Puisor este content manager in cadrul agentiei de marketing digital Re7Consulting. Are o vasta experienta in content management, coordonand multiple campanii pentru clientii agentiei. Reuseste cu succes sa surprinda cele mai importante mesaje ale unui brand si sa le transforme in continut de calitate pentru clientii sai.
INSCRIE-TE LA CURS
Costul formarii de persoana este de 600 lei + TVA
Inscrieri telefonice la 0720736516
[thrive_leads id=’9028′]
2931271