Imprimantele industriale sunt echipamente specializate, folosite în procesul intern de proiectare, tipărire și expediere a produselor necesare pentru succesul unei afaceri. Dispozitivele sunt ideale pentru a personaliza obiecte de dimensiuni și materiale diferite astfel încât să le fie oferite clienților servicii premium, imagini calitative, culori vibrante și printuri foarte rezistente. Iată de câte tipuri sunt imprimantele industriale și cum pot servi absolut oricărui scop al unui business:
Imprimante de producție cu toner
Aceste imprimante industriale se potrivesc perfect companiilor care își desfășoară activitatea în domenii unde se cere calitate înaltă și o capacitate mare de imprimare. Imprimantele cu toner Ricoh sunt echipamente profesionale de mare viteză, care au încorporate tehnologii performante și pot fi utilizate, cu efort minim, pentru sarcini de lucru diverse și complexe.
Dispozitivele cu toner au capabilități de imprimare versatile și facilitează tipărirea materialelor, indiferent dacă este vorba de cărți, reviste, broșuri, manuale, materiale de marketing etc. Mai mult, fac față și celor mai exigente cerințe întrucât oferă posibilitatea imprimării pe diferite materiale și texturi mate, lucioase sau autocopiative.
Imprimante de producție Inkjet
Instrumente utile pentru materiale de marketing, broșuri sau manuale de folosire, echipamentele de producție Inkjet reușesc să facă față cerințelor complexe, la standarde foarte înalte. Aceste imprimante folosesc jet de cerneală și oferă posibilitatea tipăririi pe hârtie cretată și necretată.
Dispozitivele Inkjet sunt potrivite pentru aplicații cu volum mare, având marele avantaj de a genera rezultate de o calitate excelentă cu costuri de funcționare mici. Sistemele se utilizează cu ușurință și sunt considerate unele dintre cele mai populare soluții din industria de printing.
Imprimante pentru formate mari cu latex
Folosite cel mai des în scopuri comerciale, imprimantele industriale pentru formate mari cu tehnologie latex sunt capabile să tipărească pe materiale naturale și pe produse sintetice. Echipamentele au la bază o cerneală din latex, obținută printr-o tehnologie modernă, astfel că printarea se realizează pe diverse medii – hârtie, carton, vinil, PVC etc.
Imprimantele latex sunt adecvate afacerilor cu flux mare de imprimare, din domenii variate, inclusiv specialiștilor în arta grafică și furnizorilor de servicii de imprimare. Dispozitivele permit obținerea de imagini clare, pigmentate, pentru panouri, afișe publicitare, ambalaje, etichete, bannere, spidere, steaguri, autocolante pentru ferestre și multe altele.
Imprimante pentru textile DTG
O soluție excelentă pentru printarea digitală pe suport textil, tehnica DTG (direct-to-garment) este cea mai populară modalitate de personalizare a materialelor în momentul de față. Imprimantele de acest fel asigură rezultate de excepție pe articole fabricate din bumbac, in, vâscoză, lână, lycra sau microfibră. Culorile folosite sunt pe bază de apă, ecologice și rezistente la spălări multiple sau uzură.
Imprimante UV flatbed
Ideale pentru operațiuni de printare multidisciplinare, imprimantele UV flatbed pot reproduce design-uri digitale pe numeroase tipuri de materiale, de exemplu lemn, plastic, metal, sticlă, ceramică, pânză, hârtie fotografică, gresie, piele sau acril.
Dispozitivele sunt versatile și permit o producție de articole în culori vii și foarte rezistente. Tehnologia UV este mai economică și prietenoasă cu mediul, iar imaginea imprimată calitativa și durabilă.
Întrucât printul digital este unul dintre instrumentele valoroase ale afacerilor, imprimantele industriale joacă un rol esențial în crearea unor produse deosebite, care să fie pe placul clienților. În plus, fiabilitatea dispozitivelor contribuie la reducerea semnificativă a costurilor și diminuarea timpului de printare, datorită vitezei de funcționare.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.