Do you talk money?

1
4761
Nivel de apreciere

Chiar așa, când vinzi faci abuz de adjective sau vorbeşti în bani?

Toata viața mea profesională s-a desfășurat în business 2 business sau business 2 government. În aceste domenii oamenii cumpără pentru a-și rezolva o problemă, sau pentru a evita o problemă, nu dintr-un capriciu de moment.

Decidenții vor să știe care este rezultatul financiar așteptat pentru investiția pe care le-o ceri. Vor să știe care este eficiența investiției propuse față de variantele oferite de competiție și față de alte investiții pe care le-ar putea face cu aceeași bani.

Nu este suficient să-i spui unui client că: ”Vopseaua noastră are putere de acoperire mai mare”, ci

  • ”Vopseaua noastră este destinată pereților proaspăt gletuiți. Vopselele obișnuite sunt absorbite de pereții proaspăt gletuiți cu până la 50% mai mult, ceea ce va conduce la costuri suplimentare de achiziție și, în multe cazuri, la necesitatea aplicării unui strat suplimentar, ceea ce dublează adesea costul zugrăvirii. Cu vopseaua noastră garantăm consumul estimat, chiar și pentru pereții proaspăti gletuiți.”

Nu este suficient să îi spui unui client că poate face economie de energie cu computerele vândute de tine, ci

  • ”Cumpărând computerele recomandate de mine vă veți bucura de aceeași putere de calcul ca în cazul variantei menționate de Dvs, dar cu un consum inferior de energie electică. Sistemul propus de mine este mai eficient cu 200W. Asta inseamnă o economie de 321 lei/an la un regim de utilizare de 8 ore/zi. La 100 de computere cât este comanda Dvs, discutăm despre o economie anuală de 32.100 lei. În cinci ani, cât este ciclul obișnuit de viață pentru computere, discutăm despre economii de 160.500 lei.”

Aproape orice beneficiu îl oferă produsele sau serviciile tale pot fi evaluate în bani. Tehnica utilizată pentru aceasta se numește dolarizare, așa cum a fost definita de Jeffrey J. Fox.

Poți încorpora dolarizarea în orice metodologie de vânzări consultative. Odată ce vei învăța să vorbești în bani și nu în adjective, vei constata că reușești să captezi mai ușor interesul potențialilor clienți, că ciclul de vânzare scade și că reușești să închizi mai multe vânzări decât în trecut.

Dacă vrei să afli mai multe despre dolarizare și despre sistemul de vânzare ROI4Sales lasa mai jos datele tale in formular si vom intra in contact in scurt timp:

Newsletter portal afaceriConsideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.

Membership portal

Marian Hanganu
Urmareste

Marian Hanganu

Marian Hanganu este fondatorul Salesman Pride Business Services, companie de consultanta si training pentru vanzari. De asemenea, este fondator al IT SPEC Performance, companie de recrutare specializata in industria IT.

Experienta lui a acoperit vreme de peste 20 de ani pozitii in marketing si vanzari in companii de prestigiu ca TotalSoft, Teamnet International, SIVECO Romania s.a. Marian Hanganu a avut si o scurta cariera in sectorul public, unde a ocupat pozitii de director si consilier in Ministerul Administratiei, Consiliul pentru Reforma si ca diplomat economic in cadrul Ambasadei Romaniei la San Jose, Costa Rica.
http://www.salesman-pride.com
http://blog.salesman-pride.com
http://www.itspecrecruitment.com
Marian Hanganu
Urmareste

Ultimele postari ale lui Marian Hanganu (vezi toate)

  • Albert Robescu

    Super folositoare informatia!

    Imi da o structura de gandire mult mai clara si insighturi care cu siguranta vor fi aplicate in procesele de vanzari b2b pe care le voi executa!