Cel mai cuprinzator GHID GDPR pentru contabili existent in piata!
Te-ai saturat sa cauti raspunsurile de unul singur?
- angle-rightAfla cum poti sa realizezi punerea in acord a procedurilor organizatorice cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679.
- angle-rightFoloseste modele verificate de politici, proceduri si masuri organizatorice si modele de notificari catre Autoritate si catre persoanele vizate.
- angle-rightAfla mai multe despre problemele sensibile si exemplele in ceea ce priveste negocierea cu Operatorii.
Buna, numele meu este Sorin DUMITRU, Fondatorul portalului Antreprenor in Romania. Impreuna cu echipa mea am identificat cele mai profesionale ghiduri create pentru piata din Romania pentru a veni in sprijinul tau!
Va Reamintim pe Scurt ce Presupune:Regulamentul General Privind Protectia Datelor (GDPR)!
1. GDPR spune in principiu ca datele cu caracter personal pe care le detineti despre clientii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail, informatii despre starea de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber! Aceste informatii trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor va revine in intregime dvs. (firmei)!
2. Acest Regulament nu are nevoie de o lege nationala care sa transpuna prevederile sale in legislatia Romaniei.
3. Regulamentul a fost adoptat in 2016, dar a fost acordat un termen de 2 ani pana la aplicarea lui efectiva tocmai pentru ca firmele sa aiba timp sa i se conformeze. Amenzile pentru lipsa de conformitate sunt de ordinul a pana la 20 de milioane de euro sau pana la 4% din cifra de afaceri!
4. Prevederile GDPR nu se aplica doar companiilor cu sediul in Uniunea Europeana, ci si celor din spatiul non-UE (retaileri) care livreaza bunuri catre persoane din UE, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Romaniei.
5. Regulamentul prevede ca:
• acordarea de catre client a consimtamantului pentru prelucrarea datelor sale personale trebuie sa fie explicit. O inactiune sau tacerea nu mai pot constitui consimtamant;
• declaratia de acordare a consimtamantului trebuie sa fie distincta de celelalte declaratii cu privire la alte aspecte (de exemplu, de acceptare a termenilor si conditiilor generale);
• consimtamantul poate fi retras de catre persoana vizata.
6. Persoanele vizate au “dreptul de a fi uitate”, adica de a li se sterge la solicitarea lor datele personale din baza de date.
7. Anumite firme au obligatia de a numi un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal. Acesta va putea fi un angajat sau un prestator extern de servicii si va raspunde in mod direct in fata conducerii firmei.
Ce Masuri Trebuie sa ia Orice Contabil Pentru a NU avea Probleme cu Regulamentului General Privind Protectia Datelor Personale?
Stimate contabil,Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale (GDPR), instituie amenzi administrative aproape neverosimile (de 20 de milioane de euro sau de pana la 4% din cifra de afaceri a firmei) pentru incalcari ale confidentialitatii informatiilor despre angajatii sau clientii dvs.E un regulament care se va aplica practic tuturor, de la companii, ministere si case de pensii, pana la scoli si spitale, dat fiind ca toate aceste entitati, prin natura activitatii lor prelucreaza date cu caracter personal cum ar fi: nume, CNP-uri, numere de telefon, adrese de e-mail, precum si date cu caracter personal considerate sensibile (afectiuni medicale, cazier, datorii la Stat etc.).Ce trebuie sa faceti dvs., contabilul, pentru a nu incalca prevederile acestui Regulament si pentru a nu pune firma în pericol?
Raspunsul vi-l ofera o lucrare specializata, conceputa exact pentru particularitatile activitatii de contabil si care identifica exact punctele unde puteti face pasi gresiti.
Ghidul GDPR pentru contabili va arata TOT!
Sau, mai exact, va arata cum trebuie sa va reganditi modul in care prelucrati date cu caracter personal, de zi cu zi, astfel incat sa nu comiteti abateri (fie si accidental) si sa nu materializati cumva cel mai sumbru scenariu – o amenda de 4% din cifra de afaceri a firmei! Lucrarea este redactata de specialisti in Data Protection:Coordonator: Av. Laurentiu PetreAutori: Av. Laurentiu Petre, av. Andreea Coman, av. Alexandru Matei
Pregateste-te Pentru „Socul GDPR„, Pentru ca VA FI cu Adevarat un Soc in 2019
Reprezentantii Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) atrag atentia asupra faptului ca actiunile de control nu vor ocoli pe nimeni – nici firme private, nici institutii de stat. Iar amenzile sunt imense si se vor aplica, fara niciun dubiu!
Chiar daca 2018 a fost teoretic un moment de cotitura, adevaratele actiuni incep dupa prima raportare pe care o vom realiza la nivel de tara privind implementarea GDPR! Iar aceste actiuni se vor intensifica in 2019.
Aspecte Importante de retinut !
Conform punctului 38 din Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile, aprobate prin Ordinul 2634/2015, termenul de pastrare a statelor de salarii este de 50 de ani, iar termenul de pastrare a registrelor si a celorlalte documente financiar-contabile este de 10 ani, cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, cu exceptia celor prevazute la pct. 39 si 40.
Conform punctului 39 din Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile, aprobate prin Ordinul 2634/2015, documentele prevazute in Anexa nr. 4 la ordin se pastreaza pe o perioada de 5 ani in conditiile in care necesitatile proprii ale entitatii nu impun pastrarea acestora pe o perioada de timp mai mare.
In Anexa nr. 4 se regasesc urmatoarele categorii de documente financiar – contabile: deconturi pentru operatiuni de participatie, ordin de deplasare, fisa de cont pentru operatiuni diverse, decizie de imputare, dispozitie de plata etc.
Potrivit GDPR toate aceste documente trebuie pastrate in anumite conditii si prin aducerea la cunostinta a persoanei vizate de scopul in care datele sunt pastrate si prelucrate.
Trebuie sa aplicati proceduri speciale!
paper-plane-o
Trimiteti o notificare de plata unui client?
Arhivati facturile fiscale pe luna precedenta?
Expediati fisierul cu statele de salarii la banca?
Ei bine, aceste operatiuni si nu numai vor trebui gestionate altfel. Adica va trebui sa luati anumite masuri care va sunt explicate in detaliu in ghidul GDPR pentru contabili si care va feresc de pericolul incalcarii Regulamentului.
Vedeti Mai Jos ce Gasiti in Ghidul GDPR pentru contabili
- Analiza activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre contabil .
- Evidenta activitatilor de prelucrare.
- Cum trebuie raspuns solicitarilor privind drepturile persoanelor vizate; solutii si modele.
- Responsabilul privind protectia datelor cu caracter personal (DPO) .
- Evaluarea impactului asupra protectiei datelor (DPIA).
- Securitatea datelor cu caracter personal.
- Stocarea datelor cu caracter personal.
- Model de procedura si masuri organizatorice.
- Modele de notificari catre Autoritate si catre persoanele vizate.
Ce si-au Propus Autorii Ghidului GDPR Pentru Contabili:
Ghidul GDPR 2018 pentru CONTABIL isi propune sa constituie un instrument util in activitatea tuturor contabililor pentru punerea in acord a procedurilor organizatorice cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul General privind Protectia Datelor).Regulamentul are directa aplicare în toate statele membre ale Uniunii Europene, incepand cu data de 25 mai 2018.Regulamentul aduce numeroase elemente de noutate din punct de vedere juridic si stabileste noi obligatii în sarcina operatorilor de date si/sau persoanelor împuternicite de operatori.Departamentul de contabilitate si firmele de contabilitate ocupa un loc foarte important!
SUMARUL Ghidului:
CuprinsI. Aspecte generaleII. Analiza activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal de catrecontabil2.1. FACTURILE FISCALE– intocmirea facturilor fiscale– trimiterea facturilor fiscale catre destinatarii / clienti– inregistrarea facturilor fiscale in contabilitate– intocmirea Declaratiei 394– predarea facturilor fiscale– arhivarea facturilor fiscale2.2. INTRARILE (FACTURI FURNIZORI)– inregistrarea facturilor din partea furnizorilor in contabilitate– intocmirea Declaratiei 394– predarea facturilor din partea furnizorilor– arhivarea facturilor din partea furnizorilor2.3. RELATIA CU BANCA– conturile bancare– operatiunile prin banca2.4. CASA (INCASARI / PLATI)– incasari– iesiri– avansuri spre decontare, diurneIII. Informarea persoanelor vizate– situatii cand trebuie facuta informarea– exceptiiIV. Drepturile persoanelor vizate in ceea ce priveste activitatea de contabilitate– Dreptul de acces– Dreptul la rectificarea datelor– Dreptul la stergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”)– Dreptul la restrictionarea prelucrariiProtectia Datelor cu Caracter Personal –Ghid pentru Contabili– Dreptul la portabilitatea datelor– Dreptul de opozitie– Dreptul de a nu fi supus unor decizii automatizate, invlusiv profilarea– Obligatia de notificare privind rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personalsau restrictionarea prelucrarii– Cum trebuie raspuns solicitarilor privind drepturile persoanelor vizate; solutii si modeleV. Evidenta activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal– obligatia de tinere a evidentei prelucrarilor– continutul evidentei– forma evidenteiVI. Responsabilul privind protectia datelor cu caracter personal (DPO) inactivitatea contabilului– obligatia de desemnare a unui DPO; cand exista obligatia si cand nu exista– sarcinile DPA si relatia cu DPOVII. Evaluarea impactului asupra protectiei datelor (DPIA)– evaluarea impactului asupra protectiei datelor– consultarea prealabilaVIII. Securitatea datelor cu caracter personal– securitatea prelucrarii– notificarea autoritatii de supraveghere in cazul incalcarii securitatii datelor cu caracterpersonal– informarea persoanei vizate cu privire la incalcarea securitatii datelor cu caracterpersonalIX. Stocarea datelor cu caracter personal– politici de arhivare– politici de stergereX. Concluzii si recomandari
Protejati-va impotriva celor mai dure amenzi intalnite in Romania! Comandati chiar acum CD-ul!
Produsul: GDPR pentru contabili
Continut: ghid complet privind masurile pe care trebuie sa le ia un contabil pentru a nu avea probleme cu sanctiunile instituite de GDPR
Pret: 140 lei + 5% TVA.
Mod de comanda: prin intermediul talonului de comanda de aici
Mod de livrare: prin curier, la sediul/domiciliul dvs.
Plata: la livrare
Garantie: aveti 30 de zile la dispozitie in care puteti returna produsul. Veti primi integral inapoi suma achitata, fara absolut nicio intrebare suplimentara.
Bun Venit in Sectiunea de Achizitii
Ghidul GDPR pentru contabili va arata TOT!
Sau, mai exact, va arata cum trebuie sa va reganditi modul in care prelucrati date cu caracter personal, de zi cu zi, astfel incat sa nu comiteti abateri (fie si accidental) si sa nu materializati cumva cel mai sumbru scenariu – o amenda de 4% din cifra de afaceri a firmei!
Rezolvarea acestei probleme te costa doar 147.00 lei (TVA inclus)
Pentru a Intelege Mai Bine daca Aveti Nevoie sa Implementati GDPR in Companie, Va Prezentam Mai Jos o Serie de Informatii Utile
Datele cu caracter personal sunt orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru o mai buna identificare a acestora, consultati lista de mai jos:
- Nume, prenume , CNP
- Locul nașterii, Data nașterii, Domiciliu, Cetățenie
- Stare civilă
- Seria și numărul CI
- Studii, Formare profesională, Loc de muncă, Profesie
- Semnătura, Porecla
- Telefon/Fax , Email
- Religie
- Orientare sexuală
- Originea etnică
- Date biometrice , Date genetice
- Convingeri politice, Apartenența politică
- Date privind starea de sănătate
- Activitate online
- Date bancare, Situație economică
- Cazier
- Apartenența sindicală
- Date de geolocalizare
- Preferințe, Obișnuințe, Comportament
- Voce ,Imaginea, Caracteristici fizice
- Adresa IP
Toate Societatile care Prelucreaza Date cu Caracter Personal Trebuie sa-si Implementeze Proceduri Privind Protectia Acestor Date.
În categoria societăților/instituțiilor care au obligația de a-și desemna și un responsabil cu protecția datelor pot fi incluse:
- Instituțiile publice
- Spitale și clinici private
- Primarii
- Firme de securitate, care au ca obiectiv de a supraveghea spații comerciale și publice
- Bănci
- Furnizorii de telefonie și internet
- Hoteluri și Pensiuni
- Farmacii
- Firme de contabilitate
- Notariate
- Toate firmele care efectueaza o monitorizare sistematica a datelor cu caracter personal prelucrate sau care prelucreaza date cu caracter personal din categoria datelor sensibile, pe scara larga.
Iata „CE PRIMESTI” la achizitia Ghidului GDPR pentru contabili prin formularul de comandala doar 147 lei (TVA inclus)
- angle-rightModel de procedura si masuri organizatorice
- angle-rightModele de notificari catre Autoritate si catre personele vizate
- angle-rightInformatii privind stocarea datelor cu caracter personal
- angle-rightAnaliza activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal de catre contabil
- angle-rightCum trebuie raspuns solicitarilor privind drepturile persoanelor vizate; solutii si modele
- angle-rightEvidenta activitatilor de prelucrare
100% Satisfactie garantata
Aveti 30 de zile la dispozitie in care puteti returna produsul. Veti primi integral inapoi suma achitata, fara absolut nicio intrebare suplimentara.
Intrebari Adresate Frecvent
Cui se adreseaza Ghidul?
Ghidul GDPR se adreseaza tuturor contabililor individuali sau firmelor de contabilitate, cat si contabililor angajati in companii.
Cum voi primi ghidul?
Dupa efectuarea comenzii, unul din operatorii nostri vor intra in contact cu dvs. pentru confirmarea comenzii iar livrarea se face prin curier, la sediul/domiciliul dvs.
Cum stiu ca informatia este de calitate?
Lucrarea este redactata de specialisti in Data Protection:Coordonator: Av. Laurentiu PetreAutori: Av. Laurentiu Petre, av. Andreea Coman, av. Alexandru Matei
Ce garantii primesc ?
Aveti 30 de zile la dispozitie in care puteti returna produsul. Veti primi integral inapoi suma achitata, fara absolut nicio intrebare suplimentara din partea noastra.
Ce contine ghidul GDPR?
Este un ghid complet privind masurile pe care trebuie sa le ia un contabil pentru a nu avea probleme cu sanctiunile instituite de GDPR.
Ce alte produse mai aveti legat de GDPR?
Detinem o paleta cuprinzatoare de ghiduri GDPR pentru domenii diverse si va punem la dispozitie inclusiv abonament la revista dedicata.
P.S.: Ghidul GDPR pentru contabili reprezinta o lucrare realizata de specialisti cu experienta si expertiza in domeniu. Feedback-ul clientilor care l-au achizitionat in 2018 este unul foarte bun, fapt pentru care echipa Antreprenor in Romania a decis sa va puna la dispozitie acest produs.Multumim pentru vizitarea paginii si multumim anticipat pentru comanda. Mai jos inca odata link-ul de comanda.
Da, Imi doresc sa intru in posesia Ghidului GDPR pentru contabili
Copyright – 2019 Antreprenor in Romania