49 Titluri irezistibile pentru promovarea afacerii tale

0
8954
Marketing online 49 Titluri irezistibile pentru promovarea afacerii tale
Nivel de apreciere

Expertii in marketing online ne dezvaluie o serie de informatii utile privind formule testate si dovedite de scriere a titlurilor de articole pentru ca acestea sa devina virale in randul prospectilor.

Diferenta dintre un titlu bun si unul care sa devina viral consta in aplicarea unor reguli simple care vor stimula audienta sa apese click pe articolul sau anuntul dvs. diseminat in retelele de social media sau in cadrul Newsletter-ului.

Trebuie sa tineti cont de faptul ca audienta intra in contact cu afacerea dvs. in primul rand prin continutul trasmis iar primul lucru pe care il citesc este TITLUL. Acest lucru inseamna ca daca incepeti sa maximizati potentialul titlurilor, veti dobandi mai mult trafic, conversii  numeroase si clienti pentru afacerea dvs.

Este crucial ca titlul sa reflecte intocmai ce se afla in spatele link-ului transmis. In cadrul afacerii tale trebuie intotdeauna sa promiti putin si sa livrezi mai mult. Prin urmare, continutul trebuie sa fie in stransa legatura cu titlul pe care il promovezi.

Antreprenor in Romania va prezinta 49 metode de construire a titlului unui articol care va atrage cu peste 160% mai multi vizitatori si va pune la dispozitie urmatoarele servicii pentru a veni in sprijinul dvs.:

1. Titlul de tip „Cum sa…”
Strategie de marketing online folosita: Cum sa [Obtii un rezultat dorit]
Exemplu de titlu: „Cum sa obtii clienti pentru afacerea ta mai rapid”

2. Titlul de tip „Lista suprema”
Strategie de marketing online folosita: [Numar mare] de metode pentru [Obtinerea unui rezultat]
Exemplu de titlu: „28 Idei de optimizare a continului pentru cresterea listei de Email-uri”

3. Titlul de tip „Ghidul suprem”
Strategie de marketing online folosita: Ghidul suprem pentru [Obtinerea unui rezultat]
Exemplu de titlu: „Ghidul suprem pentru o promovare eficienta cu un buget redus”

4. Titlul de tip „Care inspira spaima”
Strategie de marketing online folosita: ATENTIE! Faci cumva [Ceva neplacut]
Exemplu de titlu: „ATENTIE! Practici cumva aceste strategii de afaceri care te pot falimenta?”

5. Titlul de tip „Care instiga la unitate”
Strategie de marketing online folosita: [O chemare la arme]
Exemplu de titlu: „Haideti sa incetam sa mai aplicam aceste tactici otravitoare!”

6. Titlul de tip „Metode dovedite”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] [Metode/Practici] dovedite [Pentru obtinerea rezultatelor dorite]
Exemplu de titlu: „18 Tehnici dovedite de crestere a numarului de vizitatori intr-un timp scurt”

7. Titlul de tip „Greseli”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] Greseli pe care oamenii le fac Cand/Cu [Actiune comuna]
Exemplu de titlu: „11 Greseli pe care antreprenorii le fac atunci cand isi lanseaza afacerea”

8. Titlul de tip „Secrete”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] Secrete pentru [Obtinerea rezultatului dorit]
Exemplu de titlu: „7 Secrete pentru a deveni un expert in promovare online”

9. Titlul de tip „Scandalos”
Strategie de marketing online folosita: [Afirmatie Scandaloasa/Controversata]
Exemplu de titlu: „De ce expertii SEO iti pot face mai mult rau decat bine”

10. Titlul de tip „Lectii invatate”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] Lectii pe care le-am invatat Cand/De la [Experienta]
Exemplu de titlu: „7 Lectii de business invatate de la mentorul meu”

NU AI TIMP SA CITESTI TOT ARTICOLUL ?? Descarca PDFPDF-ul cu cele 49 Titluri irezistibile si tine-l aproape pentru urmatoarea CAMPANIE DE PROMOVARE!

11. Titlul de tip „Dovada sociala/multimea”
Strategie de marketing online folosita: [Dovada sociala/multimea] [Rezultatul dorit]
Exemplu de titlu: „Unealta utilizata de peste 238000 site-uri pentru a-si creste traficul”

12. Titlul de tip „Recomandare”
Strategie de marketing online folosita: [Un citat din/Un sumar al unei recomandari]
Exemplu de titlu: „Cum www.antreprenorinromania.ro mi-a shimbat afacerea”

13. Titlul de tip „Obiectie antepronuntata”
Strategie de marketing online folosita: Nu/Da, Tu [Obiectie antepronuntata] sa [Obtii rezultatul dorit]
Exemplu de titlu: „Nu, nu trebuie sa numeri caloriile pentru a reusi sa slabesti”

14. Titlul de tip „Intrebare”
Strategie de marketing online folosita: [Intrebare provocatoare]
Exemplu de titlu: „Inca mai mananci grasimi?”

15. Titlul de tip „Sa vezi ce s-a intamplat”
Strategie de marketing online folosita: [Persoana] a facut [O actiune neobisnuita] [Timpul]. Uite ce s-a intamplat
Exemplu de titlu: „Am dat Share in fiecare zi, timp de 6 luni, ofertei mele. Iata ce s-a intamplat!”

16. Titlul de tip „Cum/Rezultat”
Strategie de marketing online folosita: Cum [O actiune aparent neimportanta] poate [Un rezultat nedorit]
Exemplu de titlu: „Cum cafeaua de dimineata poate duce la scaderea eficientei tale”

17. Titlul de tip „Celebritate/Vedeta”
Strategie de marketing online folosita: Cum sa [Obtii un rezultat dorit] precum [O celebritate/Vedeta]
Exemplu de titlu: „Cum sa ajungi milionar precum Warren Buffet”

18. Titlul de tip „Cum sa … fara”
Strategie de marketing online folosita: Cum sa [Obtii un rezultat dorit] fara o [Actiune neplacuta/nedorita]
Exemplu de titlu: „Cum sa maresti traficul pe website-ul tau (fara a cheltui un buget enorm de promovare)”

19. Titlul de tip „Pe tava”
Strategie de marketing online folosita: [Numar / Cum sa] simple si usoare cai pentru [Obtinerea rezultatului dorit]
Exemplu de titlu: „14 Metode usoare de a economisi 100 lei lunar”

20. Titlul de tip „Analiza”
Strategie de marketing online folosita: Am analiza [Numar] [Masurabil] si asta este ceea ce am invatat
Exemplu de titlu: „Am analizat mii de articole despre promovarea online (si asta este ceea ce am invatat)”

21. Titlul de tip „Tutorial”
Strategie de marketing online folosita: Un [Cuvant puternic] Tutorial pentru [Obtinerea unui rezultat dorit]
Exemplu de titlu: „Un tutorial cuprinzator despre scrierea unui plan de afaceri”

22. Titlul de tip „Trucuri”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] trucuri pentru [Obtinerea rezultatelor dorite]
Exemplu de titlu: „25 trucuri pentru a economisi mai multi bani”

23. Titlul de tip „Explicativ”
Strategie de marketing online folosita: De ce [Lucru] [Rezultat]
Exemplu de titlu: „De ce social media iti poate aduce mai multi clienti”

24. Titlul de tip „Pasi spre rezultatul dorit”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] Pasi pentru [Obtinerea rezultatului dorit]
Exemplu de titlu: „10 pasi de urmat pentru o campanie de marketing eficienta”

25. Titlul de tip „Ce naiba?”
Strategie de marketing online folosita: [O declaratie ciudata sau amuzanta]
Exemplu de titlu: „John Cena si mainile lui imense jucandu-se cu o broscuta testoasa”

NU AI TIMP SA CITESTI TOT ARTICOLUL ??Descarca PDFPDF-ul cu cele 49 Titluri irezistibile si tine-l aproape pentru urmatoarea CAMPANIE DE PROMOVARE!

26. Titlul de tip „Intrebare”
Strategie de marketing online folosita: Intrebare: [Care/Ce/Cum] [Topic intrebare]?
Exemplu de titlu: „Intrebare: Care dintre tipologiile de antreprenori esti tu?”

27. Titlul de tip „Buton incins”
Strategie de marketing online folosita: Intrebare: [Afirmatie sau poveste controversata]
Exemplu de titlu: „Un antreprenor a fost declarat „pericol public” dupa ce si-a facut o poza cu biroul mobil in timp ce protesta in fata Guvernului”

28. Titlul de tip „Ghicitorului in viitor”
Strategie de marketing online folosita: Intrebare: [O afirmatie ca si cum ai cunoaste viitorul]
Exemplu de titlu: „Nu vei reusi sa iesi pe profit in 2017”

29. Titlul de tip „Stire”
Strategie de marketing online folosita: Ultima ora: [stire]
Exemplu de titlu: „Ultima ora: Antreprenorii pot deschide firme cu costuri zero de la 1 Februarie”

30. Titlul de tip „Comanda”
Strategie de marketing online folosita: [Comanda puternica]
Exemplu de titlu: „Opriti-va din achizitia de laptopuri vechi!”

31. Titlul de tip „Motive”
Strategie de marketing online folosita: [Numar /Uite de ce] [Rezultat]
Exemplu de titlu: „16 motive pentru care sa iti faci parteneri media”

32. Titlul de tip „Imaginatie”
Strategie de marketing online folosita: Imagineaza-ti [Rezultat dorit]
Exemplu de titlu: „Imagineaza-ti ca ai deveni milionar in euro”

33. Titlul de tip „Metode mai putin cunoscute”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] Metode mai putin cunoscute pentru [Obtinere rezultat dorit]
Exemplu de titlu: „15 metode mai putin cunoscute pentru a-ti atinge obiectivele in 2017”

34. Titlul de tip „Ignoranta/Evitare”
Strategie de marketing online folosita: Ce ar trebui sa cunosti despre [Subiect]
Exemplu de titlu: „Ce ar trebui sa cunosti despre situatia financiara a companiei tale”

35. Titlul de tip „Gustare”
Strategie de marketing online folosita: [4 cuvinte sau mai putin care sumarizeaza subiectul]
Exemplu de titlu: „Nu esti atat de special”

36. Titlul de tip „Intreruperea unor preconceptii”
Strategie de marketing online folosita: [Afirmatie care infirma tot ceea ce cunosc oamenii]
Exemplu de titlu: „Cum fructele te vor face mai gras”

37. Titlul de tip „Solutii”
Strategie de marketing online folosita: De ce [Problema] (si ce sa faci in privinta ei)
Exemplu de titlu: „De ce nu inregistrezi trafic in site-ul tau (si ce poti face in aceasta privinta)”

38. Titlul „Concluziile expertilor”
Strategie de marketing online folosita: [Numar] [Experti] Impartasesc [Subiect]
Exemplu de titlu: „14 specialisti in marketing impartasesc metodele lor preferate de promovare online”

39. Titlul de tip „Memento”
Strategie de marketing online folosita: Memento: [Afirmatie sau Adevar]
Exemplu de titlu: „Memento: Greutatea ta Nu este o reflexie a sanatatii tale”

40. Titlul de tip „Comparatie”
Strategie de marketing online folosita: Esti mai mult precum [x] sau [y]?
Exemplu de titlu: „Esti mai mult precum un Manager sau un Lider?”

NU AI TIMP SA CITESTI TOT ARTICOLUL ??Descarca PDFPDF-ul cu cele 49 Titluri irezistibile si tine-l aproape pentru urmatoarea CAMPANIE DE PROMOVARE!

41. Titlul de tip „Trivia”
Strategie de marketing online folosita: Poti sa [Identifici/Gasesti/Raspunzi la, etc]
Exemplu de titlu: „Poti gasi problema cu aceasta campanie de promovare?”

42. Titlul de tip „Cuvant cheie”
Strategie de marketing online folosita: [Cuvant cheie]:[Cuvinte cheie ajutatoare]
Exemplu de titlu: „Promovare 101: Cum sa te promovezi eficient cu un buget redus”

43. Titlul de tip „Promisiune”
Strategie de marketing online folosita: [Promisiune cu privire la ce va oferi continutul/aplicatia/etc]
Exemplu de titlu: „Te putem ajuta sa cresti traficul pe site cu 20%”

44.  Titlul de tip „Rezultate”
Strategie de marketing online folosita: Cum am obtinut noi [Rezultatul dorit] in [Intervalul de timp]
Exemplu de titlu: „Cum ne-am crescut numarul de vizitatori cu 45% in 6 saptamani”

45. Titlul de tip „Teaser/Reclama”
Strategie de marketing online folosita: Aceste/Afla care [Lucruri] ar putea/vor [Rezultat dorit]
Exemplu de titlu: „Aceste 6 strategii de promovare te pot ajuta sa castigi 7 prospecti zilnic”

46. Titlul de tip „Adnotare”
Strategie de marketing online folosita: [Titlu] [Adnotare pentru a instiga asupra unuia dintre puncte]
Exemplu de titlu: „7 lectii de viata invatate de la oamenii de succes (nr 2 este favorita noastra)”

47. Titlul de tip „Brand-uit”
Strategie de marketing online folosita: [Formula titlu] [Brand-ul unic]
Exemplu de titlu: „11 Modalitati de promovare GRATUITA. Un ghid marca Antreprenor in Romania”

48. Titlul de tip „Urgenta”
Strategie de marketing online folosita: [Actiune] ACUM!
Exemplu de titlu: „Repara-ti rata de conversie acum!”

49. Titlul de tip „Audienta”
Strategie de marketing online folosita: [Audienta]! Obtii [Rezultatul dorit/nedorit]?
Exemplu de titlu: „Blogerilor! Pierdeti cumva trafic catre site-ul vostru?”

VREI SA PASTREZI LA INDEMANA ACESTE STRATEGII ??Descarca PDFPDF-ul cu cele 49 Titluri irezistibile si tine-l aproape pentru urmatoarea CAMPANIE DE PROMOVARE!

Avand la dispozitie acest ghid, acum puteti incepe campania dvs. de promovare a afacerii. Antreprenor in Romania va ofera urmatoarele servicii pentru a veni in sprijinul demersurilor dvs.:

Mai mult ca sigur folositi si alte metode de scriere a unor titluri care sa devina virale in social media, prin urmare va invitam sa ne impartasiti expertiza in cadrul sectiunii de comentarii din josul paginii.

De asemenea, va invitam sa lasati un comentariu cu exemple de titluri pe care le veti crea folosind acest ghid, astfel incat informatia sa fie utilizata de catre intreaga Comunitate Antreprenor in Romania.

Newsletter portal afaceriConsideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.

Membership portal