Maria Amalia Mois eleva in clasa a IV-a a castigat Marele Premiu al concursului de educatie financiara “Olimpiada Micilor Bancheri”
Bucuresti, 9 mai 2017: Maria Amalia Mois, eleva in clasa a IV a la Scoala Gimnaziala “Grigore Moisil” din Satu Mare este “Micul bancher” al anului 2017, desemnata in urma fazei nationale a celui mai mare concurs de educatie financiara din Romania, ce a avut loc saptamana trecuta la Bucuresti. Sub coordonarea invatatoarei Laura Orasteanu, Amalia a obtinut cel mai mare punctaj la cea de-a patra editie a Olimpiadei micilor bancheri, marele premiu fiindu-i inmanat de Valentin Lazea, Economistul-sef al Bancii Nationale a Romaniei.
Competitia care s-a desfasurat in Aula Universitatii Romano-Americane a adunat 120 de elevi cu varste intre 8 si 10 ani si 60 de cadre didactice din toata tara. Finalistii Olimpiadei au fost stabiliti in urma competitiilor organízate la nivel local, la carea au participat 3500 de elevi din aproape 100.000 cati au urmat cursurile de educatie financiara in anul scolar 2016-2017.
“ A fost o competitie mai dificila decat editiile anterioare, copiii au venit extrem de bine pregatiti, ceea ce nu poate decat sa ne bucure pe noi cadrele didactice pentru ca indica succesul acestei materii optionale in randul elevilor din ciclul primar. Chiar daca au avut emotii, copiii au reusit sa puna in mare dificultate juriul concursului prin raspunsurile si solutiile oferite la problemele din acest an. In semn de recunoastere a eforturilor pe care le fac, de anul acesta si dascalii coordonatori vor fi premiati. In plus, am decis sa extindem numarul premiilor speciale acordate proiectelor practice cu care participa elevii”, a declarat Ligia Golosoiu, presedintele Asociatiei pentru Promovarea Performantei in Educatie.
Premiul 1 al Olimpiadei a fost castigat de Mihnea Militoiu de la Scoala Primara “Angels” din Paulesti judetul Prahova in timp ce locurile 2 si 3 au fost adjudecate de Ingrid Popescu si Radu Draghiciu, de la Scoala Gimnaziala nr 1 din Ramnicu Sarat, judetul Buzau. La Olimpiada micilor bancheri, din cele 15 premii acordate, aproape jumatate au fost adjudecate de elevi din judetul Buzau – patru premii au fost castigate de Scoala Gimnaziala nr 1 din Ramnicu Sarat si unul de Scoala Gimnaziala “G.E.Palade” din Buzau.
Premiile speciale ale editiei din acest an a Olimpiadei Micilor Bancheri au fost acordate de Mastercard Romania si Alpha Bank Romania, doi dintre sponsorii proiectului inca de la debutul sau.
Mastercard Romania a acordat premiul pentru inovatie in educatie financiara echipei de la Scoala Gimnaziala nr. 2 din Videle, judetul Teleorman, coordonata de invatatoare Ioana Pencea, pentru proiectul “O poveste cu profit” iar Alpha Bank Romania a acordat premiul “Smart in banking” echipei de la Scoala Gimnaziala “Mihai Eminescu”, sub indrumarea invatatorului Catalin Mindru.
Olimpiada Micilor Bancheri este cel mai mare concurs de educatie financiara organizat in Romania, incepand cu anul scolar 2013-2014. Proiectul realizat de Asociația pentru Promovarea Performanței în Educație(APPE), împreună cu Revista Cutezătorii și Inspectoratul Școlar Prahova este sustinut de Banca Nationala a Romaniei si Ministerul Educatiei Nationale. Partenerii proiectului din acest an au fost: Alpha Bank Romania, Banca Transilvania, BRD, Idea Bank, Garanti Bank, Dedeman, Qzine si MasterCard.
Partenerii media ai proiectului au fost in acest an: www.antreprenoriatinromania.ro; www.bankingnews.ro, www.economistul.ro, www.finzoom.ro, www.itsybitsy.ro, www.piatafinanciara.ro, www.wall-street.ro.
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.