Monetizarea afacerii

0
700
monetizarea-afacerii
Nivel de apreciere

Iti voi spune ceva care poate in prima faza o sa te socheze: nimanui nu ii pasa de cunostintele tale, de informatia ta vitala pentru afacerea sau viata lor, absolut nimeni nu va plati nici un singur leu pentru asa ceva.

Cel mai bun aspect de a convinge un client sa ofere bani pentru serviciile sau produsul tau este sa te concentrezi asupra problemelor clientului, sa afli detaliile si toate informatiile necesare. Daca vinzi un produs atunci ar trebui sa stii ca oamenii platesc pentru solutii la problemele care le au deja. Daca vinzi servicii ar trebui sa te concentrezi pe lejeritatea si confortul ce il ofera serviciile tale, asupra vietii incarcate a clientului.

Cum pot oferi clientilor ceea ce ei cauta?

Nu ghici si nu presupune ceea ce clientul isi doreste! Intreaba publicul tinta din piata ta ce dificultati intampina, sa intelegi mai bine beneficiile produsului/serviciului tau oferit catre clienti! Formuleaza un tipar de intrebari menite sa descoperi esentialul problemelor intampinate de catre clientii tai. In acel tipar de intrebari poti include care sunt scopurile clientului si care este telul sau tangibil in urmatoarele 12 luni, 24 luni sau 36 luni daca va folosi produsul tau sau achizitioneaza serviciile tale.

Aliniaza cunostintele tale cu problemele clientului! Cum se preteaza informatiile tale la nevoile sale?

Nimeni nu isi doreste cunostintele tale, au deja prea multe pe cap din punctul lor de vedere, ei doar isi doresc solutii la problemele lor. Foloseste cunostintele tale pentru salvarea banilor clientilor tai. Dovedindu-le risipa de bani ce o faceau pana sa te cunoasca pe tine le va aduce o bucurie in suflet (chiar daca nu ti-o vor arata) si le va creste interesul de a face afaceri cu tine.

Concluzia acestui articol consta in faptul ca nu trebuie sa convingi pe nimeni sa iti vinzi produsul tau/serviciile tale, concentreaza-te pe intruchiparea valorilor clientilor in afacerea ta iar ei vor fi dispusi de la sine sa plateasca pentru asta. Demonstreaza-le ca ceea ce tu oferi le va rezolva problemele cu o deosebita usurinta si este o lejeritate ce si-o pot permite pentru a se concentra pe alte aspecte din business-ul lor.

Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.

Membership portal

SURSĂImagine
DISTRIBUIȚI