Secretele slabirii rapide

0
2302
Racoveanu Daniel - secretele slabirii
Nivel de apreciere

Secretul Nr. 1: Consuma mai multa apa
Cand vine vorba de pierderea in greutate fiecare dintre noi reactioneaza diferit insa niciun om nu este strain de faptul ca nu consuma destula apa!

Munca la birou sau activitatile care presupun deplasari dese si un program de lucru incarcat ne fac de multe ori sa uitam de necesitatea si importanta hidratarii.
Iata primele semne ale deshidratarii:
– buze uscate
– ochi obositi
– irascibilitate
– nevoia constanta de a rontai
– interpretarea gresita a nevoilor alimentare
– nevoia de dulce
– mirosul deranjant
– cantitatea redusa la mictionare
– urina de culoare galbuie (ar trebui sa fie incolora)

Secretul Nr. 2: Consuma suficienta sare
Dupa ce am eliminat aceasta problema trebui sa avem grija si de aportul de sare. Un adult are nevoie de minim 5 g pe zi de sare pentru functiile vitale ale corpului dar si pentru o mai buna hidratare.

Un rol extraordinar de important este acela energetic: Stiati ca putina sare sub limba ofera senzatia de calm deci prin urmare se conserva energie iar atunci noi suntem mai productivi pe o perioada mai lunga de timp?

Secretul Nr. 3: Consuma mai putin zahar
Pe cealalta parte, zaharul cu care suntem familiarizati cu totii de rolul lui energetic (fals), ofera o energie sporita timp de 15 minute, energie provenita bineinteles tot din stocul propriu.

Ce se intampla cand consumi zahar:
Studiile au aratat ca, atunci cand o persoana consuma un nivel ridicat de fructoza, ficatul este suprasolicitat si transforma astfel fructoza in grasime. O parte din aceasta grasime ajunge in sange, generand colesterolul LDL. Cu timpul, acest colesterol formeaza placi care blocheaza arterele si provoaca atacuri de cord. Diabetul, afectiunile cardiace si obezitatea reprezinta astazi veritabile epidemii in lumea industrializata.

Secretul Nr. 4: Consuma fructe inteligent
Trebuie sa subliniez urmatoarele:
-credem ca fructele nu ingrasa
-credem ca fructele ne fac doar bine
-credem ca toate fructele sunt bune
-credem ca, cu cat mai multe cu atat mai bine

De multe ori cand discut despre nutritie cu multi dintre pacientii mei aflu ca inca nu au reusit sa inteleaga faptul ca fructele intr-adevar sunt bune pentru vitamine, energie, sistemul imunitar si asa mai departe insa ele trebuie cosumate in cantitati reduse.

Personal, folosesc fructele ca un bust de energie cand dupa o perioada de dieta simt nevoia de energie dar asta se intampla doar atunci cand, inainte de un antrenament mai intens, am ramas fara energie iar ultima masa a avut loc undeva la 3 ore distanta. Folosesc acel zahar pentru energie.

Secretul Nr. 5: Recomandarile mele
– beti destula apa
– consumati sare suficienta
– consumati fructe cu responsabilitate
– fara fructe dupa ora 14.00
– nu mai mult de 3-400 g
– fructele de dimensiuni mici sunt aur (fructe de padure, capsuni, visine, afine etc)
– consumati minim 3 mese pe zi
– faceti miscare de 3 sau mai multe ori pe saptamana

Daca ati ajuns pana aici cu lectura nu pot decat sa va multumesc ca sunteti preocupati de sanatatea dumneavoastra si de respectul de sine dobandit!

Te invit sa intram in contact si sa identificam impreuna cea mai buna solutie pentru tine de a ajunge la greutatea pe care ti-o doresti. Lasa adresa de email si vom intra in dialog in cel mai scurt timp.

Newsletter portal afaceriConsideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.

Membership portal

DISTRIBUIȚI