Anunt achizitii defaplast invest

PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ
COMPONENTA 6: ENERGIE
Investiția I5. Asigurarea eficienței energetice în sectorul industrial
PNRR/2024/C6/M ENERGIE/I5./Sprijinirea investiţiilor în modernizare, monitorizarea și eficientizarea consumului de energie la nivelul operatorilor economici în vederea asigurării eficienței energetice în sectorul industrial

DEFAPLAST INVEST SRL
12388942, J6/290/1999
Feldru, Strada Morii, Nr. 17-19, Județ Bistriţa-Năsăud, Romania, cod postal 427080
Telefon +40 744375275
Email: office@defaplast.ro
97/27.08.2025

ANUNȚ PRIVIND ACHIZIȚIE SISTEM DE MANAGEMENT AL ENERGIEI – EMS
ACHIZIȚIE DIRECTĂ

În vederea achiziționării SISTEM DE MANAGEMENT AL ANERGIEI – EMS, în cadrul proiectului „INVESTIȚII ÎN RETEHNOLOGIZAREA SOCIETĂȚII DEFAPLAST INVEST SRL”, Contract de finanțare nr. 815/08.08.2024, proiect finanțat prin PNRR: Sprijinirea investițiilor în modernizare, monitorizarea și eficientizarea consumului de energie la nivelul operatorilor economici în vederea asigurării eficienței energetice în sectorul industrial, Măsura de investiții – Investiția I.5. – Asigurarea eficienței energetice în sectorul industrial, din cadrul Componentei C.6 Energie – Pilonul I. Tranziția verde din PNRR, sesiunea a III-a, ianuarie 2024, beneficiar DEFAPLAST INVEST SRL, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să transmiteți oferta pentru Sistem de management al energiei-EMS, în termen de maxim 15 zile calendaristice de la transmiterea prezentei invitații. Aceasta trebuie întocmită în conformitate cu cerințele din prezenta solicitare și cu specificațiile minimale solicitate.

  1. Tipul contractului de achiziție: Contract de furnizare.
  2. Obiectul contractului de achiziție/specificații tehnice/preț unitar estimat fără TVA (RON):
Obiect
Specificații tehnice minime
Preț unitar estimat fără TVA (RON)
SISTEM DE MANAGEMENT AL ENERGIEI EMS –
Folosind sistemul de management al energiei EMS se urmărește obținerea eficienței operaționale sporită prin monitorizarea consumului de energie, urmărirea conformității cu bugetele de consum alocate și identificarea rapidă a zonelor cu consum ridicat. Sistemul de management al energiei EMS este un instrument esențial pentru monitorizareaconsumului de energie electrică și pentru asigurarea unui management energetic performant în contextul Legii 121/2014 privind eficiența energetică și în sprijinul implementării standardului ISO 50001: 2018.

Funcționalități cheie:

• Măsurarea consumului de utilități (apă, gaze naturale, energie termică etc.)

• Transmiterea acestor informații către punctul de colectare central in timp real

• Colectarea datelor și formarea bazelor de date pentru raportul istoric

• Generarea de alarme și verificări în timp real

• Afișarea cantităților măsurate prin interfața om-mașină și preluarea configurațiilor și

comenzilor

• Generarea de rapoarte, configurabile pe profilurile utilizatorilor

KPI de monitorizare a performanței:

• Optimizarea continuă a mediului de distribuție și a consumului de energie pe baza informațiilor din analiza datelor.

• Încadrarea consumului în valori bugetate

• Urmărirea consumului specific în funcție de locație și zonă, responsabilitate locală și

monitorizare centrală

• Luarea deciziilor de afaceri pe baza analizei rapoartelor sistemului de gestionare de la distanță

• Eliminarea consumului inutil și consolidarea disciplinei de utilizare a energiei

• Calcul precis al costului și al intensității energetice pe produs / locație

• Utilizarea eficientă a energiei și a utilităților

• Analiza calității distribuției și a consumului de energie

• Analiza daunelor în caz de incidente

• Prevenirea defectelor majore prin monitorizarea parametrilor de consum

Componentele sistemului de management al energiei EMS sunt:

1.Componentele de masura:

• Contor energie electrica, trifazat, masura indirecta (2 bucati)

• Transformator de curent, demontabil (6 bucati)

• Materiale aditionale: separatori cu fuzibili, cleme SIR, (2 bucati)

• Materiale marunte (2 bucati)

• Cablu date

• Data transmitter plus aditionale (2 bucati)

• Data receiver plus aditionale

• Cofret de protectie (3 bucati)

2.Computing:

: • Calculator industrial

• Licenta SQL

• Materiale aditionale

45.371,87
  1. Valoarea totală estimată a contractului de achiziție: 371,87 lei fără TVA.
  2. Durata estimată a contractului de achiziție: 4 luni, dar nu mai târziu de 31.12.2025
  3. Procedura de achiziție: Achiziție directă, în conformitate cu prevederile din Ordinul nr. 372/08.02.2024 privind aprobarea modalității de derulare a procedurii de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, alocate prin Planul național de redresare și reziliență, aplicabilă beneficiarilor privați care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice, precum și a listei utilizate pentru verificarea achizițiilor derulate de aceștia.
  4. Criteriul de selecție a ofertei: cel mai bun raport calitate-preț
  5. Condiții de plată: OP în termen de 30 de zile de la data facturării
  6. Termenul de depunere al ofertelor: 11.09.2025, ora 17.00.
  7. Modalitatea de transmitere a ofertelor: Exclusiv prin email la adresa office@defaplast.ro .

Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați în scris autorității contractante la adresa de email office@defaplast.ro , persoană de contact SĂPLĂCAN MARIA

  1. Solicitările pentru clarificări vor fi transmise exclusiv prin e-mail la adresa office@defaplast.ro în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la recepția prezentei documentații. Termenul de răspuns este de 48 ore de la primirea solicitărilor.

11. Condiții de participare

● Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a furniza bunurile care fac obiectul contractului de achizitie. În acest sens va prezenta Certificatul Constatator ONRC valabil Ia data prezentării, din care să reiasă faptul că acesta este autorizat să furnizeze bunurile.

  • Se va transmite Declarația privind beneficiarii reali depusa Ia Oficiul Național al Registrului Comerțului și/sau Furnizare Informații privind Beneficiarii reali eliberat de ONRC. Din continutul documentelor trebuie să rezulte informații cu privire la beneficiarii reali ai fondurilor care vor fi obținute prin intermediul contractului de achiziție atribuit în urma derulării procedurii de achiziție. Informațiile minime solicitate pentru fiecare beneficiar real sunt: Nume, Prenume, Data nașterii.
  • Ofertantul va transmite in mod obligatoriu Ofertă tehnică.

Oferta tehnică se va prezenta astfel încât sa se asigure posibilitatea verificării de către comisia de evaluare a corespondenței propunerii tehnice cu specificațiile tehnice calitative prevăzute in prezenta documentație. Ofertele care nu îndeplinesc toate specificațiile tehnice minime prevăzute vor fi considerate neconforme și vor fi respinse.

  • Ofertantul va transmite in mod obligatoriu Ofertă financiară.
  • Ofertele vor fi însoțite de Declarația privind respectarea principiului DNSH — „Do No Significant Harm – Anexa 2” și de Declarația cu privire la dubla finanțare – Anexa 1, conforme cu modelele atașate.

DESCARCA AICI DOCUMENTATIA

DEFAPLAST INVEST SRL
Reprezentant legal: SĂPLĂCAN MARIA
Data: 27.08.2025

CITEȘTE ȘI: Anunt incepere proiect ARIA UNITED