Aplicații Gomag care te ajută să vinzi mai mult în magazinul tău online

0
197

Vrei mai multe vânzări în magazinul tău online? 

Alături de o strategie de promovare a ofertelor tale prin reclame plătite, SEO etc., modul în care îți pregătești magazinul online și automatizările pe care le implementezi sunt aspecte la fel de importante pentru atingerea obiectivelor tale.

În articolul de astăzi am să îți vorbesc despre o serie de instrumente și funcționalități disponibile în platforma Gomag, care te pot ajuta să fii mai productiv și să vinzi mai mult.

Sfat! Folosește în mod etic și corect aplicațiile pentru prezentarea și oferirea reducerilor în site, astfel încât să fie o strategie profitabilă atât pentru client, cât și pentru magazinul tău.

1. CRM Bot. Află mai multe despre nevoile și interesele clienților tăi.

Acest roboțel te ajută să monitorizezi activitatea clienților în magazinul tău și îndeplinește anumite acțiuni (stabilite de tine) prin care îi poți fideliza.

Pentru a începe să folosești roboțelul, stabilește strategia de fidelizare (pe ce criterii îți vei segmenta clienții: comenzi de peste 5000 lei în ultimele 6 luni, achiziție exclusivă a unei anumite mărci etc.) și tag-urile prin care să diferențiezi clienții.

CRM Bot va identifica și muta automat clienții în anumite grupuri speciale (business, premium etc.) ceea ce va duce la obținerea unor avantaje pentru viitoarele comenzi (de exemplu, Reduceri în Coșul de Cumpărături). 

Condițiile se pot seta în funcție de o mulțime de variabile. 

De exemplu, rata de retur – dacă e mai mică sau mai mare decât un procent stabilit de tine. Și atunci poți să stabilești, să zicem, că intră în grupul clienți neserioși toți clienții care au rată de retur mai mare de 60%.

Alte câteva scenarii în care poți utiliza CRM Bot:

  • În funcție de valoarea comenzii – toți clienții care au cumpărat de minimum 1000 lei în ultima lună sunt mutați în grupul clienți fideli care beneficiază de o reducere de 5% pentru toate comenzile viitoare în magazin;
  • Produse specifice – toți clienții care cumpără produsele unui anumit brand / categorie beneficiază de o reducere exclusivă pentru produsele nou adăugate în magazin ce aparțin acelui brand.
CITEȘTE ȘI:  5 beneficii ale implementării unui sistem software integrat pentru producție și proiecte

Vinzi cu Gomag? Intră în admin și descoperă întreaga paletă de oportunități!

2. Pachete și Produse Bundle. 

Clienții sunt adevărați vânători de oferte speciale, iar acest lucru te poate ajuta pe tine să vinzi mai mult și mai eficient.

Cum? Folosind aplicațiile pachete și produse bundle

Istoricul clienților îți va fi de ajutor pentru a înțelege care produse se vând cel mai des împreună. 

Reține!

Asigură-te că prețul pachetului este mai mic în comparație cu suma totală a produselor cumpărate separat pentru a atrage atenția clientului.

3. Grăbește vânzările prin urgentare.

Dacă pregătești anumite promoții și reduceri sau orice alt beneficiu pentru clienții tăi, comunică acest lucru.

Iată câteva instrumente pe care le poți folosi:

    • Hello Bar, Bannere, Cronometru. Folosește mesaje scurte și de impact: Doar câteva produse rămase în stoc! Cumpără acum! Nu rata oferta! Doar AZI ai transport gratuit etc.
    • Marcaje promoționale. Folosește-le pentru a evidenția produsele cu stoc limitat, edițiile exclusive etc.
  • OTO (one-time offer). Oferta este unică, clientul nu va mai găsi prețul respectiv în altă parte.

Platforma eCommerce Gomag îți oferă numeroase instrumente ușor de folosit pentru a construi o întreagă strategie în jurul promoțiilor și a codurilor de reduceri în magazinul tău.

Spre exemplu, poți seta reguli pentru coduri de reduceri, promoții cu limită de timp, reduceri pentru grupuri de clienți, oferte 1+1 Gratis, reduceri în funcție de valoarea comenzii sau transport gratuit. 

Toate aceste variante sunt gândite special pentru a te ajuta să îți fidelizezi clienții și să vinzi mai mult. 

Pont! Activează mai multe aplicații în paralel – vezi ce funcționează și unde poți aduce îmbunătățiri.

4. Servicii extra (contra cost)

Împachetare premium? Asistență 1 la 1? Felicitare scrisă de mână? Gravări? Etc.

Dacă, în funcție de nișa magazinului tău, poți oferi anumite servicii extra clienților tăi, folosește această aplicație, pe care o poți afișa în coșul de cumpărături.

  1. Recomandări de produse
CITEȘTE ȘI:  Productivitatea este sporită cu ajutorul AI: descoperă cum poți folosi tehnologia în avantajul tău!

Poți să folosești această aplicație în mai multe moduri, în funcție de strategia ta:

  • Up-Sell. Îi afișezi clientului produse mai scumpe în categoria / pagina de produs în care se află;
  • Cross-Sell. Îi afișezi clientului produse complementare în categoria /  pagina de produs în care se află.
  • Recomandări în coșul de cumpărături. Îi afișezi clientului recomandările de produs direct în coșul de cumpărături.

6. Cadouri în coșul de cumpărături

Convinge clienții să finalizeze comanda în magazinul tău, cu un cadou.

Un scenariu în care poți folosi aplicația Cadouri în coș presupune ca tu să selectezi mai multe produse (să creezi o listă) și să îi dai posibilitatea clientului să aleagă ce dorește.

De exemplu, dacă vinzi telefoane mobile, poți alege să oferi o husă de telefon, cu mai multe variante de culoare.

De ce funcționează? 

Pe scurt, pentru că este ceva neașteptat care provoacă o emoție și stimulează dorința de a primi acel cadou. În plus, nici nu trebuie să fie un produs foarte scump.

Ce poți să faci din acest moment?

Dacă vinzi cu platforma Gomag, experimentează cu aceste tehnici și funcționalități. 

Descoperă cât este de simplu să crești valoarea coșului de cumpărături și să îți încurajezi clienții să revină în magazinul tău.

Poți testa toate aceste aplicații în același timp, sau poți să creezi anumite secvențe pentru a vedea ce strategii funcționează cel mai bine pentru publicul tău țintă.

Și nu uita, cu cât alegi să te implici mai mult, cu atât vei obține rezultate mai spectaculoase în magazinul tău.