Legume Fructe Live Connect 2021 002

GodmotherAgri dă startul evenimentelor agricole și invită fermierii să participe la 2 zile de dezbateri pe tema oportunităților și provocărilor anului 2021.

Fermierii producători de legume fructe sunt invitați în data de 17 februarie, în intervalul 14-16, pe platforma dedicată evenimentelor virtuale, www.virtualagro.ro, pentru a participa la evenimentul Legume Fructe Live Connect.

Evenimentul online este organizat sub umbrela OPIA LEGUME FRUCTE și cuprinde două sesiuni plenare și o sesiune dedicată vizitelor la standurile expoziționale organizate în platformă. La dezbatere vor participa autorități din MADR, producători de legume și fructe, retaileri, procesatori, alături de alți profesioniști în domeniu.

.În galeria brandurilor românești sunt invitați să își expună brandurile proprii, producători de top din sectorul de legume și fructe cu produse care pot fi regăsite la raft, în marile lanțuri comerciale.

CITEȘTE ȘI: 3 sfaturi pentru eficientizarea părții logistice a unei afaceri

Printre expozanți amintim – Mere de Itești, Serele Super, Ferma Stoian, Ana Are Mere, Pannere, Livada Bunicului, Livada cu Cireși.

Ziua de 18 februarie este dedicată fermierilor producători de cartof. Ziua cartofului Live Connect este organizat cu susținerea FNCR și se va desfășura în același interval 14-16.

Vor fi prezenți ca și expozanți AgricoM, Țara Făgărașului, Ferma Bioplant, Grup Șerban, Ferma Cernat.

Ziua Cartofului Live Connect 2021 002

Înscrierile în platforma virtualagro.ro sunt gratuite, iar pe parcursul evenimentului este disponibilă opțiunea de a intra în contact cu toți participanții la eveniment, de la vorbitori la expozanți și vizitatori.

Oportunitățile oferite de platformă includ generarea de noi contacte, sporind conectarea participanților și impactul expozanților în rândul comunităților profesionale din sector.

CITEȘTE ȘI: S-a lansat HUDDLE, o platformă esențială pentru firmele de contabilitate

Despre Godmother

În piața de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agenție focusată pe brand experience, și-a propus să includă componenta digitalizării în toate proiectele pe care le desfășoară, având la activ peste 1000 de evenimente.

Printre clienții agenției se numără Google, BASF, Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.