CFO Conference București – eveniment hibrid, 29 martie 2023

0
82

CFO Conference București – eveniment hibrid, 29 martie 2023. Află care sunt provocările cu care se confruntă directorii financiari, într-un mediu volatil, și care sunt trendurile și tehnologiile ce vor contribui la dezvoltarea companiilor

Într-un mediu de business volatil și un context economic dificil, cum își propun liderii financiari să crească reziliența companiilor și să atingă obiectivele de creștere pe termen lung? Care va fi evoluția investițiilor în 2023? Cum pot fi gestionate scenariile de risc ce se raportează la aspecte precum: inflație, recesiune, dificultățile la nivel de supply chain, contextul geopolitic, cybersecurity? Care este rolul CFO-ului în a conduce compania în direcția abordării sustenabile? Cum poți integra măsuri de “compliance”. susținând un plan financiar deja dificil?

Pe 29 martie 2023, BusinessMark invită directorii financiari, directorii generali, directorii economici și contabili, consultanții fiscali și analiștii financiari la CFO Conference, eveniment hibrid în care experți în domeniu vor încerca să ofere răspunsul la aceste întrebări, acordând o atenție sporită modului prin care directorii financiari pot crește reziliența companiilor într-un mediu volatil, și privind, totodată, spre trendurile și tehnologiile viitorului.

Ajunsă la cea de-a 8-a ediție, conferința se va desfășura la JW Marriott Buchares Bucharest Grand Hotel, cât și online, și va aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz,

Conferința include două sesiuni de prezentări (09:00 – 11:30, 12:00 – 13:30) și un panel de dezbatere (13:30 – 14:30), la care vor participa:

  • Guillaume Macczak, Assurance CFO & GBS Services Partner, EY România
  • Alexandru Nomicos, Director Financiar, Bergenbier
  • Marius Ghica, Group CFO, Green Group
  • Dumitru Turcanu, CFO, OLX Europe RE | Naspers Classifieds | Otodom.pl | Imovirtual.pt | Storia.ro | Kiwi Finance
  • Adrian Secolof, Head of FP&A EuMEA, Nufarm, Business Coach
  • Mateusz Majewski, Vice President South Eastern Europe, UiPath
  • Adriana Ionas, Chief Financial Officer, 2Performant.com
  • Costin Baicu, CFO Grup, DocProcess
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Iulian Sorescu, Partner, Head of Financial & State Aid Romania, State Aid Expert, Noerr
  • Ioana Arsenie, Strateg financiar, Trusted Advisor
  • Darius Ienci, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
  • Bogdan Avramescu, Sales Manager, Allevo
  • Gabriela Iliescu, Regional Sales Manager, Edenred Romania

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

BusinessMark – events designed to make an impression!

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: EY România, DocProcess, Noerr, Cabot Transfer Pricing, Edenred România

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, Femei în Afaceri

***

Despre BusinessMark:

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.