COD CAEN 3020 Fabricarea materialului rulant
Această clasă include:
-fabricarea locomotivelor electrice, diesel, cu aburi şi a altor tipuri de locomotive
-fabricarea vagoanelor autopropulsate, pentru cai ferate sau linii de tramvai, vagoane şi platforme autopropulsate pentru întreţinerea sau repararea căii ferate
-fabricarea de vagoane pentru căi ferate sau tramvaie, fără autopropulsie:
-vagoane de pasageri, vagoane de marfă, vagoane-cisternă, vagoane şi platforme cu autodescărcare, vagoane-atelier, vagoane-macara, tendere, etc.
-fabricarea de repere speciale pentru locomotive (căi ferate sau linii de tramvai) sau material rulant:
-boghiuri, axe şi roţi, frâne şi părţi ale acestora; cârlige şi dispozitive de cuplare, tampoane şi părţi ale acestora; amortizoare; rame pentru vagoane şi locomotive; caroserii; pasaje de conectare etc.
Această clasă include de asemenea:
-fabricarea de locomotive şi vagoneţi de mină
-fabricarea de echipamente mecanice şi electromecanice de semnalizare, de siguranţă şi de control al traficului pentru căile ferate, linii de tramvai, căi navigabile interioare, şosele, parcări, aeroporturi etc.
-fabricarea banchetelor pentru vagoanele de călători
Această clasă exclude:
-fabricarea de şine de cale ferată neasamblate, vezi 2410
-fabricarea dispozitivelor de asamblare a liniilor ferate, vezi 2599
-fabricarea de motoare electrice, vezi 2711
-fabricarea de echipament electric de semnalizare, de siguranţă sau de control a traficului, vezi 2790
-fabricarea de motoare şi turbine, vezi 2811
VREI SA DESCHIZI O FIRMA SAU SA FACI O MODIFICARE LA ONRC?
completeaza formularul iar unul din partenerii nostri specializati
vor intra in legatura cu tine sa-ti ofere suport
Fondator și Director General al www.AntreprenorInRomania.ro, expert în dezvoltarea afacerilor în plan național, internațional și managementul inovației, implicat proactiv în identificarea celor mai bune soluții, practici și unelte pentru dezvoltarea sustenabilă și eficiență a companiilor, fie că vorbim despre cele mai bune abordări de management și strategii de dezvoltare sau de instrumente și strategii de comunicare, marketing și vânzări.