COD CAEN 8220 Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)
Această clasă include activităţi ale:
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către interior, care răspund la apelurile clienţilor folosind operatori umani, distribuţia automată a apelurilor, telefonie integrată prin computer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informaţii asupra produselor, de a trata solicitările de asistenţă ale clienţilor sau de a prelua reclamaţiile clienţilor
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienţi potenţiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pieţei sau sondaje de opinie publică şi activităţi similare pentru clienţi
VREI SA DESCHIZI O FIRMA SAU SA FACI O MODIFICARE LA ONRC?
completeaza formularul iar unul din partenerii nostri specializati
vor intra in legatura cu tine sa-ti ofere suport
Eroare: Nu am găsit formularul de contact.

Platforma onlinewww.antreprenorinromania.roreprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.
Contact: office@antreprenorinromania.ro
WhatsApp: 0730151127