COD CAEN 8220 Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)

0
600

COD CAEN 8220 Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)
Această clasă include activităţi ale:
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către interior, care răspund la apelurile clienţilor folosind operatori umani, distribuţia automată a apelurilor, telefonie integrată prin computer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informaţii asupra produselor, de a trata solicitările de asistenţă ale clienţilor sau de a prelua reclamaţiile clienţilor
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienţi potenţiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pieţei sau sondaje de opinie publică şi activităţi similare pentru clienţi

VREI SA DESCHIZI O FIRMA SAU SA FACI O MODIFICARE LA ONRC?
completeaza formularul iar unul din partenerii nostri specializati 
vor intra in legatura cu tine sa-ti ofere suport




    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.