COD CAEN 8220 Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)
Această clasă include activităţi ale:
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către interior, care răspund la apelurile clienţilor folosind operatori umani, distribuţia automată a apelurilor, telefonie integrată prin computer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informaţii asupra produselor, de a trata solicitările de asistenţă ale clienţilor sau de a prelua reclamaţiile clienţilor
-centrelor de intermediere telefonică direcţionate către exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienţi potenţiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pieţei sau sondaje de opinie publică şi activităţi similare pentru clienţi
VREI SA DESCHIZI O FIRMA SAU SA FACI O MODIFICARE LA ONRC?
completeaza formularul iar unul din partenerii nostri specializati
vor intra in legatura cu tine sa-ti ofere suport
Fondator și Director General al www.AntreprenorInRomania.ro, expert în dezvoltarea afacerilor în plan național, internațional și managementul inovației, implicat proactiv în identificarea celor mai bune soluții, practici și unelte pentru dezvoltarea sustenabilă și eficiență a companiilor, fie că vorbim despre cele mai bune abordări de management și strategii de dezvoltare sau de instrumente și strategii de comunicare, marketing și vânzări.