Dacă în primavară speram cu toții că pandemia se va încheia rapid, iar viețile tuturor își vor relua cursul firesc, acum știm cu siguranță că trebuie să gestionăm transformările economice profunde prin care au trecut majoritatea industriilor, inclusiv agricultura.
Astfel, pentru a sprijini industria agricolă și a diminua efectele negative ale acestor vremuri complicate, pe 10 noiembrie are loc conferința Agribusiness 4.0, desfășurată în mediul virtual și organizată de Fundația Centrul pentru Management Agricol în parteneriat cu Clubul Fermierilor Români și agenția de publicitate Godmother.
O ediție maraton de 8 ore, în care cei mai importanți jucători din agricultură vor prezenta soluții și planuri concrete celor peste 3000 de participanți online din rândul fermierilor și al companiilor din sectorul agriculturii.
Totul însă, la distanță, respectând normele sociale și legislative ale situației din prezent.
Evenimentul va include 3 sesiuni care vor acoperi subiecte de actualitate din industria agricolă precum provocările fermierilor pentru asigurarea competivității și gestiunea riscurilor, tehnologie și modele de afaceri și noi meserii în agricultură, dar și strategie integrată de promovare a produsului românesc.
Toate acestea vor fi prezentate și susținute de 20 de profesioniști din cadrul celor mai importante instituții naționale și internaționale din domeniu, care vor seta agenda industriei în contextul actual, printre care: Adrian Oros, Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Durabile, Thierry de lÉscaille, Secretar general ELO, Daniel Buda, MEP, ComAgri, Parlamentul European, Achim Irimescu, Ministru plenipotențiar, Reprezentanța Permanentă a României la UE, Georgiana Rusu, director general, Clubul Fermierilor Români Broker Asigurări, Florian Ciolacu, director executiv, CFRO și Marian Murgulet, CIO al Guvernului României.
Cum funcționează și care sunt beneficiile Agribusiness 4.0?
Conferința este organizată pe o platformă digitală care permite companiilor să își prezinte portofoliul de produse, să propună oferte speciale și să intre în contact direct prin chat și webcam cu reprezentanții firmelor interesate, costul de participare fiind zero pentru participanți și mic în comparație cu varianta clasică a unei conferințe.
Astfel, utilizatorii experimentează și accesează în timp real funcționalități și activități organizate în cadrul unei conferințe de Agricultură, iar din câteva click-uri pot fi vizitate toate standurile virtuale prezente. Harta evenimentului este interactivă, participanții având posibilitatea de a vizualiza detalii și de a intra în contact cu expozanții.
”Industria agrobusiness este și va fi mereu un mediu efervescent care se adaptează la condițiile exterioare foarte repede. Am propus și am găsit deschidere de la companii să punem în același loc, fie el și virtual, toată cererea și oferta din această industrie și suntem siguri că va fi un eveniment cu multiple beneficii pentru toți participanții.” spune Valentin Văcăruș, Organizator conferință și Manager Godmother.
Pachetele de participare sunt disponibile la adresa: hello@godmother.ro
Despre Fundația Centrul pentru Management Agricol
Centrul pentru Management Agricol este o organizație neguvernamentală, independentă și non- profit.
Misiunea Centrului pentru Management Agricol este de a contribui la consolidarea agriculturii românești prin crearea și dezvoltarea de parteneriate cu toți actorii implicați în domeniul agricol: sectorul de afaceri, instituții publice, organizații educaționale și organizații non – guvernamentale.
Despre Clubul Fermierilor Români
Clubul Fermierilor Români pentru Agricultură Performantă este o asociaţie non-profit şi neguvernamentală a fermierilor din România. Membrii asociaţiei sunt fermieri performanţi care au modele de afaceri bazate pe inovaţie, tehnologie şi bunele practici în agricultură, pentru creşterea competitivităţii şi a valorii adăugate create în acest domeniu.
Obiectivul principal al Clubului este să asigure implicarea activă a membrilor săi în procesul de consultare şi elaborare a reglementărilor europene şi naţionale în domeniul agricol, cu scopul de a creşte performanţa fermierilor din România.
Despre Godmother
În piața de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agenție focusată pe brand experience, și-a propus să includă componenta digitalizării în toate proiectele pe care le desfășoară, având la activ peste 1000 de evenimente.
Printre clienții agenției se numără Google, BASF, Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.