ContentDays, eveniment satelit al WeContent Conference, revine cu a doua ediție

0
32

Nu există un moment mai bun pentru a ne reiventa decât acum. Cu atât de multă informație la dispoziția noastră, este mai ușor să ne adaptăm strategiile de conținut la lumea de azi. De aceea, ContentDays #2 – FUEL TO REINVENT aduce inspirație direct pe ecranele de acasă pe 25 iunie, începând cu 15:30.

Cea de-a doua ediție se va desfășura în compania unei noi serii de experți internaționali în marketing, aflați pentru prima oară la o conferință dedicată publicului din România. Noi le zicem Liga 1 de Conținut, dar ei își zic: 
Amy Woods – Fondator @Content10x
Irene Michl – Content Strategist
Seeda Ahmad Kreuzer – Fondator @Avantgarde Content Creation & Avantgarde Social Media
Alenka Bester – Head of Digital Content Marketing @Zavarovalnica Triglav
Koen Denolf – Managing Partner @The Fat Lady

Pe parcursul după-amiezii în care se va desfășura conferința vom descoperi cum putem să ne folosim eficient de conținutul deja creat prin reinventarea lui într-un nou context, cum să aducem mai multă notorientate prin strategii consistente, dar și prin monitorizarea știrilor din social media și cum să regândim modul în care dezvoltăm conținutul pentru site-uri.

În plus, Jon Burkhart, content strategist și speaker cu multe premii la activ, ne va însoți din nou ca ghid și moderator în cadrul celei de-a doua ediții ContentDays. El revine alături de noi după prima ediție, care a adunat 350+ participanți pentru un livestreaming de 4 ore. Și, în linie cu tema pe care ne-am propus-o pentru cea de-a doua ediție, vom reînnoi de asemenea anumite aspecte ale conferinței, astfel încât și mai mulți pasionați de conținut să se poată bucura de ediția #2.

CITEȘTE ȘI:  CASSA.ro – Aplicatia inovativa care asigura comunicarea eficienta dintre Antreprenor si Contabil cu ajutorul algoritmilor de inteligenta artificiala

Un lucru va rămâne, însă, la fel: participarea la cea de-a doua ediție va fi în continuare gratuită, așa că ușile noastre digitale sunt deschise tuturor celor interesați. “Când am luat decizia de a deveni noii părinți ai WeContent Conference, eram foarte dedicați spriinirii acestei platforme extraordinare de împărtășire de cunoștințe în cadrul comunității de marketing. Și, desi 2020 a adus provocări neprevăzute, angajamentul nostru de la bun început nu s-a schimbat. De aceea am făcut tranziția către un format prietenos pentru distanțarea social, un eveniment satelit gratuity și deschis tuturor.” – Al Kamara, CEO @Wave Division.
Înscrierile sunt deschise pe https://wecontentconference.com/. Și, pentru orice alte vești cu privire la conferință, ne puteți urmări și să ne scrieți pe Facebook, Instagram and LinkedIn.

WAVE DIVISION este una dintre primele agenții de BTL din România. Cu o experiență de 20 de ani, agenția a evoluat constant și a adăugat în fiecare an noi servicii în portofoliul agenției, pentru a ține pasul cu o piață foarte dinamică.
În prezent, agenția oferă clienților săi platforme complexe de comunicare integrată 360, având expertiza in-house în domeniul campaniilor integrate, online și offline, desfășurate la nivelul întregii țări. Adăugăm valoare prin ceea ce facem pe tot parcursul campaniilor clienților noștri, de la conceperea strategiei de comunicare și dezvoltarea creației, până la producția și logistica materialelor și implementarea proiectelor, indiferent de locație.
Portofoliul de clienți ai Wave Division din acest an cuprinde branduri internaționale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, Sun Plaza, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, dar și branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.
Întrucât misiunea Wave Division este de a cu un pas în fața inovației în marketing, agenția a achiziționat brand-ul WeContent Conference în 2020.

CITEȘTE ȘI:  Microgranturi 2000 euro acordate din fonduri externe nerambursabile

WeContent Conference este prima platformă europeană de content marketing, care informează, inspiră și educă în acest domeniu, prin crearea unei comunități europene și a unui spațiu unde experți internaționali dezvăluie studii de caz relevante pentru brand-uri și organizații care își desfășoară activitatea în țări europene.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here