O întâlnire de afaceri nu este doar o zi în care, ca femeie, arăți bine și te simți bine în pielea ta, ci și un moment bun pentru a da un boost felului în care arăți. Femeilor le plac pregătirile și când vine vorba despre etalarea frumuseții, mai ales într-un context antreprenorial, acestea se fac cu minuțiozitate, în cele mai mici detalii. Iată cum te poți pregăti pentru o întâlnire de afaceri în care să atragi toate privirile asupra ta.
Reîmprospătează-ți culoarea părului
Părul este simbolul feminității și cu siguranță ca femeie nu îți dorești să apari la o întâlnire cu fire de păr albe, cu părul decolorat sau cu rădăcinile acestuia neîngrijite. Practic nu trebuie să îți faci neapărat o programare la salon pentru că poți să cauți cea mai buna vopsea de par, pentru tipul tău de păr, firește și să te vopsești singură acasă în nuanța dorită.
Sfat: nu îți vopsi părul în ziua de dinaintea întâlnirii. Părul are nevoie de măcar o spălare pentru a se îndepărta în totalitate vopseaua de pe scalp iar în plus, dacă aceasta este o culoare închisă, îți poate pata pielea, accidental, în anumite zone (frunte, urechi, mâini). Alocă-ți așadar puțin timp pentru a te vopsi, cu câteva zile înainte de întâlnire, pentru a nu apărea cu pielea pătată. De asemenea, dacă îți decolorezi părul, acesta va avea nevoie de câteva zile de tratamente de hidratare, așa că din nou va trebui să iei în calcul câteva zile de repaus, înainte de a-l pregăti pentru coafare.
Alege hainele potrivite
În general întâlnirile de afaceri impun un anumit dress code, așa că ia în calcul achiziționarea unor articole vestimentare potrivite. În general costumele din două piese, cu fustă și sacou sunt cele mai potrivite, deoarece ele scot foarte mult în evidență latura ta feminină. Folosește cămăși sau topuri în culori deschise sau contrastante față de sacouri.
Nici rochiile nu sunt de neglijat, mai ales dacă găsești modele care să te pună în valoare, evidențiindu-ți discret trăsăturile corpului. Evită să porți haine prea mulate sau prea provocatoare, pentru că va trebui să respecți totuși o oarecare decență în cadrul unei întâlniri de afaceri.
Alege încălțămintea potrivită
Ținutelor office li se potrivesc cel mai bine pantofii eleganți, cu toc înalt. Pantofii model stiletto sunt unii dintre cei mai cunoscuți și utilizați, însă dacă vrei să te bucuri și de confort, nu numai de estetică, atunci poți opta pentru încălțăminte cât mai comodă. Vei vedea că pantofii rotunjiți sunt o opțiune foarte bună, iar în ceea ce privește tocul foarte înalt, ei bine poți opta pentru modele mai confortabile, fie cu platformă, fie cu o înălțime mai mică a tocului.
Exersează-ți machiajul pentru întâlnire
Dacă vrei să ai totul pregătit pentru întâlnire, atunci nu ar fi o idee rea să îți exersezi dinainte machiajul feței. Dacă încă nu stăpânești tehnica foarte bine, sau dacă nu știi exact cum să îmbini culorile, atunci poți încerca zilnic unele combinații până să ajungi la cea potrivită. Vei vedea că în acest fel, în ziua întâlnirii, vei avea deja dexteritatea de a realiza un machiaj perfect, fără a mai fi nevoită să plătești pentru asta. Nu ezita să urmărești tutoriale în acest sens, pentru că din ele poți învăța adesea trucuri eficiente care să te ajute să devii din ce în ce mai bună.
Pregătirile pentru evenimente importante nu se reduc doar la a avea la îndemână produsele necesare sau articolele vestimentare ci la a exersa până în cele mai mici detalii postura corpului, mișcările și gesturile. În definitiv fiecare apariție a ta este o nouă șansă de a arăta bine, dar și de a te simți bine în pielea ta, așa că pregătește-te pentru fiecare întâlnire până în cele mai mici detalii pentru o apariție cu adevărat perfectă.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.