Laboratoarele de tehnică dentară, sunt create special pentru a oferi pacientilor servicii stomatologice de înaltă calitate, care să le trateze problemele cu, care se confruntă și pentru a le menține dantura mereu sanatoasă. Materialele stomatologice sunt necesare pentru descoperirea problemelor pe care pacienții le au, iar ulterior, în cazul în care sunt necesare implanturi, sau proteze, informațiile vor fi transmise către tehnicianul dentar, care dispune de o gamă completă de materii și material, de la dezinfectanti suprafete cabinet stomatologic până la diverși reactivi de laborator pentru realizarea celor necesare
Un tehnician de laborator stomatologic este un membru al echipei stomatologice care, după prescripția de la un medic stomatolog, construiește proteze dentare și plăci stomatologice personalizate, în funcție de fiecare client în parte, conform măsurătorilor oferite de către medicul stomatolog.
Dentistul comunică cu tehnicianul dentar cu rețete, desene și măsurători luate de la pacient. Cel mai important aspect în acest sens este o impresie dentară în care tehicianul încearcă să realizeze o placă dentară, specifică celei pe care pacientul a avut-o anterior, ce poartă denumirea, atât de placă dentară cât și de proteză dentară. Un tehnician poate folosi apoi această distribuție pentru construcția aparatelor dentare personalizate.
Tehnica dentară București
Dentiștii și tehnicienii stomatologi au solicitat o tehnică modernă, care face parte din categoria materialelor stomatologice actualmente, tehnica de înaltă calitate prin care să poată comunica mai ușor, având în vedere faptul că în cadrul comunicarii dintre cei doi se puteau strecuta câteva greșeli, cruciale în rândul pacienților.
Dentistul și tehnicianul dentar lucrează în împreună, unul dependent de celălalt pentru a-și face treaba. Prin urmare, nevoia unei tehnici digitale a fost la fel de mare pentru ambele părți. Industria stomatologică a avut nevoie de o tehnică fină din care să rezulte un produs sigur, de înaltă calitate, cu o potrivire bună. Necesitatea unei tehnici de impresie digitală a fost determinată și de motive pure de sănătate, deoarece procesul de modelare a unui obiect poate fi uneori dificil de realizat, după anumite scheme. Astăzi, procedura de scanare intra-orala este din ce în ce mai puternică în industria dentară.
Un avantaj al utilizarii tehnologiei digitale este faptul că permite dentiștilor să delege diferite sarcini. Acum este mult mai ușor pentru asistenti să efectueze construcții dentare decât a fost înainte. De asemenea, permite dentiștilor, într-un mod mai activ, să participe la procesul de fabricație, deoarece este mai ușor să comunice cu tehnicienii stomatologi.
Soluția de scanare intra-orală oferă stomatologilor posibilitatea de a se conecta în direct la echipamentul digital de scanare. O conexiune în direct permite stomatologilor și tehnicienilor stomatologi să lucreze în diferite orașe, dar totodată să poată privi în gura pacientului. Acest lucru înseamnă că tehnicienii iși pot oferi îndatoririle stomatologilor imediat, în loc să aștepte, pana ce primesc comanda aferentă de la medicul stomatolog. Aceasta este o oportunitate valoroasă, deoarece întrebările și solutiile pot fi discutate și tratate instantaneu atunci când pacientul este încă acolo, în loc sa-l lase pe pacient să plece acasă și să descopere semnele de întrebare ulterior. Acest proces reprezintă un rezultat final mai bun pentru pacient. În general, cu noua tehnică, un număr mai mare de pacienți s-au declarat a fi multumiți în adevaratul sens al cuvantului.
Daca doriți mai multe detalii, aruncați o privire asupra unui set de autoclave clasa B , pe care le puteți analiza în detaliu oricând în magazinul online Helios dental.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.