Turbulențe în Agribusiness – trenduri și soluții, la cel mai mare târg virtual de agricultură din România

0
119

Pentru al treilea an consecutiv, oficiali români cu responsabilități în dezvoltarea politicilor și strategiilor în domeniul agricol și reprezentanți ai companiilor relevante din agricultură, se reunesc în data de 24 martie, la cel mai mare târg de agricultură virtuală, Agribusiness 4.0.

Agribusiness-ul a suferit schimbări semnificative în ultimii ani, integrarea progreselor tehnologice fiind absolut necesară pentru a combate provocările cu care se confruntă fermierii.

Cerințele alimentare de bază sunt din ce în ce mai greu de asigurat din cauza schimbărilor climatice și a creșterii ulterioare a secetei, inundațiilor, înghețului și a altor evenimente extreme.  

“Industria agribusiness este un mediu în permanentă schimbare, care se adaptează constant provocărilor. Este al treilea an în care aducem în mediul virtual toată cererea și oferta din această industrie, iar la această ediție ni s-a alăturat Andreea Stroe, una dintre cele mai experimentate realizatoare și prezentatoare de televiziune, cu o vastă expertiză în domeniu.

Va fi cu siguranță un eveniment cu multiple beneficii pentru toți participanții.” spune Valentin Văcăruș, Managing Director, Godmother.

CITEȘTE ȘI:  Mihai Căldăraru lansează Campania Umanitară „DIN CE DAU CLĂDESC ÎN RAI„

Beneficiile Agribusiness 4.0

Evenimentul se desfășoară pe platforma digitală VirtualAgro și permite companiilor să aibă standuri virtuale în care să își prezinte portofoliul de produse, să propună soluții inovatoare și să intre în contact direct prin chat și webcam cu fermierii interesați.

Interacțiunile live pun în timp real la dispoziția celor 800 de fermieri așteptați la eveniment, funcționalități și activități organizate în cadrul unui târg agricol.

Printre speakerii evenimentului se regăsesc Adrian Chesnoiu, Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Achim Irimescu, Ministru plenipotenţiar, şeful secţiei Agricultură în cadrul Reprezentanţei Permanente a României la Uniunea Europeană.

Edițiile anterioare, în cifre

Peste 20.000 de participanți în Social Media au urmărit evenimentele Agribusiness 4.0, care au inclus numeroase sesiuni dedicate subiectelor de actualitate din industria agricolă, dar și mese rotunde susținute de profesioniști în domeniu.

Cei 600 de vizitatori înregistrați în platformă au contribuit la încheierea de noi parteneriate cu toți marii jucatori implicați în domeniul agricol: sectorul de afaceri, instituții publice și fermieri.

CITEȘTE ȘI:  Cum să îți crești vânzările cu ambalaje inteligente? Ghidul antreprenorului pentru a obține un avantaj competitiv

20 de companii expozante au fost promovate în cadrul celor 22 de parteneriate media încheiate cu cele mai importante publicații de profil, dar și în cadrul parteneriatelor instituționale.

Participanții la Agribusiness 4.0 au avantajul de a interacționa cu un public numeros, de pe orice device, indiferent de distanță, într-un mediu securizat din punctul de vedere al colectării informațiilor de înregistrare.

Partenerii care s-au alăturat demersului nostru: AGRIVI, BIT SOFTWARE, CORTEVA AGRISCIENCE, FMC AGRO ROMANIA, GARANTI BBVA LEASING, INAQ CONSULTING, LIDEA, PATRIA BANK, RWA RAIFFEISEN AGRO, WE AGRI.

Pentru înscrierile gratuite accesați site-ul: https://virtualagro.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.