3 sfaturi utile dacă vrei să îți deschizi un magazin online

0
109

În prezent există peste 7 milioane de magazine online în lume. Și mai multe se deschid în fiecare zi.

În mijlocul acestei oportunități, cum știi dacă deschiderea unui magazin online este ceea ce îți dorești să faci? Probabil ai văzut că multe au succes, dar de unde știi dacă și al tău va fi bine văzut de consumatori? Deschiderea unui magazin online poate părea o sarcină descurajantă.

Într-un efort de a simplifica întregul proces, am inclus aceste sfaturi utile pentru a te ajuta să deschizi următorul magazin online de succes:

1.Alege un model de afaceri

Înainte de a intra în lumea afacerilor online, trebuie să decizi asupra unui model de afacere care va contura modul în care va funcționa magazinul. Alegerea ar trebui să se facă pe baza cunoștințelor, expertizei și produselor pe care dorești să le scoți la vânzare.

Iată câteva modele de afaceri de succes:

  • Dropshipping: Acest model de afaceri îți va permite să elimini problemele de depozitare a produselor și de gestionare a inventarului. Cu acest model, achiziționezi produsele direct de la un furnizor doar după ce clientul le-a cumpărat din magazinul tău;
  • Wholesaling: Acest model de afaceri se referă la achiziționarea produselor în vrac și depozitarea lor într-un spațiu destinat. Wholesaling se realizează adesea pe piața de B2B cu afacerile care vând produse altor afaceri;
  • White Labeling: Cu acest model, produsele sunt fabricate de o parte terță. Dar, în loc să utilizezi logo-ul producătorului pe ambalajul produselor, îl poți pune pe cel al magazinului tău;
  • Abonament: Acest model de afaceri permite clienților să devină abonați pentru a primi servicii sau produse în mod regulat. Este un model excelent deoarece valoarea unui abonament poate crește în timp, oferindu-ți un venit constant și consecvent;
  • Imprimare la cerere: Este un model asemănător cu dropshipping-ul, doar că se referă la personalizarea produselor prin imprimare. Pe scurt, vinzi produse personalizate care sunt tipărite după plasarea unei comenzi. Apoi, comanda este expediată direct clientului tău.
  •  
  • 2. Construiește-ți magazinul online
CITEȘTE ȘI:  Cum să îți crești vânzările cu ambalaje inteligente? Ghidul antreprenorului pentru a obține un avantaj competitiv

După ce ai ales modelul după care se va ghida afacerea ta, a venit momentul să alegi platforma care va găzdui magazinul tău. Poți să-ți construiești un magazin exclusiv vizual pe Instagram sau poți folosi acea platformă ca un instrument suplimentar de promovare. Sau poți să folosești un instrument specific pentru construirea magazinului, cum ar fi Shopify, care este mult mai rentabil pentru magazinele cu notorietate și volum mare de cereri.

Construirea „propriu-zisă” a magazinului este adesea una dintre cele mai interesante părți, permițându-ți să-ți exprimi creativitatea și să-ți aduci viziunea la viață.

Dar nu uita să iei în considerare și aspecte mai tehnice, cum ar fi configurarea sistemului de procesare a plăților cu cardul și a politicii de returnare și rambursare.

3.Colaborează cu o firmă de curierat

Orice magazin online trebuie să ofere o livrare promptă și rentabilă a produselor vândute. Pentru o cerere mai mare de 10 produse pe lună din partea clienților, poate ai vrea să iei în considerare colaborarea cu o firmă de curierat.

CITEȘTE ȘI:  Mihai Căldăraru lansează Campania Umanitară „DIN CE DAU CLĂDESC ÎN RAI„

De ce? Din mai multe motive simple:

  • Livrare rapidă la clientul final, chiar în următoarea zi lucrătoare după plasarea comenzii. Acest lucru nu doar câștigă încrederea clientului respectiv, dar îl va face să-ți promoveze indirect magazinul;
  • Mai multe metode de plată disponibile pentru client: plata ramburs în numerar, plata ramburs cu cardul și plata online;
  • Rentabilitate pentru tine și magazinul tău. Plata individuală a fiecărui serviciu de livrare poate fi mai costisitoare decât plata lunară pentru toate livrările necesare;
  • Opțiuni de livrare în punctele Cargus pentru comerciantii online. Acest serviciu de livrare de la Cargus întrunește toate beneficiile de care are nevoie atât afacerea ta, cât și clienții tăi.

Odată ce produsele se găsesc în magazinul tău online și vor putea fi comandate, va trebui să te gândești la un plan bun de promovare. Îl poți pune în aplicare fie pe Facebook și Instagram, fie pe platforme mai puțin populare, dar de impact, cum ar fi Pinterest. Promovarea pe rețelele de socializare este o modalitate excelentă de a crește vânzările pentru noul tău magazin online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.