5 produse de papetărie de care are nevoie orice startup

0
132

Productivitatea este o componentă importantă în orice business, mai ales dacă este aflat la început de drum, iar ingredientele necesare sunt produsele de papetărie. Task-urile zilnice pot fi îngreunate dacă angajații nu au la îndemână obiectele utile în sarcinile lor, indiferent de domeniul de activitate. 

O bună organizare în spațiul office va ajuta echipa atât să se concentreze mai bine, dar și să câștige timp. Într-un mediu dezordonat, unde domnește haosul, se pot pierde ore bune doar pentru a căuta anumite acte necesare. Așadar, este momentul să îți notezi cum poți să crești productivitatea startup-ului, dar și ce produse de papetărie te vor ajuta să mergi pe drumul succesului. 

1. Bibliorafturi

Bibliorafturile se numără printre primele achiziții pe care trebuie să le faci pentru firmă. Aceste produse office sunt utile pentru organizare, creșterea productivității, dar și pentru obținerea unui design elegant. 

Protejează documentele, ajută la o mai bună gestionare a lor și permit o căutare rapidă printre file. Este important de menționat că pot avea diverse formate, precum A3, A4 și A5, și că pot fi aranjate și în funcție de culori. Mai mult de atât, grație dimensiunii reduse, bibliorafturile economisesc spațiu util în orice birou. Cu toate acestea, sunt extrem de încăpătoare. Spre exemplu, bibliorafturile de pe austral.ro ajung la o capacitate de până la 650 de file. 

2. Cutii de arhivare

Dacă ești la începutul activității, încă nu ai apucat să strângi multe documente, însă nu va mai dura mult până vor începe să se strângă. Ca să nu fie startup-ul prins nepregătit, cumpără din timp cutii de arhivare. Aceste produse de papetărie sunt excelente pentru păstrarea actelor. Aduc beneficii precum: o bună organizare a spațiului și protejarea documentelor de umiditate și praf. Astfel nu trebuie să stai cu grija că se vor deteriora eventuale acte pe care trebuie să le păstrezi mulți ani, în caz că ai vreun control fiscal și trebuie să le prezinți în fața inspectorilor. 

În afara de funcția de protecție pe care o au, cutiile de arhivare ajută și la o identificare mai ușoară. Tot ce trebuie să faci este să notezi pe etichete conținutul, adică tipul actelor. Spre exemplu, contracte cu furnizorii și distribuitorii, facturi și altele de acest tip. 

3. Tăvi pentru documente


Alți aliați de nădejde într-o firmă mică (și nu numai!) sunt tăvile pentru documente. Acestea ajută la menținerea ordonată a facturilor și a contractelor, dar și a altor obiecte pe care ai nevoie să le ții la îndemână pe birou. În magazinele de papetărie, găsești o diversitate de modele de tăvi pentru documente. Poți alege între modele cu un singur nivel ori cu mai multe compartimente, din plastic ori din plasă metalică, transparente ori colorate. 

4. Colile A4

Încă o categorie de produse de papetărie de care un startup are nevoie pentru a-și crește productivitatea sunt colile A4. De altfel, acestea se numără printre produsele indispensabile în orice companie, chiar și în era digitală. Colile A4 se utilizează la printarea cererilor, a contractelor, a graficelor, a formularelor fiscale, a schițelor, dar și a altor tipuri de acte, astfel că nu trebuie să îți lipsească niciodată de pe stoc. Cu siguranță nu îți dorești ca activitatea angajaților să fie îngreunată ori să lași o impresie proastă colaboratorilor. Ca să scapi de griji pe o perioadă mai lungă, comandă un pachet de hârtie de copiator de 500 de file. Alege întotdeauna coli A4 cu grad ridicat de alb și opacitate de 95% pentru rezultate perfecte.

5. Tabla albă magnetică

Dă startul ședințelor de succes și dotează firma cu o tablă albă magnetică. Este folositoare nu doar pentru prezentări și organizare internă, ci și pentru motivarea echipei.  Pe whiteboard pot fi scrise texte inspiraționale, jocuri specifice mediului office, dar și  provocări lansate între colegi. 

Achiziționarea produselor de papetărie este unul dintre pașii necesari pe care trebuie să îi bifeze nu doar startup-urile, ci toate companiile. Acestea te ajută să întâmpini eventuale probleme de organizare sau întârzieri în derularea activității.