Imaginea este o componentă cheie în afaceri, în special dacă lucrezi într-o firmă mică, una care luptă pentru a se face remarcată. Obiectele de papetărie sunt „arme” speciale în acest caz, pe care trebuie să le mânuiești cu măiestrie. De la modul în care își îndeplinesc angajații sarcinile până la maniera în care comunicați cu clienții și partenerii, produsele de papetărie și birotică joacă un rol deosebit într-o companie.
Descoperă în continuare ce obiecte de papetărie nu ar trebui să îți lipsească de pe stoc dacă ai o firmă mică aflată la început de drum.
- Instrumente de scris
Deși digitalizarea își pune tot mai mult amprenta asupra vieții noastre, adevărul este că nu poate îndeplini încă toate funcțiile instrumentelor de scris. Indiferent de domeniul în care activezi, nu ar trebui să lipsească de pe stoc produse precum stilouri, pix-uri, markere, linere și altele de acest tip. Sunt utile pentru a lua notițe, pentru a semna contracte, pentru a completa fișe și a face prezentări în sălile de ședințe.
- Colile A4
Încă o categorie de produse de papetărie fără de care o firmă mică nu poate supraviețui în lumea afacerilor este cea a hârtiei de copiator. Acestea se numără printre cele mai utilizate obiecte de papetărie și aproape că nu lipsesc din niciun departament.
Colile A4 se utilizează cu succes pentru printarea cererilor, a contractelor, a graficelor, a formularelor fiscale, a schițelor, dar și a altor tipuri de acte. Asigură-te că le ai mereu pe stoc. Comandă un pachet de hârtie de copiator Navigator de 500 de file ca să scapi de griji o perioadă mai lungă. Alege hârtie de copiator cu grad ridicat de alb și opacitate de 95% pentru o imprimare perfectă față-verso.
- Tăvi pentru documente
Nu subestima beneficiile pe care ți le pot oferi tăvile pentru documente în organizarea firmei. Aceste instrumente de birotică te ajută să faci ordine în spațiul de lucru în doar câteva minute fără să depui prea mult efort.
Tăvile pentru documente pot fi utilizate atât pentru aranjarea contractelor, a facturilor, a formularelor fiscale, cât și a revistelor și a instrumentelor de scris. Comandă tăvi pentru documente de pe papetărie.ro, cu un singur nivel sau cu mai multe compartimente, din plastic ori din plasă metalică, transparente ori colorate, în funcție de nevoi.
- Flipchart-uri
Nu poți să faci o prezentare de succes în fața clienților, a colegilor și a superiorilor dacă nu ai în firmă un flipchart. Acest instrument te ajută să îți dezvolți mai bine ideile, să îți detaliezi proiectele și să dovedești că îți poți îndeplini targetul. Este ușor de folosit și de transportat, astfel că îl poți lua oriunde ai nevoie de el.
- Dosare
Activitățile office nu ar mai fi la fel dacă nu ar exista dosarele de carton ori de plastic.
Aceste produse de birotică pot fi folosite atât pentru arhivarea și organizarea actelor, cât și pentru corespondență, astfel că nu trebuie să fie cu minus pe stoc. Oferă o mulțime de beneficii, iar costul este redus, exact ceea ce are nevoie o firmă mică – rezultate maxime, dar investiții minime.
Găsești în papetăriile online o mulțime de modele – dosare cu șină, incopciate, dosare plic sau simple, dosare din carton sau plastic. Sunt disponibile într-o mulțime de culori, ceea ce ușurează clasificarea documentelor.
- Notițele autoadezive
Notițele autoadezive nu ar trebui să lipsească din nicio companie, cu atât mai puțin din una mică. Acestea sunt camarazi utili în momentele în care vrei să notezi repede o idee ori o informație proaspătă, un reminder ori chiar să lași un mesaj unui coleg. Modelele colorate îți atrag atenția pe birou, astfel că nu ai cum să uiți ceea ce ai notat, ajutându-te asftfel să duci la bun final toate sarcinile pe care ți le-ai propus.
Ce produse de birotică și papetărie nu lipsesc niciodată din coșul de cumpărturi al firmei tale?
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.