Agribusiness 4.0, ediția a II-a – primul târg virtual de Agricultură din România

0
98

Experți în domeniul tehnologiilor pentru agricultură și oficiali români cu responsabilități în dezvoltarea politicilor și strategiilor în domeniu, se reunesc pentru două zile de dezbateri, în data de 20 și 21 mai.

Ediția maraton este dedicată soluțiilor digitale și de precizie pentru piața de agri-business din România și, în același timp, ajută la dezvoltarea de parteneriate cu toți marii jucători implicați în domeniul agricol: sectorul de afaceri, instituții publice etc.

Sesiunile care acoperă subiecte de actualitate din industria agricolă, au incluse demonstrații succesive la stand ale celor mai performanți fermieri, dar și testări de produse: sisteme de irigații, softuri pentru managementului de fermă, senzori și sisteme de colectare de date, precum și utilaje și echipamente dedicate.

Fermele Grup Șerban, Frizon Grup și Agricost Adahra sunt prezente cu filmări din teren realizate la culturile de primăvară 2021.

CITEȘTE ȘI:  PERFORMANȚĂ ȘI SUSTENABILITATE ÎN BUSINESS, DUPĂ 2 ANI DE PANDEMIE ȘI SUB IMPACTUL RĂZBOIULUI DIN VECINI – TEMA PRINCIPALĂ A SĂPTĂMÂNII INTERNAȚIONALE A CLUSTERELOR, CLUJ-NAPOCA, 17-24 IUNIE 2022

Cum funcționează zona de Expo Hall și ce beneficii aduce Agribusiness 4.0?

 Târgul este organizat pe platforma digitală VirtualAgro, dezvoltată de agenția Godmother, și permite fermelor și companiilor să aibă standuri virtuale, în care să își prezinte portofoliul de produse, să propună campanii de discount și să intre în contact direct prin chat și webcam cu reprezentanții firmelor interesate,

Interacțiunile live pun în timp real la dispoziția utilizatorilor, funcționalități și activități organizate în cadrul unui eveniment agricol.

Pentru vizitatori, înscrierea este gratuită și asigură participarea automată la cele două tombole cu premii susținute de organizator, iar pentru expozanți costul este mic în comparație cu varianta clasică a unui târg de agricultură.

CITEȘTE ȘI:  Tipuri de implant dentar: caracteristici, diferențe și recomandări

Pachetele de participare sunt disponibile la adresa; virtualagro@godmother.ro

Despre Godmother

În piața de comunicare de 22 de ani, Godmother, agenție focusată pe brand experience, specializată în furnizarea de servicii de tip BTL și digital, are la activ peste 1000 de evenimente.

Printre clienții agenției se numără: Google, BASF, Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here