Acasă ANTREPRENORIAT DE LA A LA Z STRATEGII DE VANZARE

STRATEGII DE VANZARE

Strategii de vanzare este categoria dedicata antreprenorilor care vor sa-si creasca veniturile si sa vanda mai eficient. Aici gasesti articole despre tehnici de vanzare, psihologia clientului, scenarii de negociere, procese de vanzare B2B si B2C, automatizari si exemple din teren.

Scriem despre cum identifici nevoile reale ale clientilor, cum iti construiesti pitch-ul, cum gestionezi obiectiile si cum inchizi vanzarea. Totul explicat simplu, cu aplicabilitate imediata, fara teorie de dragul teoriei.

Categoria te ajuta sa iti imbunatatesti abilitatile comerciale, fie ca vinzi direct, prin echipa, online sau la telefon. Este utila atat pentru incepatori, cat si pentru cei care vor sa isi optimizeze procesul de vanzare.

Citeste articolele si urmareste aceasta categorie daca vrei sa vinzi mai bine, mai des si cu mai multa incredere.

Cum sa vinzi la un pret mai mare fara sa pierzi clienti

Cum sa vinzi la un pret mai mare fara sa pierzi clienti

0
 Ce inseamna vanzare premium si de ce conteaza Vanzare premium este procesul prin care vinzi produse sau servicii la un pret mai mare decat media...
10 moduri prin care poti transforma lead-urile in clienti platitori

10 moduri prin care poti transforma lead-urile in clienti platitori

0
 Cum functioneaza conversia lead-urilor si de ce conteaza Conversie lead-uri inseamna procesul prin care un contact interesat devine client platitor. Este una dintre cele mai...
De ce storytelling-ul este cea mai puternica strategie de vanzare

De ce storytelling-ul este cea mai puternica strategie de vanzare

0
 De ce storytelling-ul este cea mai puternica strategie de vanzare Storytelling vanzari este tehnica prin care transmiti un mesaj de vanzare sub forma unei povesti...
De ce trebuie sa educi clientul inainte de a-i vinde un produs

De ce trebuie sa educi clientul inainte de a-i vinde un produs

0
Ce inseamna educarea clientilor si de ce conteaza Educare clienti este procesul prin care ajuti publicul sa inteleaga valoarea produsului sau serviciului tau inainte ca...
Cum sa aplici principiul _scarcity_ pentru a vinde mai rapid

Cum sa aplici principiul „scarcity” pentru a vinde mai rapid

0
 Ce inseamna principiu scarcity si cum influenteaza vanzarea Principiul scarcity este o strategie de marketing bazata pe ideea ca oamenii atribuie mai multa valoare lucrurilor...
AIR Logo Email 300px Trim
Politica de confidentialitate

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă. Vă puteți seta preferințele privind aprobarea și stabili în ce mod doriți ca datele dvs. să fie utilizate în baza scopurilor de mai jos. Vă puteți seta preferințele pentru noi în mod independent față de cele ale partenerilor terți. Fiecare scop are o descriere pentru a ști modul în care noi și partenerii noștri vă utilizăm datele.

Puteti seta preferintele folosind tab-urile din stanga!