Atelier Cortez – configurează-ți singur macaron-ul și ciocolata

0
485

Totul a început din pasiunea mea pentru gătit. În 2010 am hotărât sa creez un desert, dar nu orice fel de desert și așa am făcut primele praline. Am început să caut care este cel mai complicat desert și în 2011 am început să fac macarons.  

Am început să fac asociatori de brand între jumătățile de macarons prin culoare și cremă, feedback-ul  fiind wow din partea clienților.

A trebuit să-mi confirm cultura macarons-ului, de aceea am făcut câteva cursuri în Franta și Belgia unde am avut plăcerea să lucrez în câteva ateliere renumite.

Într-o vizită în Florida la invitația unui partener, am văzut un echipament care punea sigla, pe macarons și ciocolată. Așa că în 2014 am făcut investiția într-un astfel de echipament.

Astfel în 2015 am creat primul site de comandă on-line, unde poți să-ți configurezi singur macaron-ul si ciocolata. De la culoare la cremă, de la mesajul pe care vrei să-l transmiți, până la modul de ambalare și data livrării, totul într-un singur loc www.ateliercortez.ro

CITEȘTE ȘI:  Hackerii etici au o misiune reală la DefCamp 2024: informațiile colectate vor sprijini investigațiile oficiale pentru găsirea persoanelor dispărute. Cu 17 competiții și premii de peste 15.000 de euro, Bucureștiul devine epicentrul hackingului din Europa Centrală și de Est

De atunci oferim pachete cadou în cadrul evenimentelor din marile companii, suntem alături de clienții noștri în momentele de fericire (nunți, botezuri) și împartășim și din experiența în cadrul workshop-urilor pe care le realizăm, la ei sau la noi la birou.

Din copilărie am avut o chemare; făceam schimb de jucării cu prietenii, confecționăm diverse jucării ale anilor 80 și le vindeam. Sunt autodidact. Am studiat, deasemenea, concepte financiare, de marketing și management. Rigurozitatea, perseverența, atenția la detalii și vederea de ansamblu le-am exersat în cadrul companiei naționale în care m-am format. Mai mult de 10 ani am administrat bugetele de vânzări pentru aproape jumătate de țara. Am învățat foarte multe fiind pus în fața unor situații pe care trebuia să le rezolv zilnic, atât în cadrul echipelor, dar și în relația cu clienții.

Cei 70.000 euro au fost investiți pe parcursul a 2 ani, în echipamente, ustensile, atelierul de producție, materie primă, mostre. Banii investiți au fost economisiți în ani de zile și reprezentau rezervele familiei,  pe care am decis sa le dedicăm visului nostru.

CITEȘTE ȘI:  Peste 2.000 de experți internaționali în securitate cibernetică se întâlnesc la București, pe 28 și 29 noiembrie, la conferința regională DefCamp, pentru a analiza noile provocări și soluții împotriva amenințărilor online

Începutul nu a fost simplu. Macarons-ul și ciocolata trebuiau să ajungă la clienți pentru a fi degustate, dar și văzute. De pregătirea lor s-a îngrijit Camelia, iar întâlnirile mi-au revenit mie. Pentru ca experiența gustului desăvârșit să aibă și o parte emoțională puternică, memorabilă și povestibilă, fiecare client întălnit a primit o cutie personalizată, cu macarons și ciocolată cu sigla proprie.

Ma ajută mult reacțiile pe care le au clienții la prima întălnire, când primesc deliciile noastre pregătite special pentru ei. Acest mod de abordare a devenit semnătura noastra, fiind folosit și în prezent.