Multe business-uri depind în mai mare sau mai mică măsură de serviciile de curierat, iar operatorii din domeniu sunt într-o continuă căutare de idei pentru a veni în întâmpinarea nevoilor firmelor și companiilor.
La ora actuală, piața serviciilor de curierat din România este destul de bogată în oferte, așa că poți găsi ușor serviciile cele mai potrivite pentru afacerea ta. Noi îți oferim câteva sugestii în acest sens, care să îți facă alegerea mai ușoară:
Serviciul standard
Indiferent dacă ești persoană juridică sau persoană fizică, acest serviciu este cel mai la îndemână și presupune cele mai mici costuri. Prin intermediul său poți expedia și primi plicuri sau colete în regim normal, la un tarif fără niciun fel de taxe suplimentare. Livrările se fac în termen de cel mult trei zile lucrătoare de la momentul preluării coletului, iar firmele de curierat impun o limită de greutate pentru care nu poate fi depășită.
Serviciile Pre 10 AM și Pre 12 AM
Când conduci o afacere, poate fi nevoie ca un anumit document sau colet să ajungă mai repede la destinatar, iar pentru astfel de situații, cei de la Cargus au lansat aceste servicii. Așadar, dacă ai o urgență, cheamă curierul Cargus la sediul firmei în timpul programului de lucru, iar acesta va prelua coletul care va ajunge la destinatar în următoarea zi lucrătoare înainte de ora 10.00 sau de ora 12.00, după cum ai specificat în solicitare. Aceste servicii fac parte din categoria livrărilor speciale, așa că este firesc să fie taxate cu tarif suplimentar.
Serviciul de livrare cu plata ramburs
Dacă te ocupi cu vânzările online, un astfel de serviciu îți este vital, pentru că românii preferă, în general, să achite comenzile doar la primirea coletului. Așadar, fără un serviciu de livrare cu plata ramburs riști să pierzi mulți clienți, iar volumul vânzărilor poate scădea dramatic.
Marea majoritate a firmelor de curierat oferă acest serviciu, iar alegerea ta ar trebui să se oprească asupra uneia care permite destinatarului mai multe modalități de plată. Astfel, pe lângă plata clasică în numerar, clienții trebuie să aibă și posibilitatea de a plăti prin POS.
Serviciul de retur de documente și colete la schimb
Schimburile de documente și alte trimiteri poștale sunt obișnuite între partenerii de afaceri sau în relația cu clienții, așa că un serviciu de curierat pe această nișă este foarte util. În cazul returului de documente, curierul livrează destinatarului plicul cu acte și preia de la acesta alte documente pe care le va preda ulterior expeditorului. La fel se procedează și în cazul schimbului de colete, cu deosebirea că în acest caz nu mai este vorba de documente.
Serviciul de asigurare a trimiterilor
Dacă trimiți prin curier un obiect cu o valoare importantă și îți faci griji că acesta ar putea fi pierdut, furat sau deteriorat până să ajungă la destinatar, poți să apelezi la un astfel de serviciu. Acesta îți permite să asiguri coletul pe baza unei valori pe care trebuie să o declari în momentul semnării documentelor. Va trebui să plătești asigurarea, care reprezintă un anumit procent din valoarea declarată, și astfel poți sta liniștit. Chiar dacă se întâmplă un astfel de eveniment neplăcut, vei fi despăgubit cu suma integrală pe care ai declarat-o la momentul încheierii asigurării.
În cazul în care businessul tău presupune livrări de colete voluminoase și cu o greutate care depășește 30-35 de kilograme, trebui să apelezi la o firmă de curierat care oferă servicii de tip Cargo. Prin intermediul acestor servicii poți expedia colete care ajung și la 50 de kilograme. Cele peste această greutate sunt trecute la categoria paleților de marfă, care include trimiteri de până la 800 de kilograme sau chiar mai mult.
Alege compania de curierat care se adresează nevoilor tale și cu care poți avea o colaborare de succes în fiecare zi.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.