Conferința Târgului de Turism = Impactul Social media în Turism =

0
305
Hands using mobile payments, Digital marketing. Banking network. Online shopping and icon customer networking connection on virtual screen, Business technology concept

Cea de-a treia ediție a Conferinței Târgului de Turism va avea loc pe data de 21 februarie 2020, în cea de a doua zi a Târgului de Turism al României, organizat la ROMEXPO. Tema ediției de anul acesta este “Impactul Social Media în Turism”.

 Organizatorii conferinței, ROMEXPO și agenția de PR Seven Media, au pregătit trei paneluri de discuții, în cadrul cărora vor fi abordate următoarele teme “Vizibilitatea agențiilor de turism în social media. Studiu de caz”, “Strategii aplicate de social media” și “Agențiile de turism în deceniul social media”.

 Lista de invitați cuprinde specialiști din domeniu, care vor prezenta studii de caz despre vizibilitatea agențiilor de turism în social media și strategii de social media aplicate. Menționăm câțiva dintre specialiștii care sunt pe lista speakerilor conferinței: Cristian Florea (Social Media Strategist), Roxana Ciuchilan (Travel Influencer), Dana Rentea (Președinte Asociația Lucrătorilor în Turism Infotripiști) și Francesco Terragni (Digital Strategy Agenția Cocktail Holidays).

CITEȘTE ȘI:  Productivitatea este sporită cu ajutorul AI: descoperă cum poți folosi tehnologia în avantajul tău!

Conferința va fi deschisă de către Mihaela Pane, Project Manager Târgul de Turism al României și Ana Smădeanu, Managing Partner Seven Media, iar moderator va fi Mădălin Măncilă, manager Millennium Tour și fondator al platformei online de turism Concediu.com.

Conferința Târgului de Turism 2020 are loc în cea de a doua zi a Târgului de Turism al României, în Sala Madgearu, Pavilionul B3, ROMEXPO, în intervalul 10:30 – 14:30. Accesul se face pe baza unei invitații, în limita locurilor disponibile, iar cei interesați să participe pot solicita aceasta invitație pe adresa corina.radulescu@romexpo.ro.

Temele edițiilor precedente ale conferinței au fost “Millenials. Promovarea turismului românesc către generația Y” și „Forța de muncă în turismul românesc. Cauze și soluții”, iar anul acesta se va discuta despre importanța vizibilității agențiilor de turism în social media. Public vizat: agenții de turism, touroperatori, studenți.

CITEȘTE ȘI:  5 beneficii ale implementării unui sistem software integrat pentru producție și proiecte

 Pentru informații despre invitați și agenda conferinței vă invităm să accesați https://www.targuldeturism.ro/conferinta-targului-de-turism/.  

Parteneri media ai evenimentului: Turism Market, Povesti de Calatorie, Jurnalul de Afaceri, Antreprenor in Romania, Descoperim Romania

Parteneri: Subway, The Corner