CURS SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION
24 august 2019 – 25 august 2019
Bucuresti
Serviciul de Social Media Marketing este construit pentru business-urile care doresc sa atraga clienti noi sau sa comunice mai eficient cu clientii existenti prin intermediul platformelor social media: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter sau YouTube. Social media trebuie sa se alinieze cu obiectivele generale ale afacerii, iar o atentie speciala trebuie acordata unor aspecte precum: obiectivul principal al fiecarui canal, ce ton trebuie adoptat in comunicare, limbaj, modului in care abordezi reputatia online a brandului.
CUI SE ADRESEAZA?
Cursul de ”Social Media Optimization” se adreseaza tuturor celor care vor sa inteleaga cum functioneaza mecanismele social media, persoanelor care isi doresc sa lucreze in acest domeniu sau care au un business si vor sa foloseasca canalele de social media in avantajul lor. Trainingul se adreseaza comunicatorilor care isi doresc sa invete cum sa creeze comunitati relevante in jurul unui brand si celor care inteleg importanta social branding-ului.
INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516
DE CE SA PARTICIPI LA ACEST CURS?
• Vei intelege totul despre social media
• Vei invata cum sa monetizezi platformele social media
• Vei sti cum sa setezi un plan de social media si cum sa creezi o viziune de promovare
• Vei intelege ce inseamna YouTube, Facebook, Google +, Instagram si Blogging
• Vei afla cum sa folosesti social media nu doar pentru marketing, dar si pentru serviciile clientilor si PR
• Vei invata cum sa folosesti campaniile de LinkedIn pentru a-ti creste business-ul
STRUCTURA CURSULUI
Cursul se desfasoara pe parcursul a 2 zile, 7 ore/zi si contine informatii practice din experienta trainerului. Fiecare informatie este sustinuta de studii de caz si exemple concrete.
1. Introducere in Social Media
- De ce este social media o strategie importanta
• Ce tip de continut trebuie sa folosesti in social media
• Social Media Tools: cum lucrezi eficient
• Care sunt dimensiunile imaginilor in social media
- Optimizarea profilelor de Social Media
- Cele mai bune practici pentru optimizarea profilelor de social media
• Optimizarea paginii de Facebook in functie de domeniu
• Cum optimizam pagina de LinkedIn de companie
• Optimizarea profilului de Instagram
• Optimizarea profilullui de YouTube?
3. Strategia de Social Media
• Ce este o strategie de social media
• Setarea obiectivelor strategice pentru campaniile PPC
• Alegerea bugetul pentru o campanie PPC
• Cele mai bune practici pentru o strategie de succes
• Ce tool-uri si metode folosesti
• Evaluarea rezultatelor obtinute
4. Content Marketing in Social Media• Crearea continutului pentru social media
• Realizarea unei strategii de content pentru social media
• Cele mai bune practici pentru distribuirea continutului
• Cum faci un Live pe Facebook
• Cele mai bune practici pentru continut video
5. Setarea bugetului
• Cum folosesti reclamele intr-un mod eficient
• Cele mai bune practici pentru planificarea si implementarea campaniilor PPC6. Facebook
• 5 sfaturi SEO pentru pagina de Facebook
• Cum folosesti cuvintele cheie in descrierea paginii de Facebook
• Ce detalii iti fac pagina de Facebook interesanta
• Crearea structurii campaniilor PPC
• Setarea obiectivelor campaniei PPC - Implementarea campaniei PPC
• Care sunt elementele unei reclame perfecte pe Facebook
• Cum implementezi Facebook Pixel
• Alegerea audientei ideale pe Facebook. Research si targetare
7. Instagram
• Cum si cand postezi pe Instagram - Cum alegi descrierile si hashtag-urile pentru postari
• Cum cresti numarul de followers
• 5 metode de a converti followerii de pe Instagram in vanzari
• Implementarea campaniilor PPC pe Instagram prin Facebook - Targetarea si optimizarea campaniilor pe Instagram.
• Instagram Analytics8. LinkedIn
• Crearea unei paginii de companie de LinkedIn
• 7 metode de a imbunatati pagina de companie
• Cum te ajuta grupurile pe LinkedIn
• Structura campaniilor pe LinkedIn si targetarea acestora - Setarea campaniilor pe LinkedIn
9. YouTube
• Cum aduci orice video in prima pozitie pe YouTube
• Personalizarea link-ului de YouTube
• 9 pasi pentru optimizarea SEO a canalului de YouTube - Reclame platite pe YouTube prin Google Adwords
• Raportare si analiza YouTube
10. Google My Business
• Optimizarea contului de Google Business
• Cum cresti numarul de review-uri
• Tipuri de postari pe Google+ care te ajuta in SEO
11. Cum construiesti o comunitate fidela• Strategii fundamentale pentru construirea unei comunitati
• Cresterea si valorificarea audientei din social media
• Colaborarea cu influencerii
• Cele mai bune practici pentru cresterea comunitatii pentru canalele social media
DURATA: cursul se desfasoara pe o perioada de 14 ore.
Sambata : 10:00-17:00
Duminica: 10:00-17:00
La acest curs este RECOMANDAT sa veniti cu laptop.
INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516
COST: Taxa de participare este de 600 lei + TVA (714 lei) si include:
• Accesul la curs (participarea la exercitiile practice si dezbaterile din cadrul acestuia, indrumarea trainerului pe tot parcursul trainingului)
• Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic
• Diploma de participare
PACHET ACREDITARE ANC :
Pentru participarea la cursurile Marketing Digital si Social Media Optimization, incluse in programul de acreditare pe Competente Antreprenoriale:
– se aplica o reducere de 10% din taxa de participare cumulata in cazul in care sunt achizitionate la pachet – 1285,2 lei de la 1428 lei.
– in cazul in care se achizioneaza pe rand, cel de-al doilea curs va beneficia de reducere 10%.
*ACREDITARE Ministerul Educatiei
In urma participarii la cursurile Marketing Digital si Social Media Optimization, incluse in programul de acreditare pe Competente Antreprenoriale , persoanele doritoare pot sustine examenul pentru obtinerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educatiei pe COMPETENTE ANTREPRENORIALE.
Examenul consta intr-o proba scrisa de tip test grila (cu intrebari din cele 2 cursuri) si o proba practica: prezentarea unui proiect individual pe baza cunostintelor acumulate la cursuri.
Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este LICEAL.
Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt:
- copie buletin/ CI,
- copie certificat de naştere,
- copie ultima diplomă de studii,
- copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).
Examenul se programeaza in functie de persoanele inscrise, numai cu o grupa minima de 7 participanti.
INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516
TESTIMONIALE
”Alexandra a fost super, mai mult decât conținutul teoretic, m-au ajutat foarte mult exemplele din activitatea ei profesională. Jovială, deschisă, răbdătoare, cu know-how mult – abilitățile unui trainer ideal”. Raluca Bobocea
”Excelent. Am primit multă informație, voi avea nevoie de multă practică. Mulțumesc!” Magda Câmpeanu
”Mulțumesc foarte mult! Informație extrem de complexă, compactă și redată foarte bine!” Cristina Burca
”Un curs bine structurat cu multă informație”. Cristian Lupu
INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.