CURS Strategii practice de PR (Relatii Publice)

0
427

CURS STRATEGII PRACTICE DE PR (Relatii Publice)
20 –21 IULIE 2019
Bucuresti

Daca as mai avea un singur dolar in bugetul de marketing, l-as cheltui pe PR.” (Bill Gates).


Vrei sa gasesti solutiile pentru o campanie de PR adaptata publicului tau? Vrei sa descoperi cum pasiunile si hobby-urile tale pot deveni mijloace de promovare ale produselor pe care vrei sa le prezinti?

Vino sa afli ce este PR-ul, care sunt elementele de baza ale unei industrii in permanenta schimbare si ce diferentiaza relatiile publice de alte domenii cu care este adesea confundat.  Cursul te invata tehnicile de baza pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar si instrumentele necesare pentru a integra ideile creative intr-o campanie de PR cu rezultate vizibile. 

INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516

 CUI SE ADRESEAZA? 

Persoanelor care doresc sa inceapa o carieră în PR sau sa se specializeze in planificarea campaniilor de relatii publice.
                                              OBIECTIVELE CURSULUI 

Cursul isi propune sa ofere suport in identificarea etapelor necesare pentru alcatuirea unei campanii de Relații Publice si sa creeze un spatiu in care cursantii sa exploreze propria imaginatie si sa testeze ideile creative pe care le au. 
Participantii vor avea posibilitatea de a cunoaste si intelege modalitatea de concepere si implementare a unei campanii si sa evalueze corect beneficiile acesteia. 

STRUCTURA CURSULUI

  1. Cum construim o campanie de PR creativa.Ancore de mesaj: Care este cel mai important lucru pe care trebuie sa il afle clientul despre produsele noastre. Mesaje emotionale. Comunicam rational sau emotional? Identitatea vizuala a campaniei. Cum comunicam vizual cu publicul nostru. 
  2. Planificarea campaniei de Relații Publice: Termene de executie, realizarea planului de activari in online si offline.
  3. Tipuri de campanii de relatii publice: Alegerea tipului de campanie potrivit, in functie de companie, produs, serviciu si/sau plasarea pe piata.
  4. Cum antrenam creativitatea. Invatam sa folosim elemente creative pentru sustinerea mesajului. Atragem atentia sau socam? Care sunt limitele creativitatii? Identificam resurse si conditii care sustin creativitatea – un mediu creativ va fi sursa ideilor creative.
  5. Analiza si stabilirea publicului tinta: Cum ne stabilim publicul tinta. Cum ne fidelizam publicul. 
  6. Campaniile de PR online: Planificare, bugetare si comunicare.
    – Realizarea unui brief de campanie
    – Cum alegi bloggerii si influencerii potrviti in campania ta?
    – Declinari in social media. Care sut retelele sociale potrivite pentru clientii tai? Diferenta intre public si private profiles.
    – Alegerea unui tone of voice al campaniei
    – Instrumente conexe in campaniile de PR online: SEO, advertoriale, link building.
  1. Comunicarea cu mass-media: Cum să construim o baza de date cu jurnalisti. Cum stabilim un media-plan. Cum putem stabili parteneriate media si cum le monitorizăm efectele. 
  2. Bugetul:Stabilirea planului de resurse (umane, materiale, financiare). Cum ne construim/calculam bugetul de comunicare. 
  3. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare:Care sunt instrumentele de evaluare a unei campanii de relatii publice? Diferenta intre masuratorile online si cele offline. Indici de performanta ai campaniilor. 

APLICATII PRACTICE 

In cadrul cursului va fi prezentat un studiu de caz al unei campanii de comunicare desfasurate de Creative Business Management, pentru a exemplifica concret activitatile de relatii publice. De asemenea, vor fi organizate exercitii individuale sau de grup in vederea realizarii unei strategii de relatii publice. 

INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516

 BENEFICII 

  • Vei invata cum sa stabilesti obiectivele unei campanii de Relatii Publice si cum să identifici publicul tinta. 
  • Vei sti cum să realizezi strategiile si tacticile ce stau la baza campaniilor de Relatii Publice. 
  • Vei invata cum sa utilizezi canalele media si social media potrivite. 
  • Vei sti cum sa iti stabilesti bugetul de PR si cum sa evaluezi corect campaniile de PR. 
  • Vei invata cum sa construiesti un comunicat de presa si cum sa asiguri vizibilitatea materialelor in presa. 
  • Vei invata cum sa realizezi o monitorizare de presa si un raport de evaluare lunar al campaniei. 
  • Vei afla cum sa eviti cliseele si cum sa compensezi lipsa unor bugete mari de promovare prin creativitate.

COSTCostul formarii de persoana este de 600 lei + TVA.

Sunt incluse: 

  • Suportul de curs si materialele necesare 
  • Diploma de participare   
  • Sustinerea examenului si certificatul de absolvire ANC*
  • O sesiune de feedback prin email, optionala pentru fiecare cursant, in vederea aplicarii tehnicilor invatare la curs si rezolvarea problemelor intampinate pe parcurs.

PACHET ACREDITARE:

Pentru participarea la cursurile Marketing Digital, Strategii practice de PR si Vanzariincluse in programul de acreditare pe Competente Antreprenoriale se aplica o reducere de 15% din taxa de participare cumulata.

*ACREDITARE Ministerul Educatiei:

In urma participarii la toate cele trei cursuri –  Marketing Digital, Strategii practice de PR si Vanzari – persoanele doritoare pot sustine examenul pentru obtinerea unui certificat de absolvire acreditat de Ministerul Educatiei pe COMPETENTE ANTREPRENORIALE

Examenul consta intr-o proba scrisa de tip test grila (cu intrebari din toate cele 3 cursuri) si o proba practica: prezentarea unui proiect individual pe baza cunostintelor acumulate la cursuri.

Nivelul studiilor obligatoriu pentru accesul la examenul de acreditare ANC este LICEAL.
Documentele necesare obligatorii pentru înscriere la examen sunt: copie buletin/ CI, copie certificat de naştere, copie diplomă de studii, copie certificat de căsătorie (dacă s-a schimbat numele).
Examenul se programeaza in functie de persoanele inscrise, numai cu o grupa minima de 7 participanti. 

INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516

TESTIMONIALE:

„Acest curs m-a ajutat sa evaluez altfel lucrurile in ceea ce priveste o campanie de PR, ce inseamna si cum trebuie gandita.”
„Am inteles foarte bine ce trebuie sa faca un PR si care sunt cerintele pe care ar trebui sa le aiba un client.”
„Am invatat pe parcursul acestui curs mult mai multe decat intr-un an de studiu!! Iti largeste orizontul!” 
„Discutiile interactive, atmosfera calda si prietenoasa! Oricand voi reveni cu drag!”, Cristina Ivan, Bocris
„Sunt foarte multumita de informatiile aflate la curs!” Cristina Stavarachi
„Cursul este interesant, iar informatiile relevante. Acest curspractic si aplicat ce presupune implicarea cursantilor mi se pare cea mai potrivita abordare!” Roxana Necula

INSCRIE-TE LA CURS
Inscrieri telefonice la 0720736516