Introducere GDPR

0
224

Portalul nostru de afaceri pune accent pe respectarea reglementărilor impuse de General Data Protection Regulation (GDPR) și suntem chiar încântați de activarea acestui regulament. Chiar dacă pentru foarte multe companii pe moment reprezintă o corvoadă, din punct de vedere business, va aduce foarte mari beneficii pentru ca strategiile de marketing implementare de companii vor trebui să devină mult mai profesioniste, se va pune accent mult mai mare pe relația cu clientul și pe modul în care acesta este atras de brand-ul și valorile companiei care dorește să vândă serviciile sau produsele către acesta.

Notă: facem apel către cititori să nu exploateze în sens negativ aceste regulament ci să îl utilizeze doar pentru apărarea propriului drept.

Am implementat o serie de unelte care să asigure respectarea GDPR de către portalul nostru și am creat totodată o serie de formulare și procese de suport atât pentru utilizatori cât și pentru parteneri care să vină în sprijinul acestora din punct de vedere GPDR în relația cu portalul AntreprenorInRomania.ro

Funcționalități noi

Politica de cookies
Pentru a asigura o experiență plăcută utilizatorilor portalului nostru, am implementat o serie de module care ne ajută să ne dăm seama care sunt informațiile de interes pentru dvs. astfel încât să vă oferim cât mai la obiect informații utile pentru afacerea dvs. La accesarea portalului, puteți selecta dacă sunteți de acord sa nu cu politica noastră să cookie-uri sau nu, iar noi vă vom respecta decizia întocmai.

Checkbox-uri consimțământ
Pentru toate formularele noastre din portal, veți observa un checkbox unde puteți bifa dacă doriți să primiți comunicări din partea portalului nostru privind oportunițăți de afaceri și informații utile pentru antreprenori. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și condițiile portalului, nu vom putea să vă trimitem comunicările menționate.

În situația în care v-ați dat consimțământul și doriți să nu mai primiți informații din partea portalului nostru, aveți opțiunea de Dezabonare/Unsubscribe în cadrul email-urilor primite din partea noastră sau ne puteți solicita direct ștergerea datelor dvs. apelând la „dreptul de a fi uitat”.

Double Opt-In
Pentru că există foarte multe situații în care anumite aplicații efectueaza înregistrarea de email-uri în formulare automat și pentru a evita situații răuvoite în care cineva să înregistreze adresa dvs. de email în formularele noastre doar pentru a produce ambelor părți probleme, am instaurant, odată cu 25 Mai 2018, politica de Double Opt-In, ceea ce înseamnă că la momentul înscrierii în formularele noastre veți primi un email de confirmare a adresei dvs. înainte de a vă înregistra în baza noastră de date.

În felul acesta, vom putea confirma identitatea dvs. și ne vom asigura că vom trimite comunicări doar către persoanele care au solicitat explicit acest lucru.

Dovezi consimțământ
Odată cu intrarea în vigoare a GDPR, am decis ca pentru comunicarea cu abonații portalului nostru să folosim o singură unealtă, în care să avem toate datele centralizate, astfel încât, în orice moment un utilizator dorește să fie șters din baza noastră de date, să o putem face într-un mod foarte ușor care să ne permită să răspundem în termenul prevăzut de lege. De asemenea, această unealtă ne va permite să avem dovada consimțământului dvs. explicit de a primi notificări din partea noastră.

Formulare și Asistență

Dreptul de a fi uitat
Vă respectăm drepturile în ceea ce privește protecția datelor personale, prin urmare am creat un formular dedicat utilizatorilor prin care să poată solicita ștergerea din baza noatră de date.

PS: Menționăm faptul că, atunci când veți da Dezabonare/Unsubscribe la comunicările primite de la noi, dvs. veți fi eliminat(ă) doar din lista respectivă și nu din întreaga bază de date, dacă v-ați înscris pentru a primi informații sau materiale prin intermediul unor multiple formulare, conectate la liste diferite. Ex: dacă v-ați înscris pentru a primi e-book-uri, veți fi adăugat(ă) acelei liste, dacă vă înscrieți și pentru a primi informații cu privire la un anumit produs sau serviciu, veți fi înscris(ă) și veți primi informații specifice despre acestea.

Astfel, pentru a solicita să fiți ștersi din baza noastră de date, o puteți face folosind FORMULARUL DE SOLICITARE A DREPTULUI DE A FI UITAT pentru a iniția acest proces.

Audit GDPR parteneri
Produsele și serviciile furnizate în cadrul portalului pentru partenerii noștri sau clienții care apelează la pachetele de marketing sunt promovare în rândul cititorilor prin intermediul formularelor din portalul nostru, colectându-se astfel informații ce sunt transmise partenerului/clientului în vederea inițierii procesului de furnizare a produsului sau serviciului respectiv către clientul care a făcut solicitarea.

Dacă sunteți unul dintre partenerii noștri sau clienții care au achiziționat pachetele de marketing și în relația cu dvs. suntem procesatori de date, ne puteți adresa solicitări pentru a vă oferi datele necesare în situația în care aveți un audit în firma referitor la respectarea GDPR. Puteți iniția acest proces prin completare FORMULARULUI DEDICAT PARTENERILOR.

Alte întrebări

PS: Dacă aveți și alte întrebări la care nu ați găsit răspunsul aici, vă invităm să ne scrieți la adresa DPO@antreprenorinromania.ro.