Jeff se lansează în România: franciza de spălătorie prin aplicație, un business de succes pentru micii investitori

1
2822

Jeff este un start-up inovator de tip franciză care, prin intermediul aplicației proprii, a vândut în 4 ani de la lansare 1780 de centre în 32 de țări, cu mai mult de 600.000 utilizatori din întreaga lume, iar acum se lansează în România și țintește colaborarea cu investitorii care doresc să se alăture unui start-up de succes. Jeff promovează conceptul „The Good, Good Life”: persoana care accesează aplicația Jeff, sau intră în Jeff hubs – Mr Jeff, Beauty Jeff sau Fit Jeff – are acces la serviciile necesare ca să trăiască bine sau să se simtă bine.

Mr Jeff, franciza de spălătorie a brandului Jeff, a început deja să își recruteze potențialii parteneri din Romania prin webinarii și prezentări în care le explică afaceriștilor români avantajele acestui concept inovator de spălătorie și curățătorie care revoluționează serviciul, atât pentru clienți, cât și pentru investitori. Prin aplicația proprie, disponibilă pentru utilizatorii Android sau iOS, clienții își pot selecta locația exactă, ziua și ora la care un șofer Mr Jeff se prezintă pentru a ridica rufele de spălat. În 48 ore, rufele spălate și călcate sunt livrate înapoi la locație. Serviciul poate fi folosit atât pe bază de abonament, cât și punctual, și se inspiră din necesitatea clientului urban, conectat la tehnologie, de a accesa ușor o aplicație si de a avea control asupra timpului și asupra opțiunilor sale. Din acest motiv, Mr Jeff si-a câștigat o noua nișă de piață: 60% din clienții săi nu au mai folosit niciodată înainte serviciile unei spălătorii.

Jeff dorește sa pătrundă pe piața din România prin investitorii locali dornici să se alăture acestui model testat cu succes în Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si Asia de Sud-Est. Secretul acestei expansiuni rapide este modelul de parteneriat dintre Jeff si francizați: training-uri recurente, know-how sharing și un marketing online foarte bine orchestrat, pe care Jeff îl planifică pentru toți francizații săi. Modelul de business, verificat într-o varietate mare de locații, estimează un prag de rentabilitate începând din luna a cincea de la deschiderea francizei și o recuperare a investiției în aproximativ 18 luni. Ca stimulent pentru noii francizați din România, Jeff oferă ca bonus gratuitate la taxa de franciză pentru primele 12 luni.

CITEȘTE ȘI:  Peste 2.000 de experți internaționali în securitate cibernetică se întâlnesc la București, pe 28 și 29 noiembrie, la conferința regională DefCamp, pentru a analiza noile provocări și soluții împotriva amenințărilor online

Managementul Jeff estimează că și piața din România va fi deschisă acestui business care a crescut în 4 ani de la cei 3 antreprenori inițiali la peste 500 de angajați direcți și 3500 de angajați ai francizelor din întreaga lume. Deși Mr Jeff are ca target in principal consumatorul tânăr, conectat la Internet și utilizator de aplicații precum cele de ride-sharing sau de shopping on-line cu livrare și plata prin card bancar, start-up-ul se adresează și celor care preferă varianta clasică: aceea de a se prezenta personal în spălătoria Mr Jeff, numită Mr Jeff Store, pentru a lansa o comanda, putând achita și în numerar.

Ca perspective de viitor, Jeff și-a propus să cucerească și piața serviciilor beauty, sub denumirea Beauty Jeff, deschizând  în octombrie primul salon de înfrumusețare în Argentina. În următoarele luni, Jeff va intra și pe piața serviciilor de fitness, cu centrele Fit Jeff; ambele linii de business vor funcționa în regim de franciză, după modelul de succes patentat deja de spălătoria Mr Jeff.

Eloi Gómez, CEO și co-fondator Jeff, își explică astfel viziunea: „focusul nostru a fost, încă din prima zi, să le oferim clienților o valoare adăugată, iar noi credem că putem face acest lucru, nu doar spălându-le și călcându-le hainele, ci și oferindu-le serviciile care ar putea să le simplifice viața de zi cu zi”.

In 2017, Google a inclus Mr Jeff, actualul Jeff, în lista celor mai bune 20 de start-up-uri din întreaga lume. Expansiunea Mr Jeff a luat amploare prin accesarea unui fond de 12 milioane de dolari, în 2018 (All Iron Ventures) și prin susținere directă de la reputați antreprenori europeni, precum Albert Armengol, CEO Doctoralia, Jeroen Merchiers, Managing Director al Airbnb pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, si Kim Jung, CEO NX Corp. Tot în 2018, start-up-ul spaniol a achiziționat 350 de francize ale firmei braziliene LAVA E LEVA.

CITEȘTE ȘI:  5 beneficii ale implementării unui sistem software integrat pentru producție și proiecte

Mai multe informații despre sistemul de francizare Jeff sunt disponibile aici: https://franchise.mrjeffapp.com/ 

Despre Jeff

Compania spaniolă Jeff este un start-up fondat în 2015, în Valencia, Spania, de Eloi Gómez, Adrián Lorenzo și Rubén Muñoz, 3 antreprenori spanioli sub 25 de ani.  Jeff operează deja în peste 30 de țări din Asia, America Latina, Africa si Europa, oferind clienților soluții convenabile prin aplicația pe care a dezvoltat-o, prin website și în centre. Jeff a început ca o platformă online de spălătorie și curățătorie cu livrare la domiciliu, numită Mr Jeff, iar în prezent este într-un proces de expansiune în care servicii de beauty și fitness – Beauty Jeff și Fit Jeff – vor fi adăugate la serviciile existente. Aplicația este disponibilă pe Android și iOS și oferă o rețea de francize care revoluționează modelele tradiționale de business. Jeff este în plină expansiune internațională, având în prezent peste 1780 de spălătorii: o oportunitate de franciză de succes cu costuri de investiție reduse.

 

 

1 COMENTARIU

  1. Inainte sa decideți dacă să achiziționați licenta de franciza Jeff, intrebati actualii francizati câți clienți le-a adus Francizorul in urma activitatilor de marketing.

Comentariile sunt închise.