WeContent 2019 e aproape: Cum să creezi conținut ca Netflix și să devii un B2B Rockstar

0
5

WeContent 2019, cel mai important eveniment de content marketing din România, are loc în doar câteva zile. Pe 7 și 8 noiembrie, câțiva dintre cei mai buni experți din SUA, UK, Germania, Olanda și România le vor împărtăși participanților lecții din experiența de creare de conținut pentru cele mai mari branduri globale.

În ultimele săptămâni, lineup-ul de speakeri a câștigat două nume apreciate în domeniu: Carlijn Postma, fondatorul agenției The Post și președintele Platform Content, desemnată Content Marketing Woman of the Year 2017, și AJ Huisman, fondatorul Y Content, agenție de consultanță în marketing pentru companiile B2B, și co-fondatorul Content Marketing Fast Forward, platformă de educare pentru antreprenori și specialiștii în marketing.

Carlijn Postma îi va învăța pe participanți cum să gândească și să creeze conținut precum cei din spatele filmelor de succes de la Hollywood. Secretul, spune ea, este să nu te gândești la conținut punctual, ci să creezi serii pe care lumea vrea să le urmărească. Carlijn va aprofunda această temă și va da sfaturi practice despre cum să ai o strategie de marketing demnă de Netflix.

CITEȘTE ȘI:  Learning Network Festival, evenimentul care aduce la București tendințele din 2020 în instruirea și dezvoltarea angajaților

AJ Huisman se va concentra pe strategiile de content marketing B2B. Și-a propus să le spună participanților cum să devină rapid content marketing rockstars. Olandezul oferă consultanță brandurilor globale de peste 20 de ani și este și un speaker apreciat, fiind un veteran al conferințelor internaționale din domeniu.

Cei doi se alătură unui line up deja impresionant, care incude nume importante din industria internațională de content marketing: Jay Baer și Jon Wuebben din SUA, Marcus Tober din Germania, Sonja Jefferson și Jon Burkhart din UK și Vali Pintilescu din România. Speakerii sunt aleși astfel încât să aibă experiență relevantă, dar și diversă. Speech-urile le oferă participanților o privire de ansamblu asupra diferitelor aspecte ale content marketingului.

Pe lângă conferința care va avea loc pe 7 noiembrie, cei interesați pot participa și la unul dintre cele trei masterclass-uri care au loc pe 8 noiembrie. Acestea le dau șansa participanților să lucreze în grupuri restrânse cu Jon Wuebben, Sonja Jefferson și Jon Burkhart și să aprofundeze subiecte relevante.

CITEȘTE ȘI:  SEE Supply Chain & Logistics Forum & Expo, 31 octombrie @București „Contextul s-a schimbat, la fel și modelul tradițional de aprovizionare”

Încă mai poți rezerva un loc la WeContent 2019, la conferință, masterclass sau la ambele. Sunt disponibile reduceri de grup, așa că hai cu un coleg – sau cu mai mulți. Iar dacă nu ești încă sigur că vrei să participi, acest articol s-ar putea să te ajute să te hotărăști.

[logo_showcase id="6998"]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here