Marca Emper este o firmă arăbească care furnizează parfumuri de înaltă calitate și complet exclusivă pe piața internațională. Parfumurile acestui brand atrag clienții nu numai cu mirosurile originale, ci și cu designul inovator al ambalajelor.
Parfumeria Emper are propriile linii de producție cu cele mai moderne echipamente, specialiști cu înaltă calificare, cu o vastă experiență în industria parfumurilor. În ciuda tinereții sale, acest brand a câștigat deja o mare popularitate în lumea parfumurilor.
Emper a lansat deja câteva parfumuri interesante care au atras imediat atenția. Parfumurile de la Emper conțin sexualitate senzuală și imperiozitate, ca principală componentă a succesului în lumea modernă. În afară de calitate, principalul avantaj al produselor Emper îl reprezintă prețurile accesibile.
Parfumuri de la Emper – Prețuri
Emper a decis să meargă pe altă cale, atrăgând cumpărătorii cu prețuri relativ mici pentru produsele lor. Fiecare parfum Emper are un succes uriaș, datorită promoțiilor extinse. Un întreg personal de designeri de modă lucrează la formatul de creare a sticlelor de parfum. Costul redus al produselor este determinat de o abordare inovatoare extraordinară a producției de parfumerie modernă.
Până în prezent, palmaresul mărcii Emper are doar patru linii de colectare a parfumurilor, care se remarcă prin note profunde florale-fructate și cel mai fin parfum de arome naturale lemnoase-rășinoase. Mirosurile parfumurilor Emper se disting printr-o persistență extraordinară, datorită concentrației ridicate de ingrediente.
Gama indescriptibil de largă a Emper, este un alt motiv pentru cererea tot mai mare de parfumuri Emper, disponibile pentru femei și bărbați. Compania produce apă de toaletă și apă de parfum în mai mult de treizeci de colecții, și fiecare mostră este caracterizată printr-un sunet unic.
Tipuri de parfumuri Emper
- Chihlimbar (Clasico, Aroma de Aqua). Notele calde și groase de parfum de chihlimbar sunt ideale pentru a fi utilizate în sezonul rece. În plus, cele mai armonioase combinații se fac cu rochii de seară.
- Acvatic (Saga). Dacă nu ai ocazia să pleci în vacanță la mare, dar dorești cu adevărat să respiri aer curat, plimbându-te pe malul mării, recomandabil este să cumperi parfumuri Emper, care includ note de apă.
- Oriental (Invitație, Qubism, Presidente). Misterul și misticismul parfumurilor orientale fascinează încă de la prima picătură care atinge pielea. Aceste parfumuri Emper sunt ideale pentru femeile încrezătoare care sunt conștiente de sexualitatea lor și știu cum să o folosească ca instrument suplimentar, pentru a-și atinge obiectivele.
- Woody (Emper Live Couture, Legend Black, Qubism, Genesis Home, Courage, Epic Adventure, Fabrique Man, Address, Prima Nuit, Chifon, Noir de Maxima, Saga, Legend, Aroma de Aqua). Coaja copacilor încălziți de razele soarelui, pământul umed, rășina acră și frunze verzi, conferă parfumurilor arome care sunt întruchipate de note lemnoase.
- Musk (Emper Live Couture, Qubism, Fabrique Man, Address, Chifon, Saga). Componenta principală conținută în mostrele tuturor acestor colecții, disponibile pentru cumpărare pe site-ul magazinului online emper.ro, este moscul. Prezentă inițial în multe produse de parfumerie de la Emper și alte mărci, această substanță era extrasă din glandele cerbului siberian cu care masculul atrage femelele.
- Picant (Genesis Noir, Emper by Emper, Tool Box, Ranger Army Edition, Eclipse, Ranger, Legend). Dacă viața ți se pare cenușie, plictisitoare și monotonă, parfumurile cu note picante te vor ajuta, fără îndoială, la umplerea existenței cu culori strălucitoare și doar cu cele mai pozitive emoții.
Intră în lumea aromelor orientale purtate de parfumuri arabesti Al Fares by Emper. Descoperă o gamă de parfumuri cu arome puternice și de lungă durată.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.