Premieră la ROMEXPO: INDAGRA și INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în pavilioanele B1 si B2

0
36
Indagra Food Romexpo

Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO – vom avea primele ediții ale târgurilor INDAGRA și  INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în noile Pavilioane B1 și B2.

Suntem mândri să anunțăm că pavilioanele B1 și B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfășura INDAGRA FOOD, iar în B2 se va desfășura INDAGRA. De asemenea, menționăm că cererea participării la acest târg a fost atât de mare, încât ne-am extins cu spațiul de expoziție și în pavilioanele C1, C2 și C4, cât și pe platformele exterioare.

La începutul lunii octombrie 2018 s-a înregistrat o creștere de 10% a suprafeței alocate pe interior, față de finalul ediției precedente.

În ceea ce privește statisticile momentului, acestea sunt următoarele:

  • la INDAGRA participă 541 companii din 25 de țări, care ocupă o suprafață expozițională de 16.012 mp la interior și de 17.332 mp la exterior;
  • la INDAGRA FOOD participă 179 de companii din 14 țări, care ocupă o suprafață expozițională de 10.412 mp la interior si de 587 mp la exterior.
  • la EXPO DRINK participă 19 companii din 3 țări, care ocupă o suprafață expozițională de 413 mp la interior și 18 mp la exterior.
CITEȘTE ȘI:  63.800 de vizitatori și 750 de companii la INDAGRA – INDAGRA FOOD și EXPO DRINK 2018

Anul 2018 a marcat o extindere majoră a spațiului expozițional de la ROMEXPO prin deschiderea noilor PAVILIOANE B1 și B2 la sfârșitul anului 2017 – construcții realizate în format modern și conform noilor standarde internaționale.

În cei 50 de ani de existență, Centrul Expozițional ROMEXPO a trecut prin diferite stadii de amenajare și modernizare.

În 2016, a fost lansat un ambițios program de dezvoltare și modernizare. Am început cu deschiderea porților pentru București, propunându-ne ca ROMEXPO să devină centrul marii relaxări urbane. Nevoia dezvoltării acestor spații a apărut firesc, ca urmare a creșterii cererilor venite de pe plan local și internațional, tot mai multe companii dorind să-și prezinte produsele și serviciile la cele mai mari târguri și expoziții organizate atât de ROMEXPO, cum ar fi: Indagra, BIFE-SIM, Târgul de Turism al României, Construct Expo, Ambient Expo sau Cosmetics Beauty Hair, cât și de companii terțe organizatoare de evenimente.

Cel mai mare centru expozițional din țară, ROMEXPO, a parcurs în 2017 un proces de modernizare, prin darea in folosință a două noi pavilioane și a unui pavilion multifuncțional dedicat serviciilor conexe, valoare investiției companiei ridicându-se la peste 127 de milioane de lei.

CITEȘTE ȘI:  Cum văd strategii internaționali în branding poziționarea și creșterea unui brand?

Suprafața de expunere a fost extinsă, astfel, cu peste 30.000 de metri pătrați și este completată cu un spațiu multifuncțional, care cuprinde săli de conferință, cafenea și o zonă de primire și informare a participanților la evenimente.

Alte detalii despre cele trei evenimente pot fi obținute prin intermediul:

Sorin Dumitru Antreprenor in Romania

Fondator și Director General al www.AntreprenorInRomania.ro, expert în dezvoltarea afacerilor în plan național, internațional și managementul inovației, implicat proactiv în identificarea celor mai bune soluții, practici și unelte pentru dezvoltarea sustenabilă și eficiență a companiilor, fie că vorbim despre cele mai bune abordări de management și strategii de dezvoltare sau de instrumente și strategii de comunicare, marketing și vânzări.


PARTENERI OFICIALI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here