Servicii de promovare digitală pentru proiecte cu finanțare

0
146
Servicii de promovare digitala finantari

Autoritățile naționale și europene anunță tot timpul lansarea de programe pentru finanțare, o mare parte dintre ele fiind dedicate sau conținând elemente de digitalizare. Transformarea digitală înseamnă adaptabilitate. Este șansa de a-ți transpune toată experiența acumulată din vânzarea offline și de a scala business-ul la nivel local, național sau chiar internațional.

Acest proces vine cu noi concepte de afaceri și tool-uri ce îți cresc vizibilitatea, monitorizează progresul și, folosite corespunzător, aduc profit.

Ce presupune însă întotdeauna câștigarea unui asemenea proiect? Printre altele, fiecare beneficiar va trebui să implementeze un site propriu dedicat proiectului, precum și alte câteva elemente de branding specific:

  • Creare site web 
  • Branding (atât pentru IMM, cât și pentru evidențierea finanțatorului)
  • Promovare website și proiect

Intra in contact cu un expert in domeniu 





    Ce îți oferă o agenție specializată în dezvoltare web și promovare online pentru un câștigător de proiect cu finanțare?

    Web Design & Development – pentru o prezență puternică

    • Consultanță în alegerea serviciului potrivit (magazin online/ website de prezentare), soluții pentru orice buget
    • Personalizarea design-ului, astfel încât site-ul tău sa se prezinte exact cum vrei să arate afacerea ta, și în același timp, să nu semene cu niciun alt site
    • Implementarea tehnică a website-ului, de la instalarea platformei și aplicarea design-ului ales, până la testarea completă a funcționalităților
    • Servicii de hosting website & e-mail
    • Mentenanță website pentru ca tu să nu ai nicio grijă
    CITEȘTE ȘI:  Uniforme medicale made în România

    SEO – pentru a fi ușor de găsit în online

    • Audit website, analiză cuvinte-cheie, analiza competiției în online, depistarea oportunităților de creștere
    • Optimizare SEO, pentru ca tu să ajungi pe prima pagină în Google (optimizare SEO On Page, SEO Off-Page și Link Building)
    • Local SEO
    • Monitorizare și interpretare rezultate

    Conținut – pentru a transmite informații relevante pentru publicul tău țintă

    • Branding – logo, bannere, cărți de vizită, fotografii
    • Social Media – texte pentru postări în rețele de socializare precum Facebook, Instagram, Linkedin
    • Blog – articole de interes pentru publicul tău țintă, realizate după cuvinte-cheie
    • Website – realizarea de texte relevante pentru website-uri și landing pages
    • E-mail marketing – strategie de conținut, consultanță în utilizarea instrumentelor, monitorizarea rezultatelor

    Intra in contact cu un expert in domeniu 





      Avantajele prezenței online pentru orice business
      Relevanța în piață și avantajul competitiv
      Viteza de creștere a business-urilor digitale este de 5 ori mai rapidă decât a întreprinderileor tradiționale. Fără o prezență în online, este imposibil să concurezi cu ritmul marketingului modern.

      Șansa să te adaptezi noilor nevoi ale consumatorilor
      Consumatorii nu mai au atât de mult timp să meargă în magazinele fizice și preferă mediul online. Iar prima alegere a publicului tău va fi brand-ul care e cel mai prezent în locurile unde aceștia se informează (Google, Facebook etc).

      Accesul ușor la date-cheie ce te pot ajuta să-ți dezvolți business-ul
      Alegi ușor platformele potrivite de comunicare, știi cui te adresezi și cu ce tip de conținut rezonează cu fiecare public țintă. Afli cine este cumpărătorul tău principal și creezi o strategie potivită pentru el. În plus, monitorizezi de la lună la lună date importante pentru business-ul tău și iei decizii raționale pe baza lor.

      CITEȘTE ȘI:  4 bucate tradiționale pentru o masă pe cinste

      Scalarea business-ul și șansa să te adresezi unei piețe mai mari
      Dacă ai un business local (un magazin de bijuterii hand-made, spre exemplu), te adresezi doar celor din proximitatea magazinului. O prezență online îți lărgește orizonturile către piața națională sau chiar internațională.

      Scăderea costurilor de promovare
      Dacă investești într-un banner, e dificil să estimezi câti oameni l-au văzut. Dar când investești în vizibilitate sau promovare online, e ușor să vezi câți oameni te urmăresc și ce impact a avut postarea sau reclama ta sau câti oameni ți-au vizitat website-ul.

      Intra in contact cu un expert in domeniu 





        LĂSAȚI UN MESAJ

        Please enter your comment!
        Please enter your name here