Vrei să începi o afacere în 2022? Iată de ce produse de birotică și papetărie ai nevoie!

0
77

Dacă te-ai hotărât să începi o afacere în 2022, trebuie să îți stabilești din timp obiectivele și să trasezi niște strategii clare. Aprovizionarea firmei cu produse de papetărie trebuie să se numere printre primele sarcini pe care le bifezi pe listă. Indiferent că ești la primul business ori că ai deja experiență în antreprenoriat, ai nevoie de un ghid care să îți prezinte detaliat ce produse de papetărie și birotică să cumperi pentru început.  Apoi, pe măsură ce vei evolua, poți să completezi stocul și cu alte obiecte utile în activitatea de zi cu zi. 

Iată ce produse de papetărie sunt potrivite pentru o afacere aflată la început de drum. 

Produse din hârtie

Colile A4, agendele, cuburile cu notițe autoadezive și plicurile nu trebuie omise atunci când faci lista de necesar. Hârtia pentru imprimantă reprezintă de departe cea mai importantă achiziție încă de la început. Îți va fi utilă pentru imprimarea primelor contracte, facturi, dar și a altor acte esențiale. Agendele și post-it-urile îți sunt de ajutor la notarea informațiilor și la o mai bună organizare a activității zilnice, iar fără plicuri nu ar fi posibilă expedierea anumitor documente ori obiecte. Așadar, produsele din hârtie sunt primele pe care trebuie să le cumperi pentru noul tău business.

CITEȘTE ȘI:  Decorarea biroului de acasă: 5 idei pentru sporirea productivității

Produse pentru arhivare

Pe măsură ce afacerea se va dezvolta, vei realiza că a venit momentul să cumperi produse pentru arhivare. Ca să nu fii prins pe picior greșit, investește din timp în cutii de arhivare, bibliorafturi și dosare. Pe lângă faptul că mențin ordinea în birou și scurtează timpul de căutare a anumitor informații, ajută și la depozitarea în siguranță a documentelor importante. De altfel, firmele sunt obligate prin lege să păstreze pe suport fizic mai multe documente contabile și financiare. Comandă produsele pentru arhivare dintr-o papetărie online și câștigi timp prețios. 

Formulare tipizate 

De pe lista de necesar pentru nouă afacere nu trebuie să lipsească formularele tipizate. Discută cu specialiștii cu care lucrezi (contabil, manager de HR) și află ce trebuie mai exact să comanzi, astfel încât să fie toate pregătite la timp. Cele mai utilizate formulare tipizate sunt: facturierul, formularul decont de cheltuieli, bonul de consum, dispozițiile de plată, registrul intrări ieșiri și foile de parcurs. Ia în calcul că firma ta poate fi sancționată dacă vine controlul și nu prezintă astfel de documente. 

Accesorii pentru birou

Orice accesoriu de birou care îți va ușura activitatea ție și colegilor tăi, trebuie adăugat în coșul de cumpărături. Dacă nu ai nicio idee la început de drum, venim în sprijinul tău cu următoarele sugestii: capsator, perforator, benzi adezive, foarfecă, cutter și suporturi pentru instrumente de scris. Numărul pieselor trebuie calculat în funcție de dimensiunea firmei și de numărul de angajați pe care îi va avea pentru început la sediu. Pe măsură ce echipa va crește, și numărul de accesorii pentru birou va trebui completat. 

CITEȘTE ȘI:  TÂRGUL VIRTUAL DE AGRICULTURĂ: ”TURBULENȚE ÎN AGRIBUSINESS - TRENDURI & SOLUȚII

Instrumentele de scris

Ultimele de pe lista produselor de birotică, dar nu cele din urmă, sunt instrumentele de scris. Poate că nu mai sunt la fel de folosite ca acum 5-10 ani, dar rămân în continuare obiecte de bază. Le folosești la semnarea contractelor, completarea documentelor ori notarea a diverse date. Așadar, cumpără instrumente de scris precum pixuri, stilouri, creioane și markere. 

Acestea sunt primele și cele mai importante produse de birotică și papetărie de care ai nevoie pentru a da startul unor proiecte business de succes.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here