Doriți să dați un aer vintage căminului dumneavoastră? Vreți să vă îmbogățiți garderoba cu obiecte vestimentare retro, mereu în tendințe? Sunteți pasionați de obiecte de artă vechi și căutați de mult piesa care să vă întregească colecția? Căutați cadoul ideal pentru prietenii cu gusturi rafinate? Antique Market este târgul în care veți găsi toate acestea și nu numai!
ROMEXPO vă așteaptă între 12 și 15 septembrie la ediția de toamnă a Antique Market, locul de întâlnire al artiștilor, al iubitorilor de artă și al colecționarilor!
Antique Market găzduiește în această perioadă pentru expunere, cumpărare și evaluare piese de mobilier și decorațiuni interioare, artă plastică, obiecte personale și de colecție, argintărie și porțelanuri, bijuterii vechi, jucării, vehicule de epocă și multe altele.
Poveștile și istoria care stau în spatele fiecărui produs expus vă vor fi dezvăluite de peste 75 de expozanți care vor prezenta în cele patru zile de târg cele mai valoroase și inedite obiecte pe care le dețin. De asemenea, partenerii târgului, Clubul Vehiculelor de Epocă și Asociația Culturală a Colecționarilor și Anticarilor din România au pregătit vizitatorilor numeroase surprize care vor recrea atmosfera târgurilor de odinioară.
Vă așteptăm la Antique Market fie pentru a achiziționa, fie doar pentru a admira obiecte valoroase mai vechi sau mai noi – de la timbre sau ilustrate, până la tablouri de patrimoniu!
Antique Market se desfașoară în aceeași perioadă cu BIFE-SIM – Târg internațional de mobilă, echipamente și accesorii, care va fi găzduit în Pavilioanele B1 și B2.
Program vizitare:
12-15 septembrie 2019 (joi-duminică): între 10.00-18.00
Acces: gratuit
Loc de desfășurare: Pavilioanele C1 și C2
Cost parcare: 5 lei/ora
Mai multe informații despre eveniment se găsesc pe:
- antiquemarket.ro/
- pagina de Facebook @Antique Market Romexpo.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.