- Unii dintre cei mai buni specialiști în marketing și comunicare vor aborda provocările pe care le întâmpină în industriile în care activează;
- Evenimentul este organizat în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România.
București, 25 aprilie 2017 – BusinessMark anunță desfășurarea conferinței „The Future of Marketing”, ce va avea loc pe 10 mai 2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca. Reprezentanții industriilor creative au ocazia să afle noile tendințe în marketing și să discute pe baza studiilor de caz din cadrul ultimei ediții Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.
La limita dintre creativitate si pragamatism, departamentul de marketing privește spre noul consumator și creează strategii adaptate acestuia. Cum implementăm „creative efectiveness” și cum traducem creativitatea în mediul digital? Cum realizăm strategii de marketing pe baza conceptului de autenticitate? Sunt câteva dintre subiectele pe care ne propunem să le discutăm într-un eveniment dedicat trendurilor în marketing.
Evenimentul se desfășoară în două sesiuni și reunește următorii speakeri:
SESIUNEA I:
- AURELIAN SIDERI, Marketing Director, Enel Energie
- CRISTIAN CLITA, Digital Marketing Manager South East Europe, IKEA Group
- VALENTIN IORDACHE, External Relations Director, Bucharest Airports Company
- ANDREI DUMITRAȘCU, Beverages Marketing Activation Manager, PepsiCo
- MARILENA BÂRLIGA, Marketing Director, Provident Financial
- ALEXANDRU ȚICĂLOIU, PR & Communication Manager, Gameloft
Invitatul special al evenimentului este: PABLO FERREIROS BENNETT, PhD in Marketing; Sales & Marketing expert; International Speaker & Advisor.
SESIUNEA II:
- TEO MIGDALOVICI, Founder, The Alternative School for Creative Thinking; International Public Speaker
- MINA IONESCU, Senior Design Account manager, Geometry Global
- RUXANDRA DRILEA, Absolventă The Alternative School for Creative Thinking, finalist la Cannes 2016
- DIANA PAPUC, Juratul român la Eurobest 2016
Conferința „The Future of Marketing” se adresează managerilor de Marketing & PR, brand managerilor, digital managerilor, responsbaililor Social Media, antreprenorilor, directorilor generali și de dezvoltare, reprezentanților comunității creative.
Evenimentul este organizat de BusinessMark în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România. Partenerii media ai conferinței sunt: KissFM, Thetrends, IAA, Cluj.com, Orasulcluj.ro, Clujuldebuzunar, Clujbusiness, Punctul, AlbaStiri, MagazinSalajean, Socialmediaromania, SalesMagazine, Jurnalul de Afaceri, NewMoney, SaptamanaFinanciara, Ziare.com, Business24, PRBox, Rbeconnect, TransilvaniaBusiness, Plan de afacere, Antreprenorinromania, Startups.ro, Economiaonline, Manager Express, Promo Afaceri, Finzoom, Roportal, Bucuresteni.ro, Global Manager, Avocatura, Debizz, Calendar Evenimente, Vox Capital, MediaRabbit, Administratie.ro, Legal Marketing, MLM News, Chalbert, Revista Valoarea.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.