Înainte de a lua în considerare un set de servicii SEO, este esențial să afli răspunsul la două întrebări: Ce sunt serviciile SEO? Ce includ serviciile unei agenții SEO?

Ce sunt serviciile SEO?

Serviciile SEO oferite de o agenție ajută afacerea ta să reușească în lumea online prin optimizarea pentru motoarele de căutare – crește vizibilitatea în Google sau Bing pe căutările legate de companie, produse si servicii.

Printre cele mai comune tipuri de campanii SEO sunt:

  • SEO Basic (general, tradițional)
  • SEO pentru comerț electronic
  • SEO local
  • SEO pentru căutarile vocale

Pentru mulți, ofertele SEO Basic asigură tot ceea ce este nevoie pentru a avea succes, dar dacă ai o afacere cu arie locală de servicii sau o platformă de ecommerce, doar adaugând servicii specializate poți obține un avantaj competitiv semnificativ strategiei de marketing.

Dacă ai întrebări legate de servicii SEO și dorești un Audit SEO GRATUIT, scrie direct in formular pentru a vorbi cu un specialist SEO experimentat:
(10% discount daca decizi ulterior sa apelezi la un expert)





    Componentele unei campanii SEO

    Pentru a înțelege cât mai corect tot ce ține de alegerea celei mai potrivite campanii de promovare în mediul online, am apelat la expertiza Digital Craft Agency – SEO & Web Design. Iata ce trebuie să conțină orice asemenea set de servicii:

    1. AUDIT SEO

    Cu un audit SEO, specialistul analizează în detaliu strategia și clasarea actuală. Chiar dacă nu ai o strategie SEO în vigoare, agenția va evalua site-ul din perspectiva SEO, analizând unde excelează și unde s-ar putea aduce îmbunătățiri.

    Cele mai bune strategii sunt doar cele adaptate afacerii tale, brandului tău și publicului tău.

    2. ANALIZĂ CONCURENȚILOR

    Cu rezultatele analizei concurenților, o agenție SEO poate descoperi strategia acestora, ajutându-te astfel să profiți și să beneficiezi de punctele lor slabe.

    3. STRATEGIA PERSONALIZATĂ

    Doar când ai o strategie personalizată pentru afacerea ta poți maximiza rentabilitatea investițiilor în SEO. Mai multe vizite pe site, email-uri, apeluri telefonice = comenzi.

    4. OPTIMIZARE ONPAGE

    Optimizarea OnPage („pe pagina” – la nivelul site-ului propriu) este o altă componentă critică a sensului serviciilor SEO. Prin optimizarea OnPage, agenția SEO se concentrează pe optimizarea funcțiilor si elementelor site-ului pentru motoarele de căutare precum Google.

    Dacă ai întrebări legate de servicii SEO și dorești un Audit SEO GRATUIT, scrie direct in formular pentru a vorbi cu un specialist SEO experimentat:
    (10% discount daca decizi ulterior sa apelezi la un expert)





      Servicii Basic OnPage SEO:

      • Actualizarea etichetelor de titlu, meta descrierilor și etichetelor H;
      • Auditarea arhitecturii site-ului, a redirecționărilor și a structurii de legături interne;
      • Crearea de sitemaps, HTML si XML;
      • Optimizarea imaginilor site-ului în conformitate cu cele mai bune practici web si SEO;
      • Auditarea și optimizarea site-ului pe cuvintele cheie valoroase și relevante.

      5. OPTIMIZARE ȘI PROMOVARE OFFPAGE

      Optimizarea OffPage se referă la optimizarea factorilor din afara site-ului web, dar care influențează poziția în rezultatele căutărilor:

      • Promovarea conținutului site-ului către bloggeri și webmasteri (Backlinks);
      • Dezvoltarea de conținut partajabil pentru blogul site-ului (Social Media);
      • Monitorizarea mențiunilor companiei în mediul online (Brand Mentions);
      • Optimizarea profilului Google My Business (Local SEO).

      6. RAPOARTE LUNARE

      Transparența este esențială atunci când vine vorba de servicii SEO. Vrei să ai o agenție în care echipa ta să poată avea încredere și pe care să se bazeze, motiv pentru care parteneriatul cu o agenție SEO care include rapoarte lunare este esențial. Ca exemplu, la Digital Craft Agency raportul lunar acoperă activitățile OnPage efectuate, recomandările perioadei următoare, evoluția traficului, pozițiile în Google și noile backlinks.

      7. OPTIMIZARE UX/UI

      Optimizare UX și UI – User eXperience | User Interface. Deși aceasta nu este o activitate tipică de SEO, o mare parte a eforturilor de promovare în online – având SEO ca vârf de lance, se îndreaptă către asigurarea unei cât mai bune experiențe pentru vizitatori.

      8. OPTIMIZARE PROGRESIVĂ

      Cu o abordare progresivă, o agenție SEO optimizează site-ul în mod continuu. Chiar și după ce site-ul îndeplinește standardele SEO, specialistul continuă să găsească modalități de a îmbunătăți strategia SEO, ceea ce îți va permite să câștigi mai mult. De exemplu, va găsi cuvinte cheie noi – traduse în oportunitați pentru caștigarea de trafic în plus.

      Dacă ai întrebări legate de servicii SEO și dorești un Audit SEO GRATUIT, scrie direct in formular pentru a vorbi cu un specialist SEO experimentat:
      (10% discount daca decizi ulterior sa apelezi la un expert)