Cum va arăta anul 2023 pentru sectoarele retail & e-commerce, în contextul provocărilor din ultimii ani? Află răspunsul la cea de-a 4-a ediție „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world” – 8 mai 2023

0
49

BusinessMark invită specialiștii din sectoarele e-commerce, retail & FMCG la noua ediție „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, eveniment hibrid în cadrul căruia vom discuta despre provocările cu care se confruntă aceste sectoare într-un mediu economic dificil, afectat de o inflație record, costuri ridicate și modificări legislative.

Conferința va reuni, pe 8 mai 2023, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel și virtual, specialiști dintr-o serie de industrii, alături de care vom încerca să înțelegem și cum au evoluat obiceiurile de consum și așteptările consumatorilor în acest context.

Clienții utilizează mai multe canale înainte de cumpărare, acest lucru făcând omniprezența unui brand obligatorie. Complexitatea adusă de numărul tot mai mare de canale poate deveni, însă, greu de gestionat. Cum își pot brandurile crea propriul mix de canale pentru a crește eficiența?

Vom vorbi și despre last-mile delivery și despre soluțiile pentru eficientizarea logistică, cât și despre reutilizarea, reciclarea ambalajelor și efectele la nivel de logistică și supply chain. Vor schimba prețurile de la raft comportamentul consumatorilor? Care este atitudinea acestora la nivel de retururi și care este reacția brandurilor? Cum poate fi optimizat procesul de livrare?

Conferința va include două sesiuni de prezentări (09:00 – 10:20, 12:15 – 13:00) și două paneluri (10:20 – 11:45, 13:00 – 14:15), la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Nils Schönburg, Head of Digital Marketing & E-Commerce, PAUL HEWITT
  • Cătălin George Pozdarie, CEO, Hervis Romania
  • Robert Berza, VP Fashion & Sport, eMAG, GM, Fashion Days
  • Andreea Ivan, Chief Marketing Officer, Yves Rocher Central Eastern Europe (RO/PL/CZ/SK/HU)
  • Sorin Zaharov, Digital Monitoring Specialist & Product Manager, Advahoo
  • Nicoleta Dumitrescu, Chief Operations Officer, Lensa
  • Carmen Ravon, Head of Retail Occupiers CEE, CBRE
  • Oana Ciortea, Contract Manager Romania, Epantofi Modivo
  • Bogdan Mancas, Head of eCommerce & Digital Marketing, Sun Wave Pharma
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Adrian Păun, Head of Marketing, Cărturești
  • Laura Roșca, Director Cercetare Calitativă, iSense Solutions
  • Claudia Badea, E-commerce and Cross-channel Director, Cora România
  • Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader, VTEX
  • Valentina Saygo, Managing Partner, Ask for
  • Constantin Capanoaia, E-commerce & Digital Director, La Fântâna
  • Ciprian Stancu, Fondator, Republica BIO și HempAID

Evenimentul va fi moderat de Ioana Grigore, Antreprenor, Mentor, Coach, Expert în e-commerce, și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Evenimentul vizează: General Managers, Business Development Managers, Operations Directors, Procurement Managers, Distribution Managers, Commercial Directors, Brand Managers, Sales & Marketing Directors, Customer Development Managers, Online & Digital Managers, Trade Marketing Managers, Antreprenori.

Partenerii reTAG 2023 sunt: Advahoo, Mantis România, iSense Solutions

Eveniment susținut de: BRCC – British Romanian Chamber of Commerce

Suport tehnic asigurat de: SCS

Partener de monitorizare al evenimentului: mediaTRUST

Parteneri media: spotmedia.ro, Ziarul Bursa, AngajatorulMeu.ro, PRwave, IQads, SMARK, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, spatiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

Un proiect realizat de BusinessMark.

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.