Ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României va avea loc între 15 și 18 noiembrie, la Romexpo.
Cel mai mare eveniment de turism din țară a ajuns la ediția a 40-a și vine cu oferte pentru destinații interesante și fascinante, din țară și din străinătate.
De asemenea, ediția de toamnă promovează cele mai avantajoase vacanțe de Crăciun și Anul Nou, sejururi la schi, city-break-uri sau early booking pentru sejururi și excursii în sezonul primăvară-vară 2019. La târg sunt promovate oferte care vizează: turismul cultural, rural sau de business, cel de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură.
Târgul de Turism al României devine pentru specialiștii care activează în turism locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri, ce au ca obiect consolidarea relaţiilor existente cu parteneri noi sau tradiţionali.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu:
Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).
Ediția de toamnă se desfășoară în Pavilionul B2, pe o suprafata de 15.300 de metri pătrați.
Program de vizitare:
15-17 noiembrie 2018 (joi-sâmbătă): 10.00-18.00
18 noiembrie 2018 (duminică): 10.00-16.00
Mai multe informații, pe:
website: târguldeturism.ro
e-mail: ttr@romexpo.ro
Facebook: Târgul de Turism al Romaniei Romexpo
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.