Monica Jitariuc si Ioana Ciolacu, speakeri la cel de-al doilea workshop Designerul ca antreprenor

0
135
designerul ca antreprenor
Nivel de apreciere

Design FEED, platforma curatoriată de design contemporan, organizeaza joi, 28 septembrie, workshopul de promovare online sustinut de Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice. Invitat special Ioana Ciolacu, designer vestimentar.

Worskhopul de promovare online este al doilea din seria cursurilor de formare și pregătire a celor care activează în industriile creative: DESIGNERUL CA ANTREPRENOR.

Cursurile urmăresc susținerea designerilor și a celor interesați să activeze în sectorul creativ prin informații aplicate, studii de caz și metode de formare ca antreprenor. Profesioniștii în marketing, supply chain, social media, finanțare și creditare, management sau antreprenoriat se întâlnesc în cadrul workshopurilor Design FEED cu exemple și soluții viabile în zona industriilor creative.

“Workshopurile Design FEED  sunt singurele initiative de educare a designerilor romani care isi propun micsorarea diferentei intre managementul unui business si viziunea creativa. In 9 ani de design romanesc am reusit sa identificam metodele prin care putem facilita parcursul designerilor catre antreprenoriat si crearea unui brand ca afacere.” – Laura Calin, fondator V for Vintage si co owner Design FEED.

Din seria de workshopuri DESIGNERUL CA ANTREPRENOR fac parte:

  • Suppy Chain — Logistica și Managementul lanțului de aprovizionare — Manufactura în Design Vestimentar
  • Strategii de expunere internațională
  • Design Meets E-Commerce

Detalii despre eveniment aici: http://www.thefeed.ro/workshops/cum-sa-construiesti-imagine-si-sa-castigi-clienti-prin-social-media/

Site: www.thefeed.ro
Eveniment organizat de Design FEED & V for VINTAGE
Sustinut de Banca Transilvania

Despre Design FEED

Design FEED este prima platformă curatoriată de design românesc contemporan lansata la inceputul anului 20117 de catre Laura Calin si Alexandra Colceru, echipa din spatele V for Vintage. Scopul platformei este să promoveze designul contemporan de calitate şi să educe designerii şi publicul, prin demersuri active pentru dezvoltarea comunităţii.

Despre Banca Transilvania

Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.000 de angajaţi, aproape 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.

Newsletter portal afaceri

Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.

Membership portal