Piata comertului electronic este competitiva.
Google vrea sa cheltuiesti bani pe publicitate.
Deci cum aduci trafic organic magazinului tau online fara sa cheltuiesti bani pe reclama?Salut prieteni astazi o sa iti arat una din strategiile pe care le folosim noi la agentia de webdesign uno soft.
Primul pas.
Identifica modul in care oamenii cauta produsele tale pe Google.
Trebuie sa faci un mic research de cuvinte cheie.
Poti folosi chiar Google.
Ok. Acum tasteaza produsele pe care le vinzi.
Unele articole vor contine cuvinte cheie mai populare altele mai putin populare insa iti va da o idee destul de clara despre ce cauta oamenii.
Fii atent la felul in care este redactat articolul si uita-te pana si la recenzii/ comentarii despre produs.
Daca nu stii ce cauta oamenii, de unde cum sa iti optimizezi paginile pentru vanzari ?
Al doilea pas
Identifica concurentii tai.
Viziteaza-le website-ul. Eu de obicei primul lucru pe care il vizitez este pagina de top.
Sectiunea Best seller, cel mai vandut produs etc.
Sau le verific pagina care rankeaza cel mai bine pe google. Care se claseaza prima.
Acest lucru este important pentru ca atunci cand ai produse similare, in mod normal vrei sa fii mai bun decat competitorii tai.
De asemenea, fii atent la cuvintele cheie pe care competitorii tai le folosesc in acea pagina.
Pasul numarul trei
Optimizeaza paginile de produse pentru cuvintele cheie pe care le-ai identificat.
Include cuvintele cheie in eticheta titlului, meta descrierea si in descrierea produsului tau.
Utilizeaza toate metodele de baza a optimizarii SEO-on page. Daca nu te descurci, pe blogul de marketing online gasesti resurse si tutoriale despre asta.
Optimizeaza paginile in special pagina de produs pentru experienta utilizatorului.
Ce vreau sa spun prin asta. Toata lumea se gandeste la SEO pentru comert electronic de parca trebuie sa creezi backlink-uri incontinuu ca sa apar primul pe Google.
Da, este important. Dar daca oamenii au o experienta teribila vor pleca de pe site-ul tau in 2 secunde. Daca pleaca de pe site-ul tau nu vor reveni. Iar Google va observa acest lucru prin rata de respingere ridicata.
Ce se va intampla ? Clasarea ta pe Google va avea de suferit.
Daca optimizezi experienta utilizatorului, ai imagini frumoase, videoclipuri care sa prezinte produsul. Ai recenzii, indiferent daca sunt bune sau rele. Toate aceste lucruri vor imbunatatii experienta utilizatorului.
Te va ajuta sa creezi incredere pe termen lung.
Urmatorul pas.
Actualizeaza-ti incontinuu paginile.
Iata o chestie despre care nimeni nu vorbeste cu adevarat cand vine vorba de algoritmii Google.
Stii care este unul din cei mai mari factori de care Google tine cont in clasare?
Cat de proaspat este continutul tau.
De ce Wikipedia se claseaza incontinuu pe primul loc ?
Este pentru ca oamenii actualizeaza continutul in mod constant.
Daca nu vei face asta nu te vei clasa pe primele locuri.
Urmatorul pas, conecteaza-ti produsele.
De exemplu daca cineva are nevoie de un telefon mobil si esti un magazin online specializat pe asa ceva.
Mai mult ca sigur ei vor avea nevoie si de o husa fiind ingrijorati sa nu isi sparga telefonul.
Asadar gaseste toate lucrurile relevante care au legatura cu nisa ta. Promoveaza-le impreuna, creaza un pachet dedicat daca este posibil. Gaseste lucruri creative ce se conecteaza cu nisa ta.
Nu numai ca asta va ajuta sa creasca dimensiunea totala a cosului de cumparaturi, dar ajuta si la cresterea de pagini din site-ul tau.
Urmatorul pas, asigura-te ca siteul este mobile friendly.
Si aici nu ma refer doar sa arate bine ci sa si aiba funtionalitati precum plata prin mobil. Sa se incarce extrem de rapid pe mobil. Daca se incarca repede Google iti va clasa pagina mai sus.
Viteza paginii pe mobil este mult mai importanta decat cea de pe desktop.
Viteza site-ului nu numai ca imbunatateste rata de conversie a magazinului online, de asemenea iti va imbunatatii si clasarea pe Google.
Ultimul pas.
Foloseste schema markups de la Google pentru produsele tale.
Daca faci toate aceste lucruri vei vedea ca site-ul tau incepe sa urce in pozitiile Google.
Daca ai nevoie de ajutor cu marketingul, sau optimizarea seo consulta agentia UNO SOFT.
Daca ti-a placut acest articol te rog impartaseste-l sa vada si prietenii tai.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.