9 noiembrie, București
Contact: Mihaela Ciobanu
Companie: BusinessMark
Tel: +40 21 313 98 19
E-mail: mihaela.ciobanu@business-mark.ro
Anul 2016 se dovedește a fi unul extrem de profitabil pentru industria auto din România. Atât producţia de autovehicule, cât şi piața de componente auto arată perspective de creştere, cifra de afaceri totală a industriei ajungând la aproape 20 de miliarde de euro.
Totodată, numărul companiilor consumatoare active de servicii de externalizare este din ce în ce mai mare, apelând la servicii de outsourcing pentru scăderea costurilor și pentru eficientizarea operațiunilor. Trendul crescător se păstrează și pentru segmentul de leasing operational, în creștere cu 10% în prima jumătate a anului, iar potențialul pieței este unul ridicat, pe fondul contextului economic favorabil și al nevoii companiilor de optimizare a costurilor.
În continuare, industria automotive se află într-o dezvoltare perpetuă și se orientează, din ce în ce mai mult, către outsourcing. Astfel, atât actorii care activează în această industrie, cât și partenerii de afaceri, trebuie să știe să evalueze nevoile consumatorilor, pentru a ghida strategia de afaceri în direcția corectă.
În acest context, BusinessMark organizează evenimentul AUTOMOTIVE MARKET FORUM, eveniment ce va avea loc în data de 9 noiembrie la București, Hotel J.W. Marriot.
Printre speakerii implicați în acest proiect se numără:
- RADU DINESCU, Secretar General, Uniunea Națională a Transporatorilor Rutieri din România
- CĂTĂLIN OLTEANU, Director Comercial, ALD Automotive România
- JOHANNES HEIDECKER, Chief Financial Officer, Daimler Star Transmission
- SASA IORGOVAN, Car Fleet Manager, Nokia România
- SORIN DIACONU, Head of Real Estate & Car Fleet, Orange România
- COSTIN TRÎMBIȚAȘU, Plant Manager, Adient Automotive (Johnson Controls Automotive)
- BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
- CAGATAY SUNER, Director General, Glasscorp, parte din Șișecam Group
- NICOLETA CARLUGEA, HR Director South Eastern Europe, Draexlmaier Group
AUTOMOTIVE MARKET FORUM va avea loc în data de 9 noiembrie la București, Hotel J.W. Marriot.
Un eveniment BusinessMark organizat cu sprijinul: CCIFER, ALD Automotive și Wise Finance Solutions.
Evenimentul are drept parteneri media: Autoexpert, Floteauto.ro, Motor Clasic.ro, Revista Auto Test, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Economic ZOOM, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media și Vox Capital.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.