Află care este starea brandingului, dar și care sunt pașii pentru a crea branduri legendare, aici, în România.
București, 21 Noiembrie: BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, aduce pentru prima dată laolalta specialiștii industriei de branding, pentru o noapte de discuții, dezbateri, transparență și colaborare privind dezvoltarea industriei locale, pe 24 noiembrie, în București.
România beneficiază de specialiști importanți în domeniul branding-ului, însă mulți dintre ei construiesc sau reîmprospătează branduri pentru clienți din afara granițelor țării. Ei își investesc talentul și pasiunea în creșterea unor companii din afara României – și asta întrucât piața locală încă face pași timizi în înțelegerea importanței branding-ului.
Pe 24 noiembrie, Brandingmag, jurnalul internațional de branding, provoacă experții în domeniu la discuție. Începând cu ora 20:00, la Terra Events Hall din București, Andrei Carcea (Studio Kort), Adrian Docea (Heraldist & Wondermarks) și Răzvan Pătrașcu (Firestarter) vor analiza starea branding-ului în România alături de Flavia Anghel, redactorul șef Brandingmag.
“De ce credeți că nu reușesc mai multe branduri românești afară? Ai auzit de nenumărate ori această întrebare. Răspunsul e mereu același: <<- Nu știm să ne promovăm, domn'le. Avem produse foarte bune, dar noi, firmele din România, nu știm cum să le promovăm.>> Evenimentul acesta e important pentru că e timpul ca proprietarii de companii să afle DE CE nu știm să ne promovăm; asta dacă nu vrem să auzim același răspuns și peste alți 27 de ani. Și, mai ales, e timpul să înțeleagă care sunt pașii pe care trebuie să-i facă pentru a crea branduri legendare. Există câteva mii de companii românești medii și mari care au creat produse & servicii competitive dar care nu știu cum să își ducă brandurile la nivelul următor. Acești oameni ar trebui să fie la BrandingNITE”, marturisește Adrian Docea, Creative director al Heraldist & Wondermarks și speaker în panel la BrandingNITE.
După analiza și dezbaterea privind potențiale soluții pentru evoluția pieței locale, participanții sunt invitați în lounge-urile agențiilor Heraldist & Wondermarks și Firestarter pentru a le cunoaște proiectele de suflet și a lega noi conexiuni de business. După networking, atmosfera va fi animată cu ritmuri de party, pentru a sărbători faptul că toți cei care pot schimba lucrurile în bine, de la specialiști în branding, la ONG-ul Romanian Design Council, la creativi, oameni de marketing și antreprenori, sunt împreună și încep conlucrarea pentru dezvoltarea industriei.
„Este momentul ca toți jucătorii să înțeleagă importanța pe care fiecare dintre specializările branding, advertising, design grafic și comunicare, o are în dezvoltarea pieței locale. Ele sunt interdependente și, pentru a putea crea afaceri cu potențial internațional, este nevoie de fiecare în parte, dar mai ales de o fundație strategică puternică, de un brand construit smart, cu o identitate clară, cu experiențe care să îi atragă în mod real pe consumatori și cu un conținut de calitate,” declară Flavia Anghel, redactor șef Brandingmag.
Evenimentul este organizat de Brandingmag în parteneriat cu Terra Events Hall și se bucură de sprijinul partenerilor Virgin Radio, 5 to go, Gavia Concept, Native Box, PhotoSnacks și Taxify. Vinul oficial al evenimentului – Mysterium revealed by Jidvei. Detalii și bilete pe BrandingNITE.com.
Despre Brandingmag
Brandingmag este o revistă de branding, un jurnal independent lansat în 2011, care oferă conținut analitic despre industria de branding globală. Echipa Brandingmag este formată din jurnaliști dedicați și contribuitori internaționali, specialiști în branding și marketing din agenții și companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri și antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce ține de strategii și campanii fresh de branding, identitate și dezvoltare de brand și execuții impresionante.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.