Mai sunt doar câteva zile până la conferința internațională Global Woman Empowerment in Business, din 24 noiembrie, la Capital Plaza Hotel București, unde experți în business și femei-lider din mai multe colțuri ale lumii vor împărtăși din experiențele și poveștile lor de succes.
În cadrul evenimentului, vor fi dezbătute subiecte despre dezvoltarea afacerilor la nivel internațional, metode de finanțare și resurse disponibile, reprezentarea femeilor antreprenor în media, strategii de personal branding global, depășirea barierelor cu idei inovatoare și alte teme din aria de dezvoltare personală și profesională.
Din panelul de speakeri fac parte nume precum Mirela Sula (CEO și fondator Global Woman, Albania/Marea Britanie), Ellen Bjerkehag (Fondator Raices Limited – Suedia), Giovana Vega (Autor ”Trading for Women” – Olanda), Connie Lee-Bennett (CEO Meraki Group LTD – Franța), Luke Douglas-Home (Director Clear Public Space – Marea Britanie), Daniela Șerban (Președinte Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România), Janina Nectara (inițiatoarea campaniei ”Femei pe bancnote” – România) și mulți alții.
Global Woman Club este o rețea de networking pentru femei dornice să aibă o voce la nivel local și să se extindă la nivel global. Conceptul a luat naștere în 2016 în Londra și până acum și-a deschis sucursale în 28 de orașe din 17 țări. Conferința Global Woman Empowerment in Business din 24 noiembrie marchează aniversarea unui an de la deschiderea în România a platformei Global Woman Club.
Evenimentul se va desfășura în limba engleză și este deschis atât femeilor, cât și bărbaților care doresc să susțină această misiune.
Mai multe detalii despre conferința internațională de aniversare Global Woman Club se pot găsi și pe pagina evenimentului.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.