GPeC SUMMIT 27-28 Mai : Viitorul Marketingului Digital prezentat de speakeri excepționali prin conținut practic și ZERO speech-uri comerciale

0
164

GPeC 2019 a luat startul: magazinele online participă la Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

Cu o tradiție de 14 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din România și CEE. Ediția 2019 a luat startul cu lansarea a două din evenimentele majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care va avea loc pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare.

Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC:
https://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/  

Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

„Digital Marketing-ul – așa cum îl știm astăzi – a murit!” este de părere Jono Alderson (Yoast), unul dintre cei 8 speakeri internaționali legendari care vor urca pe scena GPeC SUMMIT în zilele de 27-28 Mai.

„Tot ce știm astăzi despre Marketing și Publicitate se bazează pe regulile de <ieri>, în timp ce noile tehnologii, schimbările radicale în comportamentul consumatorilor și dezvoltarea accelerată a asistenților personali inteligenți (AI), fac ca aceste reguli să devină inutile și numai bune de aruncat la gunoi”, explică Jono Alderson.

Jono Alderson este Special Ops la Yoast și a fost considerat de către Serpstat drept cel mai bun specialist SEO în 2018. Pe data de 27 Mai, Jono va susține în cadrul GPeC SUMMIT, prezentarea „Digital Marketing is Dead – are you ready for what’s next?”, în care va explica de ce, unde și cum trebuie să acționeze companiile pentru a putea supraviețui acestei revoluții tehnologice.

GPeC SUMMIT este considerat, de 14 ani, unul dintre cele mai importante evenimente de E-Commerce și Marketing Online din regiune. Acesta se va desfășura pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare, unde sunt așteptați peste 800 de participanți C-level din domeniu.

GPeC SUMMIT 27-28 Mai: Speakeri excepționali și know-how premium

8 speakeri internaționali de excepție vor urca pe scena GPeC SUMMIT în cele două zile de eveniment:

  • Karl Gilis – Top 3 experți internaționali în Usability și Optimizarea Ratei de Conversie, potrivit PPC Hero
  • Wil Reynolds – Expert practician în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics
  • Gerry McGovern – Top 5 vizionari care au contribuit semnificativ la dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times
  • Dennis Yu – Unul dintre cei mai buni specialiști internaționali în Facebook Ads
  • Jono Alderson – Special Ops @Yoast și cel mai bun specialist SEO în 2018, potrivit Serpstat
  • Ian Jindal – Fondatorul și Redactorul Șef al publicației Internet Retailing
  • Steven Hoober – Top 4 experți în Mobile UX din întreaga lume
  • Hannah Thorpe – Expert în Content Marketing

Pe lângă speakerii internaționali, specialiști autohtoni precum Valentin Radu (CEO Omniconvert), Cristian Ignat (CEO Aggranda), Alex Dona (Founder Infant Media), Raluca Radu (CEO MTH Digital) sau Andrei Radu (CEO GPeC) vor susține, de asemenea, prezentări și cursuri în cadrul GPeC SUMMIT 27-28 Mai.

Notă: Potrivit organizatorilor, lista speakerilor va continua să se îmbogățească și cu alte nume sonore.

Subiecte de maxim interes pentru oricine caută succesul în E-Commerce și Digital Marketing

Ziua de 27 Mai din cadrul GPeC SUMMIT este dedicată Conferinței și Expo – locul cel mai potrivit pentru networking între reprezentanții magazinelor online și furnizorii de servicii e-commerce.

În cadrul Conferinței, speakerii invitați vor aborda subiecte de actualitate precum: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice Search, Personalization.

GPeC SUMMIT, 28 Mai: 5 Masterclasses și 1 Curs E-Commerce și Marketing Online pentru Începători

În ziua de 28 Mai GPeC SUMMIT se va desfășura la Sheraton Bucharest Hotel***** și aduce 5 sesiuni de Masterclass cu speakeri internaționali și 1 Curs intensiv de E-Commerce & Marketing Online pentru Începători, astfel:

  • Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
  • Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
  • Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio (3 ore) – Jono Alderson
  • Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
  • Extended Masterclass Usability & Customer Experience (6 ore) – Gerry McGovern
  • Curs E-Commerce & Marketing Online pentru Începători (6 ore) – Raluca Radu, Andrei Radu & Guests

Competiția GPeC – cea mai bună resursă a magazinelor online de a-și evalua și optimiza website-urile

Succesul unui magazin online depinde de mulți factori – de la planul de afaceri, strategia de marketing, bugetele alocate, prețul competitiv al produselor și multe altele până la calitatea serviciilor magazinului per ansamblu.

Dar dacă website-ul magazinului nu este intuitiv și ușor de folosit de către utilizatori, dacă întregul flux de comandă nu are un parcurs cursiv și logic, dacă butoanele de acțiune nu sunt așezate corespunzător, dacă lipsesc funcționalități etc., atunci – de cele mai multe ori – utilizatorii abandonează procesul de cumpărare și părăsesc website-ul, iar magazinul online pierde clienți.

De aceea, orice magazin online care își dorește să aibă un website bine optimizat și să își crească rata de conversie, ar trebui să se înscrie în Competiția GPeC.

Auditarea magazinelor online prin peste 200 de criterii de evaluare

Peste 25 de specialiști în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC – vor evalua website-urile magazinelor online prin mai mult de 200 de criterii general valabile la nivel internațional care vizează: User Experience, Design, SEO, Securitate, Prezență pe Mobile, Social Media, Content Marketing, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing, Calitatea Serviciilor Magazinului și Profesionalismul Onorării Comenzilor (se testează prin Mystery Shopping).

În urma evaluării, magazinele online primesc un raport de audit complet (atât pentru varianta de Desktop, cât și pentru cea de Mobile a website-ului), astfel încât vor ști exact ce trebuie optimizat pentru fiecare criteriu în parte.

Pe lângă explicațiile din rapoartele de evaluare, reprezentanții magazinelor primesc și consultanță avizată de la experții care au auditat website-urile în cadrul întâlnirilor față în față, organizate de GPeC.

“Procesul de evaluare GPeC se derulează timp de 7 luni, iar în acest interval magazinele online care implementează recomandările specialiștilor din Juriu, vor vedea rezultate măsurabile în business-ul lor. Scopul Competiției GPeC este să ajutăm magazinele să aibă un website bine optimizat și, astfel, să crească rata de conversie și vânzările”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Beneficii în valoare de 5.888 EUR pentru magazinele care aleg să se înscrie în Competiția GPeC

Pe lângă auditul complet de website, magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC primesc și Marca de Încredere Trusted.ro (care le atestă consumatorilor faptul că magazinele respectă legislația și bunele practici în e-commerce), precum și Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro (în care consumatorii pot lăsa și citi recenziile altor clienți ai magazinelor). Beneficiile în servicii ale magazinelor înscrise în Competiția GPeC ating pragul valoric de 5.888 EUR.

Detaliile complete despre Competiția GPeC, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul organizatorilor, în secțiunea dedicată:
https://www.gpec.ro/regulament-competitia-magazinelor-online-gpec/

GPeC SUMMIT 27-28 Mai: 100% conținut practic și ZERO speech-uri promoționale

GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și CEE, conform recenziilor participanților – fiind cotat de către aceștia cu 4,9 puncte dintr-un maxim de 5. Acesta se desfășoară de două ori pe an, prima ediție având loc pe 27-28 Mai, la Teatrul Național București.

Ne-am concentrat mai mult decât oricând să aducem participanților conținut practic și inspirațional de la unii dintre cei mai buni specialiști internaționali și români în E-Commerce și Digital Marketing, fără să avem niciun speech promoțional pe scenă. Astfel, GPeC SUMMIT devine o Conferință-Training menită să îi ajute concret pe toți cei din audiență să își dezvolte afacerile online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Detaliile complete și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul GPeC în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: DPD, Frisbo, GTS, New Black,
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo