INDAGRA FOOD & CARNEXPO – Târgul internațional pentru industria alimentară devine și în acest an spațiul de expunere a sute de produse, tehnologii inovative şi de desfăşurare a unor sesiuni informative cu privire la performanțele și progresul din domeniul alimentației.
Pe o suprafata de peste 11.000 mp, între 25 și 29 octombrie, în Pavilionul A ROMEXPO, sunt așteptate peste 270 de companii din România și de pe piețele cu industrie alimentară dezvoltată.
La eveniment vor fi prezente peste 270 de companii din: Bulgaria, Cehia, Elveția, Marea Britanie, Germania, Grecia, Italia, Moldova, Olanda, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Suedia, Tailanda, Turcia, Ucraina, Ungaria.
Manifestarea reprezintă platforma potrivită pentru lansarea și vânzarea de produse, prezentarea noutăților din domeniu, stabilirea de noi relații de afaceri și încheierea de contracte. Evenimentul se află la cea de-a 2-a ediție în formula Indagra Food și Carnexpo (cea mai mare expoziție din industria cărnii) și este organizat de Romexpo în parteneriat cu Addor Events și împreună cu Camerele de Comerț și Industrie din România.
Ofertele companiilor cuprind produse și servicii care se adresează diverselor segmente din domeniul alimentar:
- soluţii complete pentru industria cărnii;
- utilaje si echipamente pentru abatoare și carmangerii;
- producția și exportul de carne;
- utilaje și echipamente dedicate industriei laptelui și panificației;
- echipamente pentru industria băuturilor;
- utilaje și accesorii pentru ambalarea produselor alimentare și non-alimentare
- echipamente de: manipulare, transport, logistică şi depozitare;
- producția și comercializarea de brânzeturi;
- produse și servicii pentru o alimentație integrală.
Noutatea INDAGRA FOOD 2017 o reprezintă mâncarea stradală (street food), care se va prepara și se va servi, pe parcursul celor cinci zile de eveniment, pe aleea din fața intrării în noile spații expoziționale Romexpo, pavilioanele B.
În zona numita INDAGRA STREET FOOD, publicul larg, amator de mâncare stradală, are ocazia să guste din bunătățile preparate în restaurantele pe roți. Dintre mâncărurile care pot fi savurate în această zonă se numără:
- burgeri hand-made, doar cu ingrediente naturale, atât pentru carnivori, cât și pentru vegetarieni
- cârnați XXL la grătar, serviți în chifle bavareze, cu toppinguri diverse, rotwurst la grătar, hot dog preparat cu crenvurști fără membrană și burgeri din carne Angus. Toate, produse 100% carne și produse în carmangerii proprii din Sibiu.
- cartofi prăjiți, într-o prezentare revoluționară, alături de mixuri de brânzeturi și verdețuri proaspete, combinații de sosuri originale sau carne de vită cu legume.
- aperitive asiatice
- brânza halloumi în diferite variante de servire, cu diverse topping-uri.
La rulotele cu street food, mâncarea poate fi însoțită de băuturi din cafea: frappe, ice coffee, fresh, limonadă, cafea vietnameza. De asemenea, amatorii de facea pot degusta și achiziționa cafea prăjită artizanal, de origine, cu diferite arome.
Program de vizitare INDAGRA FOOD & CARNEXPO:
25-28 octombrie (Miercuri – Sâmbătă), între orele 10.00 şi 18.00
29 octombrie (Duminică), între orele 10.00 şi 16.00
Bilet intrare:
Adulții și studenții: 20 lei/zi
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită. Biletele pot fi achiziţionate şi online, accesând platforma de vânzare bilete, cu link-ul: http://romexpo.ro/bilete/ro/home
Accesul vizitatorilor:
- Pietonal: Porțile A, B, C si D, cu intrare dinspre: Piata Presei Libere, Bulevardul Expoziției si Strada Parcului;
- Auto: Porțile B, C si D, cu intrare dinspre: Bulevardul Expoziției și Strada Parcului.
- Tarif acces parcare: 3 lei/oră
Alte informatii despre eveniment pot fi obținute accesând:
Consideri informatia utila? Te rugam sa dai Like si Share pentru ca si alti antreprenori sa afle despre portalul nostru si te invitam sa te inscrii la newsletter pentru primirea ultimelor noutati din mediul afacerilor.
Platforma online www.antreprenorinromania.ro reprezintă un ecosistem al reprezentanților mediului de afaceri românesc în care antreprenorii își fac cunoscute inițiativele, expertiza și ofertele de business într-un mediu colaborativ menit să dezvolte potențialul antreprenorial autohton prin facilitarea comunicării, dezvoltării de parteneriate, schimbului de servicii, diversificarea rețelelor de clienți și accesul la concepte și strategii în afaceri.